Pirkanmaalla alkoholia juodaan eniten yllätysyllätys Orivedellä.
Tervetuloa perheystävälliseen monien mahdollisuuksien ja palveluiden maalaiskuntaan. (Älä murehdi tappotilastoista, perheväkivaltatilastoista, juopoista, vandaaleista, työttömyydestä jne.)
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015061619874432_uu.shtml
Missä pirkanmaalla juodaan eniten?
5
137
Vastaukset
- Nohyvä
Kerrankin pärjätään jossain! :)
- Raivoraitiskunta
Vesilahtelaiset juokin vähiten viinaa pirkanmaan kuntalaisista. Vetovoimainen Vesilahti mainostaa kunta,kun koittaa haalia uusia asukkaita.
- 9plus10
Mitä sitten? Herää kysymys missä porukoissa sä lapsiasi pyörittelet? Itse orivesiläisenä pidän tätä kyllä tosi rauhallisena, ystävällisenä ja lapsi mukavana paikkana perheille eikä ikinä ole ollut saati näkynyt mitään ongelmia. Johtuisiko siitä että en itse pyöri huume ja viina porukoissa. Kyllä kai joka kylässä sellaisiin löytää paikkansa ihmiset jotka niissä piireissä haluaa pyöriä.
- OmaanJalkaanAmpuu
Kyllä sitä saa syyttää itseään, jos on viina- ym. hamppiporukoihin liittynyt ja sen jälkeen alkaa elämässä tapahtua helvetisti ikäviä asioita. Kyllä mä muistan hyvin sen ajan, kun Lahdessa asuin ja kaveerasin kaikenlaisten älykääpiöiden kanssa. Tyhmyys tarttuu ja seura tekee kaltaisekseen. Menneille ei mitään voida, mutta tulevia tekojaan voi valita.
- kuspiä
Mökkiläisille maistuu Länkynrannalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2224296Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692765Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3942443- 472363
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421639Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5551406Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961334- 571330
- 781329
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251196