Ihan pakko myöntää että ei todellakaan mene elämässä kortit ja nallekarkit tasan..tuntuu melkein kaiken menevän aina juuri ja juuri ja jotenkuten ja harmittaa kun näkee vierellä semmoista että ajattelee voi kun minullakin olisi...jo pienestä pitäen ollut tilanne se että minä kävin nukkumaan sitten kun vanhemmat olivat sammuneet ja pääsin sammuttamaan täysillä pauhaavan musiikin ja kaatamaan viinat viemäriin ettei jäisi seuraavalle päivälle...eihän se mitään auttanut..ei mulle kukaan koskaan sanonut pese hampaat tai tee läksyt..no nyt on hampaat miten on ja koulu kun päin peetä mennyt niin tietäähän sen etten missään unelma työssä ole...no onneks on toi työ..on vaan kaameesti laskuja kokoajan etten pääse mistään koskaan nauttimaan...ketuttaa välillä ihan vaa vaikka miettiä miten vanhoilla ystävillä menee..no siis tietysti olen onnellinen heidän puolestaan..hyvissä työpaikoissa ym..lapsena muistan kuinka kiva oli mennä heille kylään kun niin siistiä oli..ei haissut tupakka eikä vanhemmat jurrissa..mutta joo kaikilla ketä tunnen on heillä jotain omaa...tosin suurella osalla vanhempiensa ansiosta...työpaikat vanhempien firmoista ymym..emmä valita mutta käynyt mielellä että ei ole kiva kokoajan elää niin niin niukilla tai vaikka eläisinkin haluisin edes joskus saada nauttia ..antaisin mitä vain jos saisin mökin järven rannalta...vaikken omaksi niin edes joskus käyttöön ...ei pankki mulle lainaa antanut kun tässä kertnyt vanhaa velkaa 30000e...kun sain 18v oman vuokrasuntoni muutto kuormani vanhasta asunnosta oli kaikki Ikean kassissa..siis ihan kaikki...tämä siis v.2000..ei sänkyä ei mitään...eli kun osamaksuja alkoi kertyä että sain huonekaluja joutui niit sitten paikkaamaan uusilla lainoilla ja nyt velka 30t e...joka kk 500e lyhennän ...oon toivonu viim.5v ton suurusta voittoa jostain vaikka en mitään pelaa..oravan pyörältä taa vaan tuntuu..onneks on terveyttä vielä ...mutta mutta ehkä mäki saan joskus jtn omaa hommattua tai saisinpa vaikka sen mökin käyttöön.olisin valmis kaiken eteen tekemään työtä .
Ehkämäkinjoskus
mökkimie
0
148
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071009- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4899Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812