Pirkanmaalla alkoholia juodaan eniten yllätysyllätys Orivedellä.
Tervetuloa perheystävälliseen monien mahdollisuuksien ja palveluiden maalaiskuntaan. (Älä murehdi tappotilastoista, perheväkivaltatilastoista, juopoista, vandaaleista, työttömyydestä jne.)
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015061619874432_uu.shtml
Missä pirkanmaalla juodaan eniten?
5
169
Vastaukset
- Nohyvä
Kerrankin pärjätään jossain! :)
- Raivoraitiskunta
Vesilahtelaiset juokin vähiten viinaa pirkanmaan kuntalaisista. Vetovoimainen Vesilahti mainostaa kunta,kun koittaa haalia uusia asukkaita.
- 9plus10
Mitä sitten? Herää kysymys missä porukoissa sä lapsiasi pyörittelet? Itse orivesiläisenä pidän tätä kyllä tosi rauhallisena, ystävällisenä ja lapsi mukavana paikkana perheille eikä ikinä ole ollut saati näkynyt mitään ongelmia. Johtuisiko siitä että en itse pyöri huume ja viina porukoissa. Kyllä kai joka kylässä sellaisiin löytää paikkansa ihmiset jotka niissä piireissä haluaa pyöriä.
- OmaanJalkaanAmpuu
Kyllä sitä saa syyttää itseään, jos on viina- ym. hamppiporukoihin liittynyt ja sen jälkeen alkaa elämässä tapahtua helvetisti ikäviä asioita. Kyllä mä muistan hyvin sen ajan, kun Lahdessa asuin ja kaveerasin kaikenlaisten älykääpiöiden kanssa. Tyhmyys tarttuu ja seura tekee kaltaisekseen. Menneille ei mitään voida, mutta tulevia tekojaan voi valita.
- kuspiä
Mökkiläisille maistuu Länkynrannalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28226826
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?482284- 1991606
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1541540- 341291
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien331254- 1221008
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30932Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex87846Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t81810