20 v ja neitsyt

hiivataikina

Joo, elikkäs olen 20-vuotias mies, kuka on vieläkin neitsyt. Lukioaikoina en ollut vielä aiheesta kiinnostunut, mutta viime aikoina on pistänyt moinen asia ahdistamaan. Intissä esimerkiksi monet tupalaiset leijui kokemuksillaan (joista osa saattoi hyvinkin olla valetta) ja nyt aitojen ulkopuolella on alkanut seksuaalinen turhautuminen nousta uskomattomiin mittasuhteisiin. Jotenkin miellän suomalaiset naiset niin vaikeiksi, vaikken ole kertaakaan uskaltanut lähestyä kunnolla (en uskalla ylläpitää katsekontaktia saati hymyillä). Jotenkin vain tuntuu siltä, että naisia kiinnostaa vain Brad Pittin kaltaiset miehet. Baareissakaan en juuri käy ja ajatus yhden illan yöstä ei oikein houkuttele. Puhumattakaan parisuhteesta, sillä en ole sitoutuvaa tyyppiä, saati sitten mielenkiintoinen persoona (ei kunnon harrastuksia, osaan olla herrasmies ja välillä ihan hauska riippuen seurasta/tunnetilasta, mutta siihen se jää). En ole edes viehättävän näköinen, vaan, pitkä, laiha ja kasvot ei nyt komeimmastakaan päästä . En tosin pidä itseäni erityisen rumanakaan. Kuitenkin pidän huolta hygieniastani ja pukeudun perus siisteihin vaatteisiin. Onko liian myöhäistä menettää neitsyyttä tässä vaiheessa? Kuka muka alkaa opettaa tämän ikäistä kuinka yhdyntä tapahtuu?

10

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hkjhkjhkj

      "Onko liian myöhäistä menettää neitsyyttä tässä vaiheessa?"

      Eihän se ikinä liian myöhäistä ole, mutta ilmeisesti homma vaikeutuu iän myötä. Mitä on nyt juttuihin törmännyt, niin yleensä vaikuttaa olevan niin, että yli parikymppiset tyypit joilla poikuus on tallella, mielletään jollain tapaa "rikkinäisiksi", heillä on päässä vikaa, mikropenis, impotentti - joku vika joko fyysisesti tai henkisesti.

      Tietysti kanssa voi iskeä se henkinenkin lukko kun ajattelee, että "oon näin vanha ja kokematon, muut on nussinu ittensä puhki jo teineinä, en mä kehtaa/uskalla". Itte olen nyt 22 ja muutaman kerran olen päässyt käsipeliä vetäämään, mutta just tuo henkinen lukko on sitten aina iskenyt ja jollain verukkeella (liian väsynyt tai kännissä) on sitten välttänyt yhdynnät. Ajatus vaan siitä rävellyksestä, jota hyvin todennäköisesti ensimmäinen kerta olisi, ahdistaa. Varsinkin kun ikää on jo enemmän ja ihmiset varmasti ajattelevat, että kokemusta olisi jo kertynyt.

      Tilaisuuksia on toki ollut enemmänkin, mutta ne on tullut "liian vanhana", eli 18 ikäisenä, niin aina on sitten jotenkin tilanteesta luistanut.

      "Kuka muka alkaa opettaa tämän ikäistä kuinka yhdyntä tapahtuu?"

      Jaa-a, paha mennä sanomaan. Ei se kai auta, kun yrittää vaan joku etsiä ja toivoa parasta. Tietysti voisi ajatella niin, että vedät perseet ja jos onnistut saamaan jonkun mukaasi, niin voit laittaa kännin piikkiin mahdollisen rävellyksen. Eli kenenkään ei tarvitse välttämättä opettaa, tai sinun ei tarvitse pyytää apua - vaan opettelet siinä sivussa. Jos menee homma putkeen, niin hyvä, jos ei, niin onpahan joku tekosyy.

    • hämmentynyt_

      "ajatus yhden illan yöstä ei oikein houkuttele. Puhumattakaan parisuhteesta, sillä en ole sitoutuvaa tyyppiä"
      Mitä sä sitten etsit?

      • MurdochMcMuffin

        Tätä kyllä mäkin mietin XD Eihän tähän jää muuta vaihtoehtoa kuin maksulliset, mutta sehän olisi moraalisesti väärin :O
        "Kuinka yhdyntä tapahtuu" ---No tämä kyllä selviää ihan lasten tietosanakirjaakin lukemalla, että ei sen puoleen. Sen kun vaan nuolet ja sormetat pinpin märäksi ja sitten kyrpä sisään- ei ole vaikeaa :D


      • No tällä tarkoitin lähinnä sitä, että miksi suomalaiset naiset ovat sellasia, että heitä voi lähestyä vain baareissa, vaikka tuntemattomia ne on muuallakin? Tuota yhden illan juttua olen hieman miettinyt, mutta vaikuttaa vain lähinnä pelimiesten jalolta taidolta.


    • En oo varma oonko enää neitsyt,kun dildolla kokeillut, 2 kertaa pienipilisen kans "seksiä" harrastanut,ei tullu verta.luultavasti oon liian löysä,runkkaamalla saan enemmn iloa irti,työnnän ison dilson vaan liukkarii niin hyvää tulee;)

      • AnalFreak

        hyvä että leluja sulla sentään löytyy


    • laitasunfaceplz

      Mistä päin suomee oot..ite oon 14v typy joka haluu neitsyydestä eroon ja mieluiten 16-22v kanssa

      • 17v

    • Kokematonmies

      No itse menetin poikuuteni lähemmäs 24-vuotiaana vanhemmalle naiselle. Ei ne asiat siitä silti ole paljonkaan muuttuneet. Yhä olen kokematon seksiasioissa ja parisuhteessa en ole koskaan ollut vaikka täytän ensi vuonna jo 27-vuotta.

      Jotenkin edelleenkin toivottomuus iskee jos pitäis yrittää olla aloitteellinen etenkin oman ikäisiä tai itseäni nuorempia naisia kohtaan. Ei vain itseluottamus ole koskaan siihen riittänyt eikä riitä edelleenkään. Taidan sitten tosiaan elää koko elämäni ilman vakituista kumppania ja seksiä nuota muutamaa hassua kertaa lukuunottamatta kun ei minusta ole aloitteita tekemään kuin korkeintaan netissä ja niistäkään harvemmin mitään tulee. :S

      • Kokematonmies

        Jotenkin pelkään sitä tilannetta kun miehenä pitäisi osata ottaa ohjat käsiin eikä odottaa että joku nainen tekee sen ja "opettaa". Hävettää yleensäkkään myöntää että tämän ikäisenä on niin epävarma että tarvitsee jotain opetusta naiselta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe