K-kaupan varkausvideo leviää maailmalla

x.x.x.x.x.xx

ja rohkea suomalaisnainen saa kiitosta ulkomailla, ruotsissa ei kuulemma voisi tehdä noin ja syytteeseen myyjä joutuisi - jos tekisi. (Ruotsi onkin vasemmistolainen mamumaa)

http://www.liveleak.com/view?i=f69_1434395538

Kaupan pitäjä itse sanoo, että yhteiskunta mahdollistaa tällaisen toiminnan. Mamut saavat varastaa mutta mitään rangaistusta ei seuraa, ei tule linnaa ja sakot revitään saman tien. Ja homma vaan jatkuu.

Juuri vihervasemmisto on tällaista halunnut.

http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/294424-nyt-puhuu-varkausvideon-julkaissut-k-kauppiasyhteiskunta-on-mahdollistanut

8

128

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uuiiooo

Tämä on mukavaa kuultavaa lisää tälläistä missä puututaan asiaan eikä hyysäillä vasemmiston tapaan kuri ja järjestys mutakuonoille tai maasta ulos .

• Halla-ahon_äänestäjä
    • Kysyn.vaan1

Työ ja oikeusministerinä on laborantti Lindström. Miksi hän ei kovenna rangaistuksia vai onko hän rikollisten hyysääjä?

• iiuuiii

Palstapölhö puhuu asiaa mutakuonoille täytyy löytyä laki ja järjestys ,onneksi olkoon että viimeinkin vasuripaskiaisen silmät aukenivat kuin kissan poikasilla tule ehtoolla parsujen saunaan kylvemme kunnolla vasureitten paskaset atteet ja lämäytämme kunnon läylyt ,saunaan tulee Teuvo Hakkarainen saunottajaksi että tervetuloa .

• Kysyn.vaan1

Jos laborantti Lindström ei ala ajamaan tuomioiden selvää koventamista on hän samanlainen rikollisten hyysääjä kuin punavihreät. Vai oletko eri mieltä?

• Niinhän-tämä-on

Tähän näpistelyjuttuun voin vain todeta, että rikollisuus on valtiovallan erityisessä suojeluksessa. Eihän varastavan varkaan kuvaa saa laittaa kaupan ilmoitustaululle, vaikka kuva olisi otettu itse tilanteesta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      101
      706
    2. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      39
      675
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      32
      609
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      16
      598
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      38
      557
    6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      50
      519
    7. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      63
      516
    8. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      515
    9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63