tuo yksi kommari-antipersu on, hirveästi tumputtaa tänne ja vähän muualle noita aloituksiaan, joissa ei juuri asiaa ole.
Ihmettelen mikä sitä oikein vaivaa, mutta vakituinen lääkitys sillä varmaan on. Hirveä katkeruus persuja kohtaan sillä jostain syystä on myös, mutta olisi hyvä ymmärtää että tuollainen katkeruus tuhoaa ihmisen itsensä. Jatkuva valitus ja negatiivisyys vaikuttaa huonosti ihmisen psyykkeeseen, ja ongelmia tulee. Luulen että tuo antipersu on niin monta vuotta täällä valittanut persuista, että hän on tosiaan sairastunut henkisesti. Eihän tuollaisella ihmisellä ole tulevaisuutta.
On se surkeaa nähdä kuinka häiriintynyt
eikö.totta
2
<50
Vastaukset 2
- fgfgfgffgf
Tuollaisia surkeuksia on nykyään paljon suomessa.
Aloittaja tumputtanee vain ihan keskenään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6161615Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12721- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494