Apuuuuva!!? 118finder huijaus

nuoriyrittäjä

oisin kyselly että periikö mikään perintäfirma noita 118 finderin laskuja ku kusetusfirma kyseessä, että tarviiko tota laskua maksaa? Kun hinnaksi puhelimessa "marjatta" sanoi pari euroa kuussa ja lähettävän tilausvahvistuksen sähköpostiin, mitään vahvistusta ei tullut mutta lasku tuli hinnaltaan 121e. Reklamoin asiasta vastaukseksi tuli että puhelinkeskustelu käyty ja nauhoitettuja tuote tilattu ja blaa blaa. Sanoin että minua on huijattu ja että tarvitsen puhelusta nauhoitteen yrityksen lakimiehelle, toki nehän voi nauhotteesta poistaa tietysti joitakin kohtia mitkä ei heidän korviinsa kuulosta hyvältä? Niin ja rikosilmoituksen tein myös. Osaisiko joku auttaa miten kannattaisi toimia jatkossa, laskua ei hirveesti tekisi mieli maksaaa. PISTÄÄ KYLLÄ SUUTUTTAMAAN TOMMONEN.

6

5400

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmoita

Perintäfirmaan (löytyy yleensä laskusta) että saatava on riitainen.
      Riitaista saatavaa ei voi perintäfirma lähteä perimään vaan saatava on käsiteltävä oikeusasteissa.

• Bögelund

Maksat pari euroa kuussa perintäyhtiölle ja lailliset perintäkulut ja tietysti korot. Oikein olisi tietysti ollut maksaa asianmukaisesti sopimasi pari euroa kuussa laskusta eikä jättää kokonaan maksamatta.

Kummallista on, että yhtiön tilausvahvistuksessa summa on erilainen kuin laskussa. Onkohan painovirhe tai laskuvirhe ? Miksei painovirhe tai laskuvirheole koskaan alaspäin ?

• 24ontrollipeikko

24:n trolli.

• Ketkuilullepiste

Maksat sovitun määrän etkä mitään enempää , Sopimus on sopimus. Perimistoimistojen uhkailuista ei kannata välittää. Käske haastaa oikeuteen.Siellä ei ole halua käsitellä muutaman euron asioita.

Sama yhtiö yritti kusettaa meikäläistäkin lähettämällä lakun suuremmalla summalla kuin oli selkeästi sovittu.

• Markkinatpäättämään

Puhelinluettelo tuli viimeisen kerran joten nyt on nettihakemistoilla markkinoiden uusjako. Fonectan monopoli särkyi ja alkamassa on hintakilpailu.

• Anonyymi

Vinkki vitonen espanjan koijareille että kannattaa kysyä kohdefirman aspalta onko niillä valtuuksia tehdä mitään sopimuksia puhelimessa :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      70
      5808
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      236
      4572
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2568
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      27
      2483
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      82
      1507
    6. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      11
      1393
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      96
      1305
    8. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      128
      1296
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      97
      1194
    10. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      19
      1161
    Aihe