Siihen, että Jumala on kolmiyhteinen uskoo ortodoksit että vielä on neljäs "jumala" olemassa. Marialta pyydetään siunausta
http://areena.yle.fi/1-2772878?autoplay=true
Ja vielä paastoavat Apostoleille.
Jos jehovan todistajat ei usko
7
<50
Vastaukset
- TOTTA.se
aatelkaas kun Maria
onkin JUMALANSYNNYTTÄjÄ..
joo Jeesus on Jumala,
Maria synytti hänet joten tottahan se on.- totta.sekin
Ja Marian Äiti puolestn on
JUMALAN MUMMO - polyteismiä.pukkaa
totta.sekin kirjoitti:
Ja Marian Äiti puolestn on
JUMALAN MUMMOeikös se JUMALAN MUMMO ole sitten
..viides JUMALA?
- poly-teisteja.kaikki
Artolla on 3 Jumalaa,
orttoilla neljä
ja Jumalan Mummon mukaanlukien jopa VIISI ...
kamalasti Jumalia niillä - mummoenergiaa
miten söpöä,
Jumalallakin on Mummo, awww - Voihanvitalis
Tässä lisää jumalia. Ilm.4:5. Ja valtaistuimesta lähti salamoita ja ääniä ja ukkosen jylinää; ja valtaistuimen edessä paloi seitsemän tulisoihtua, jotka ovat ne seitsemän Jumalan henkeä. Biblia. Ja istuimesta kävivät ulos leimaukset ja pitkäsen äänet, ja seitsemän tulista lamppua paloi istuimen edessä, jotka seitsemän Jumalan henkeä ovat.
- skitsofreenista
Jumalalla on ..seitsemän hengeä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937528
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241050
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32933Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27901Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26652