Anteeksi kaikille joista olen puhunut pahaa selän takana tai ajatellut pahaa. En toivoisi kenenkään muun tekevän tätä ja toivoisin myös että lopettaisin tämän. Koskaan ei tiedä mitä muut ajattelee ennenkun se sanotaan ääneen ja se satuttaa. En ikinä toivo kenellekkään tälläistä kohtelua. Pyydän teiltä nyt anonyymisti anteeksi, toivon että vielä joskus kasvotusten. Olen todella pahoillani.
Sinä lukija,
Minä voin olla kuka tahansa ystävistäsi, jopa perheestäsi, saatan olla vain ohikulkija. Voit nyt miettiä pitäisikö sinun pyytää keneltäkään anteeksi, Jonka ulkonäköä, puhetapaa tai elämää ylipäätään olet toisille ilkeästi tai pilkkaavasti kommentoinut.
Annattehan Anteeksi ?
4
114
Vastaukset
- kiusaajalleanteeksi
- Peniel
Saat anteeksi.. mutta luulen et.. saatat olla jo hiukkasen vanhempi.. ehkä ööö.. 55?
- vaikkasitten13v
Oletko todella 12v, vaikka ajattelet fiksummin kuin monet varttuneet?
Pahoja ajatuksia ei voi estää, niitä on joskus jokaisella. Toiset oikeutetumpia kuin toiset, joista jälkimmäisistä voi sittemmin päästä eroon. On hieno kokemus ymmärtää, että joku ihminen oli paljon parempi ja monisäikeisempi kuin miltä saattoi vaikuttaa. Silloin täytyy antaa itselleen anteeksi omat ajatuksensa (joita toivottavasti ei koskaan eikä missään lausunut ääneen!)
Minä olen täysin kykenemätön antamaan anteeksi selän takana tapahtuvaa systemaattista mustamaalausta, valehtelua, syntipukiksi lavastamista... arvotonta juonittelua. Eikä mitään anteeksipyydettävää ole ikinä ihmisiltä, jotka kohtelevat omaa sukupuoltani ala-arvoisesti. - munkullin
Aloittaja, otatko kakkoseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818