Anteeksi kaikille joista olen puhunut pahaa selän takana tai ajatellut pahaa. En toivoisi kenenkään muun tekevän tätä ja toivoisin myös että lopettaisin tämän. Koskaan ei tiedä mitä muut ajattelee ennenkun se sanotaan ääneen ja se satuttaa. En ikinä toivo kenellekkään tälläistä kohtelua. Pyydän teiltä nyt anonyymisti anteeksi, toivon että vielä joskus kasvotusten. Olen todella pahoillani.
Sinä lukija,
Minä voin olla kuka tahansa ystävistäsi, jopa perheestäsi, saatan olla vain ohikulkija. Voit nyt miettiä pitäisikö sinun pyytää keneltäkään anteeksi, Jonka ulkonäköä, puhetapaa tai elämää ylipäätään olet toisille ilkeästi tai pilkkaavasti kommentoinut.
Annattehan Anteeksi ?
4
172
Vastaukset
- kiusaajalleanteeksi
- Peniel
Saat anteeksi.. mutta luulen et.. saatat olla jo hiukkasen vanhempi.. ehkä ööö.. 55?
- vaikkasitten13v
Oletko todella 12v, vaikka ajattelet fiksummin kuin monet varttuneet?
Pahoja ajatuksia ei voi estää, niitä on joskus jokaisella. Toiset oikeutetumpia kuin toiset, joista jälkimmäisistä voi sittemmin päästä eroon. On hieno kokemus ymmärtää, että joku ihminen oli paljon parempi ja monisäikeisempi kuin miltä saattoi vaikuttaa. Silloin täytyy antaa itselleen anteeksi omat ajatuksensa (joita toivottavasti ei koskaan eikä missään lausunut ääneen!)
Minä olen täysin kykenemätön antamaan anteeksi selän takana tapahtuvaa systemaattista mustamaalausta, valehtelua, syntipukiksi lavastamista... arvotonta juonittelua. Eikä mitään anteeksipyydettävää ole ikinä ihmisiltä, jotka kohtelevat omaa sukupuoltani ala-arvoisesti. - munkullin
Aloittaja, otatko kakkoseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä4310603Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12610142- 227937
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776344Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.324963- 564763
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1174086Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1253439- 633155
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2263095