Anteeksi kaikille joista olen puhunut pahaa selän takana tai ajatellut pahaa. En toivoisi kenenkään muun tekevän tätä ja toivoisin myös että lopettaisin tämän. Koskaan ei tiedä mitä muut ajattelee ennenkun se sanotaan ääneen ja se satuttaa. En ikinä toivo kenellekkään tälläistä kohtelua. Pyydän teiltä nyt anonyymisti anteeksi, toivon että vielä joskus kasvotusten. Olen todella pahoillani.
Sinä lukija,
Minä voin olla kuka tahansa ystävistäsi, jopa perheestäsi, saatan olla vain ohikulkija. Voit nyt miettiä pitäisikö sinun pyytää keneltäkään anteeksi, Jonka ulkonäköä, puhetapaa tai elämää ylipäätään olet toisille ilkeästi tai pilkkaavasti kommentoinut.
Annattehan Anteeksi ?
4
191
Vastaukset
- kiusaajalleanteeksi
- Peniel
Saat anteeksi.. mutta luulen et.. saatat olla jo hiukkasen vanhempi.. ehkä ööö.. 55?
- vaikkasitten13v
Oletko todella 12v, vaikka ajattelet fiksummin kuin monet varttuneet?
Pahoja ajatuksia ei voi estää, niitä on joskus jokaisella. Toiset oikeutetumpia kuin toiset, joista jälkimmäisistä voi sittemmin päästä eroon. On hieno kokemus ymmärtää, että joku ihminen oli paljon parempi ja monisäikeisempi kuin miltä saattoi vaikuttaa. Silloin täytyy antaa itselleen anteeksi omat ajatuksensa (joita toivottavasti ei koskaan eikä missään lausunut ääneen!)
Minä olen täysin kykenemätön antamaan anteeksi selän takana tapahtuvaa systemaattista mustamaalausta, valehtelua, syntipukiksi lavastamista... arvotonta juonittelua. Eikä mitään anteeksipyydettävää ole ikinä ihmisiltä, jotka kohtelevat omaa sukupuoltani ala-arvoisesti. - munkullin
Aloittaja, otatko kakkoseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497