Lavastettu huutokauppa

Meklari

Huutokauppa oli täysin lavastettu homma. Paikalla ei ollut yhtään aitoa huutajaa,tuotantoyhtiö oli sopinut että jokainen kämppä vedätetään 265 tonttuun omin voimin.Kun yhtään ulkopuolista huutajaa ei ollut, jouduttiin viimeinen kämppä kiireellä, lähetysajan puitteissa nostamaan 266:n että homma "ratkeaisi". Miksi yhtään huutajaa ei esitelty? Hupaisaa katsottavaa kun Sanna Saarijärvi yritti taidoillaan näytellä hämmästynyttä, kuinka tasainen kilpailu oli.
***
Ohelman pelastivat mielenkiintoiset parit!

8

3585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ostaja

      Toi pitää paikkansa,
      olisi luullut että huutajat olisi esitelty tms.
      johtunee siitä että "huutajat" oli kiinteistömaailman omaa henkilökuntaa se nyt näki sokeakin.
      Mitä Saarijärven juontaja ja esiintymistaitoihin tulee niin en jaksa edes kommentoida, tyyppi puhuu aikuisille ihmisille niinko vähä älysille lapsille ja tosiaan, se yllättyneen näytteleminen tökki kans aika pahasti...

      Aika floppi päätös muuten ihan jees sarjalle.

    • jop

      oli koko Unelmakämppäohjelma. Näyteettiin mitä haluttiin alusta asti. Samojen asioiden jatkuvaa kertaamista ihan katsojan kiusaksi asti. Mielenkiinnolla jään odottamaan joskus vuosien päästä kun osallistujat kertovat koko totuuden. Tai tekevät yhdessä kirjan NÄIN TEHTIIN UNELMAKÄMPPÄ: Ei se ollut vain se 10 viikkoa remonttia vaan oli tehty huomattavia etukäteissuunitelmia. Sääli että hyvä ohjemaidea meni aivan persiilleen. Halvalla tulee huonoa.
      PS. voisivatkin seuraavaksi tehdä ohjelman kuka tekee halvimmalla asumiskelpoisen kämpän....

      • mimmi

        että kyseessä oli huijaus. Ehkä ne huutajat eivät halunneet televisioon? onko sellainen käynyt mielessä?


      • Hohoho
        mimmi kirjoitti:

        että kyseessä oli huijaus. Ehkä ne huutajat eivät halunneet televisioon? onko sellainen käynyt mielessä?

        Voi Mimmi sentään...


      • ei ostaja
        mimmi kirjoitti:

        että kyseessä oli huijaus. Ehkä ne huutajat eivät halunneet televisioon? onko sellainen käynyt mielessä?

        olisi ollut myös mahdollisuus huutaa kännykän kautta ja laittaa vaan avustaja istuu paikanpälle.
        Et ole tainnut paljon huutiksisa käydä.
        Tuntui kyllä tosi oudolta ja jotenkin oli kusetuksen tuntua koko televisiointi!


      • pallik
        Hohoho kirjoitti:

        Voi Mimmi sentään...

        ootko vähän säälittävä... hihihihih hohoohohh huhuhuhuh hähähähääh


    • Kaitsu

      Olin paikalla ja ostajat oli oikeita ihmisiä! Jututin yhtä ostaja-pariskuntaa, mutta kukaan ei huutanut kalliimmalla kuin edellinen. Eihän sitä viitsi enempää maksaa! Niitä kämppiä ei siis myyty, koska nelonen haluu niistä enemmän rahaa.

    • JJJ

      Liekkö ameriikoista toi formaatti? Kun kerrattiin vanhoja asioita niin pirkeleesti... Pilas koko ohojelman. Remonttireiskan ois pitäny juontaa!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe