Anteeksi kaikille joista olen puhunut pahaa selän takana tai ajatellut pahaa. En toivoisi kenenkään muun tekevän tätä ja toivoisin myös että lopettaisin tämän. Koskaan ei tiedä mitä muut ajattelee ennenkun se sanotaan ääneen ja se satuttaa. En ikinä toivo kenellekkään tälläistä kohtelua. Pyydän teiltä nyt anonyymisti anteeksi, toivon että vielä joskus kasvotusten. Olen todella pahoillani.
Sinä lukija,
Minä voin olla kuka tahansa ystävistäsi, jopa perheestäsi, saatan olla vain ohikulkija. Voit nyt miettiä pitäisikö sinun pyytää keneltäkään anteeksi, Jonka ulkonäköä, puhetapaa tai elämää ylipäätään olet toisille ilkeästi tai pilkkaavasti kommentoinut.
Annattehan Anteeksi ?
4
114
Vastaukset
- kiusaajalleanteeksi
- Peniel
Saat anteeksi.. mutta luulen et.. saatat olla jo hiukkasen vanhempi.. ehkä ööö.. 55?
- vaikkasitten13v
Oletko todella 12v, vaikka ajattelet fiksummin kuin monet varttuneet?
Pahoja ajatuksia ei voi estää, niitä on joskus jokaisella. Toiset oikeutetumpia kuin toiset, joista jälkimmäisistä voi sittemmin päästä eroon. On hieno kokemus ymmärtää, että joku ihminen oli paljon parempi ja monisäikeisempi kuin miltä saattoi vaikuttaa. Silloin täytyy antaa itselleen anteeksi omat ajatuksensa (joita toivottavasti ei koskaan eikä missään lausunut ääneen!)
Minä olen täysin kykenemätön antamaan anteeksi selän takana tapahtuvaa systemaattista mustamaalausta, valehtelua, syntipukiksi lavastamista... arvotonta juonittelua. Eikä mitään anteeksipyydettävää ole ikinä ihmisiltä, jotka kohtelevat omaa sukupuoltani ala-arvoisesti. - munkullin
Aloittaja, otatko kakkoseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784