Naisten juomat

#¤%

Tarkoituksena olisi täyttää tuota baarikaappia muullakin kuin viskillä jne. erityisesti naisten suosimilla juomilla koska olisi mukava tarjota jotain hyvää kun tai jos tuon tyttösen kotiin.
Tällä hetkellä on mm. Amarettoa jonka olen kuullut olevan namia monen tytön suussa.

Pitänee varata jääkaappiin pari pulloa omppu- ja pari pulloa päärynäsiideriäkin..
Minullehan riittäisi viski, Campari, vodka blandit kuten mehut ja vissy.
Mukavia drinkkejä voisi syntyä hankkimalla kaappiin ehkä jokunen hedelmälikööri tms.
Ideoita?

14

3837

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paulivil

Naiset tuntuvat olevan huolissaan siidereiden ja muiden luonnollisesti käyneiden juomien aiheuttamasta turvotuksesta. Votkapohjaiset voivat olla OK elleivät sitten taas sisällä älytöntä määrää sokeria - votkateetä kenties? Sake tuntuu olevan aika makeaa eikä lainkaan hiivaista. Ajattelin tehdä itse votkaa ja saken juurta sotkemalla makeaa litkua ruoanlaittoon - ehkäpä siitä tulee ihan juotavaakin. Jotakin vastaavaa saa japanilaisesta ruokakaupasta, mutta se ei ehkä sovellu juotavaksi lainkaan - hinnaltaan saken luokkaa.

• njam (n)

kermalikööri

marianne-drinksu

hot shot (jossa galliaanoo, kahvia ja kermaa)

• k

No mitään erikoisia en tässä käy neuvomaan, mutta olisiko vaalea bacardi rommi hyvä hankinta? Bacardi Cola on helppo ja nopea tekaista, ja maistuu ehkä myös itsellesikin. Kahvikööristä saat nopeasti pitkän drinkin lisäämällä siihen niinkin alkukantaista ainetta kuin maitoa. Ja kyllä minulle kelpaisi lasillinnen valkoviiniäkin.

• #¤%
        k kirjoitti:

No mitään erikoisia en tässä käy neuvomaan, mutta olisiko vaalea bacardi rommi hyvä hankinta? Bacardi Cola on helppo ja nopea tekaista, ja maistuu ehkä myös itsellesikin. Kahvikööristä saat nopeasti pitkän drinkin lisäämällä siihen niinkin alkukantaista ainetta kuin maitoa. Ja kyllä minulle kelpaisi lasillinnen valkoviiniäkin.

Uutena vuotena tuolikin viimeksi nautittua bacardia cokiksen kanssa, mutta minun makuun on ehkä ennemmin tuo tumma, esim. 4 cl captain morgania cokikset, hyvää on.
        Tuo maito on tosiaan erinomainen pidentäjä, lisäsin vielä tuota minttulikööriä mainitsemaasi juomaan ja oli kyllä aika napakymppi.
        Viinit löytyvät tietysti myös ja hyvä kokeilu on myös punaviinin ja cokiksen sekoitus fifty/fifty samoin kuin valkoviinin ja spriten sekoitus esimerkiksi, ainakin itse tykkään :)

• Makee tyttö

Hei,
      Minä olen itse niin makee, että en välitä makeista juomista. Seurustelemalla siideriä juovan tyttösen kanssa saatkin sitä makeaa parin vuoden kuluttua paljon, se kun hiukan leventää ahteria. Mikä onni olisikaan, että minullekkin joskus tarjoittaisiin suoraan viskiä (Black Velvet, Red t.Blac Lebel) tai vodkaa. Ei pidä olettaa kaikkien automaattisesti pitävän makeista litkuista. Suurin osa pitää kyllä jostakin syystä vaaleista Lager-oluista tai tummista esim. Velko käy.Amaretto on liian ilmeinen "iskujuoma" > karkuun.

• #¤%

Toki näinkin päin.
        Enhän minä sitä kaappia aio pelkillä sokerijutuilla täyttää, mutta pitäähän niitäkin löytyä. Niitä nyt on vaan niin paljon, että ajattelin kysellä, jotta olisi helpompi tehdä valinnat.
        Juu, olisi vähän epäilyttävää heti mennä hakemaan sitä Amarettoa.. se täytyy säästää ainakin viimeiseksi, kahvin kanssa.
        Tässä ei nyt sitten ole mitään taka-ajatuksia jotka tarvitsisivat vain sitä alkoholia vaan tarkoituksena pitää huoli siitä, että illan mukavan henkilön seurassa myös kruunaa hyvä valikoima hyviä juomia.

• neiti

Jellona terwasnapsia ja Baileysia!

• vodka

Kyllä ne naisetkin aika paljon jotain vodkaa juo.. usein on vaan tottunu juomaan siideriä.. jägermeister-battery on mun suosikki. ja kyllä varmaan jollai kevyellä(ei vahva, ei liian makea) drinkkisekoituksella aina tekee säväyksen. että ala harjoittelemaan baarimikon taitoja =)

• #¤%

Tuo jägermeister-battery kuulosti kyllä erittäin hyvältä, pitää tehdä joskus.
        Tuli tuosta em. marianne-drinkistä muuten mieleen kokeilla kun kerran pullot löytyi niin 4 cl minttulikööriä, 4 cl kahvi-konjakkilikööriä ja loput maitoa, kerrassaan mainio tuli :)
        Pitää nyt vaan hakea se kaakaolikööri niin avautuu mahdollisuus useaan erilaiseen sekoitukseen ja siihen oikeaan marianneen..
        Juuh, tarkoitus olisi saada homma jonkinlaiseen hanskaan tässä vielä :)

P.S. Viinit on muuten ihan hyvänä lisänä monessa drinkissä, ei sovi unohtaa.

• Neiti X
        #¤% kirjoitti:

Tuo jägermeister-battery kuulosti kyllä erittäin hyvältä, pitää tehdä joskus.
        Tuli tuosta em. marianne-drinkistä muuten mieleen kokeilla kun kerran pullot löytyi niin 4 cl minttulikööriä, 4 cl kahvi-konjakkilikööriä ja loput maitoa, kerrassaan mainio tuli :)
        Pitää nyt vaan hakea se kaakaolikööri niin avautuu mahdollisuus useaan erilaiseen sekoitukseen ja siihen oikeaan marianneen..
        Juuh, tarkoitus olisi saada homma jonkinlaiseen hanskaan tässä vielä :)

P.S. Viinit on muuten ihan hyvänä lisänä monessa drinkissä, ei sovi unohtaa.

ja mieluiten Karjalaa, kiitos! Viskiä välillä kyytipojaksi.

• #¤%
        Neiti X kirjoitti:

ja mieluiten Karjalaa, kiitos! Viskiä välillä kyytipojaksi.

Tulossa on, heetki pieni neiti!
        Hmm..? Eikö neidille maistuisi joku neitien juoma, amaretto? ;) no ei vaan,
        siis kyllähän nämä perusjutut pitää olla jokaisella jemmassa.
        Pidätkö muuten enemmän III vai IV oluesta? Itse henk.koht. pidän enemmän IV koska III:set on melko laihoja meillä täällä..

• Minttu
        #¤% kirjoitti:

Tulossa on, heetki pieni neiti!
        Hmm..? Eikö neidille maistuisi joku neitien juoma, amaretto? ;) no ei vaan,
        siis kyllähän nämä perusjutut pitää olla jokaisella jemmassa.
        Pidätkö muuten enemmän III vai IV oluesta? Itse henk.koht. pidän enemmän IV koska III:set on melko laihoja meillä täällä..

No lirautappa wiskiä ja amarettoa pari cl molempia jo on hyvä yhdistemä. Ja kaljasta tietysti nelonen. Kolmonen vaan turvottaa ja kus...aa

• johanna k.

ihan hyvältähän tuo sinun kaappisi kuulostaa, suosikkeihini kuuluu campari, viski ja kirkkaat...camparikola on lemppari.

Lisäksi kaapistasi voisi löytyä tequilaa, siideriä ja giniä.

Viineistä en tykkää enkä tuosta Amaretosta.
      Eli kyllä monelle naiselle kelpaa kaappisi sisältö tuollaisenaankin.

• essi

joo yökkö kaikki makeat litkut! minulle maistuu ainakin reilu olut, vaikka sitten jotain tummaa stouttia, jos nyt haluaa hiukan hienostella. ja nam, viskiä!! minä ainakin lähtisin menemään, jos eteen lykättäisiin joku vaaleanpunainen drinksu sateenvarjon ja pillin kera! tai makeaa päärynäsiideriä, vielä jotain lightiä, blurbh... kyllä makuja on yhtä monta, kuin tyttöjä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      111
      3690
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      29
      2413
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      144
      2068
    4. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      63
      995
    5. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      861
    6. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      30
      830
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      61
      825
    8. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      5
      819
    9. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      95
      730
    10. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      40
      717
    Aihe