Rengas Lähdesmäki kokemuksia?

KatsotaanKatsotaan

Heipätihei! Utelisin vähän tästä kyseisestä liikkeestä. Millaisia ovat hinnat, asiakaspalvelu, valikoima jne? Olen kuullut niin paljon ristiriitaisia mielipiteitä paikasta että kannattaako tuolta hakea uudet pyörät toyotaan?

118

10093

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yropö

      Kysytkin vielä?
      Vaikka olisi maailmasta viimeisin paikka, en menee. Huijarit ei kuulu tämän alaan!

    • akkupatter

      koko firma konkurssinpartaalla ja myy huonoja renkaita...

    • Vannemannevaan

      No takuut ei pelaa , ja muutekin aika tunari firma... En suosittele...

    • renkaatt

      itse kerran kävin ja ostin renkaat oli mukamas halvat mutta piti niin prkleen kovaa meteliä ne renkaat että oli pakko ostaa toiset tilalle akkurenkaasta eikä tarvinnu tilailla vaan sai het hyllystä alle..

    • färskdäck

      Itselläni ei ole valittamista ostamistani renkaista kyllä ne olivat tasapyöreitä kaikki neljä enkä niiden vanhuutta epäillyt ,mutta tänäpäivänä tekeeköhän enää rengaskaupaa kun kuulin että harjoittaisi jotain nettihuutokauppaa,laidasta laitaa kaikennäköistä kraulia,olisiko niin että EI SAVUA ILMAN TULTA.

      • halvalla

        Kyllä sielä rengaskauppaa on edelleen ja nettihuutokauppaa ovat alkaneet hiljattain harrastamaan.


    • Micelinukko

      Kauppalehres mainostaa isoilla summilla,valtio krävää saataviaan..

    • Mäntyniemikaiho

      Omistaja romani siitäkö kiikastaa

      • munmielestä

        kyllä omistaja valkolainen on jo ulkonäön ja käytöksenkin perusteella,kaukana mustalaisesta,ja tekee työtä..


      • A_H_O

        Olen ostanut kolmet renkaat Martilta ja yhdet vanteet. Ei mitään valittamista. Saavat renkaat myös tasapainoon ekakerralla


      • Ompahaan

        erikoisen negatiivistä kirjoittelua yrittäjästä. Ilmeisesti A_H_O on kuitenkin oikeassa.


      • hänonenoni
        munmielestä kirjoitti:

        kyllä omistaja valkolainen on jo ulkonäön ja käytöksenkin perusteella,kaukana mustalaisesta,ja tekee työtä..

        kyllä hän ihan romaani on...


    • Smarttimichelin

      Harvemman rengasliikkeen piha muistuttaa romuttamoa.

      • kumiukkonen64456

        Hyvin samaa tasoa kuin muutki rengasfirmat Kauhajoella.


    • kummijaskavaan

      Netistä virosta tilaan renkaat saa halvemmalla ...

    • hmmmmm

      Entä jh-rengas??

      • eivarkaitalaisinkaan

        Se on ok ja akku ja rengas.
        Nämä on rehellisiä eikä myy kakkoslaadun paskoja


      • eläk65

        kallis


      • nilsholgersson
        eläk65 kirjoitti:

        kallis

        Kallis.. Kaikille saman hintainen köyhille vain tuntuu enemmän.


    • Gummiukko

      Monet kaupat oon Lähdesmäellä tehnyt ja tyytyväinen olen ollut. Akku ja Rengas on ihan ammattilaisfirma raskaalle kalustolle ja urakoitsijoille sen näkee kovissa hinnoissakin. Martin kanssa on aina kauppa luistanut ja juttukin. Mutta nurkat pitäis nyt kyllä saada putsiin ja homma taas pyörimään. Tsempiä Martille!

    • Gmies

      Hai paska mikä paska...

    • Rengasroope

      Niiin ja mainostaa protestilistalla ei kovaa luottamusta herätä...

    • Sukulaispoika

      kyllä se tummia on, rehtiä työtä tehny ikänsä. Mikä on ongelma kun ihminen yrittää ja tekee töitä? Samat renkaat ku muiski firmois älkää iniskö aikuset ihmiset

      • paikkan

        Rehtiä työtä? Riippuu mikä on rehtiä työtä. Tehdä työtä vakituisesti vaiko olla rehellinen?
        Kaikki saa sen päättää.

        Itse en ota ilmankaan yhtä ainuttakaan rengasta, jos mahdollista. Siinäkin piilee jokin kompa.

        Akku- ja rengas tietenkin on paras ja luotettavin


      • Järkikättee
        paikkan kirjoitti:

        Rehtiä työtä? Riippuu mikä on rehtiä työtä. Tehdä työtä vakituisesti vaiko olla rehellinen?
        Kaikki saa sen päättää.

        Itse en ota ilmankaan yhtä ainuttakaan rengasta, jos mahdollista. Siinäkin piilee jokin kompa.

        Akku- ja rengas tietenkin on paras ja luotettavin

        Kuules paikan. Kokeileppa yrittäjyyttä ja tule sitten arvostelemaan ja kattomaan kuinka sinua arvostellaan. Yksikään normi palkkalistoilla ei voi edes ymmärtää kuinka kovaa yrittäjän arki on. Paska palkka eikä mitää tukia edes sossusta jos talous kaatuu. Tämä on ihme hommaa kun haukutaan romaneja ensin ettei ne tee töitä. Sitten kun tekee, haukutaan ja sillä viedään ne viimeisimmätki rippeet. Säkin oot varmasti roskasakkia porvarien mielestä. Nykyaikana ihmiset maksaa jos tiski on kiillotettu, piha on marmorista, myyjät muistuttaa ridge forresteria tai pamela anderssonia. Samaa kaikki myy, eri paketissa. Akku ja renkaassa kävin. Meinasivat että kalliimman rengaspaketin ostajat menevät halvempien edellä jonotuksessa. No, se oli viimeinen kerta ku mä kävin kyseisessä liikkeessä. Porvarien liike, niillä jolla on enemmän rahaa, niitä palvellaan ensin.


      • järkikäteen

        miten romanien haukkuminen liittyy tähän keskusteluun,ku on kerta valkolaisii???


    • haiiiiii

      Niin kovaa rengas pulaa ei mulla tuu että otsikon liikkeeseen pitäisi astella. Yhtäkään hyvää sanaa en ole ks. Liikkeestä kuullut ja pihakin kun joku kaatopaikka.

      • sitäsaakutilaavaan

        Kaikki mitä maas on, on saastunutta. Romanikulttuurin peruja se. Liitunaamat tuloo sitte joskus ne putsaamahan, kunhan muuttuvat ongelmajätteeksi ajan kanssa. Tämä on tosi.


      • Liitunaama

        Kyllä vain. Mutta hyvä että laskutusosoite on tiedossa.


    • Kauhajoki

      Aja nopeasti ohi huijari tyyppi lageeri kenkä!!!

      • Hakka7

        Merkki renkaat olen aina Lähdesmäeltä saanut halvempaan hintaan kun muualta.
        Ja toiseksi, jos ei ole itse ollut yrittäjänä, ei paljon kannata "huudella" muiden tilanteesta. Todellisuudessa verojakin maksanut enemmän kun moni kirjoittaja tienannut eläissään. Mutta vastaus kysyjälle: Minulla pyörii Lähdesmäen renkaat alla yritykseni ja omissa autoissani, Tyytyväinen olen ollut hintaan ja laatuun.


    • kylmäkiskuri

      "huijari pilasi elämäni". Tämmönen jakso tuli eilen. Identtisesti muistutti tätä "firmaa"..

    • silistone

      miksi ostaa akku ja renkaasta uudet kun lähdesmäeltä saa käytetyt samaan hintaan;)

      • pelastamaailma

        koska se on ekolookista ja ympäristö kiittää


      • oveltaovelle

        Palojaalta saa huonekalut vanhat uuden hinnalla..


    • Sekaantunut

      Kannattaa kyllä todellakin pysyä kaukana tästä firmasta ja tästä tyypistä, todella huijari tämä Martti.
      Tekee autokauppaa mm. huutokaupat. com:ssa. Sekaannuin kyseiseen firmaan (Tmi M. Lähdesmäki, toinen yritys Rengas Lähdesmäen rinnalla) ja aivan täyttä kusetusta on. Täydellinen "pommi" myymänsä ajoneuvo.

      Autosta ilmoitetut tiedot eivät pidä paikkaansa, asioita kaunistelee, piilottelee ja salailee, suorastaan valehtelee. Ei ota vastuuta, vaikka laki niin määrää, myös huutokaupasta.

      Kannattaa miettiä kaksi kertaa ostoa tältä tyypiltä. Olkaa varovaisia, vakuuttelee ja osaa todella puhua päätä pyörälle.

      Teen kyllä itse kaikkeni, että "puskaradio laulaa" tästä huijarista.
      Ja vien asiaa niin pitkälle kuin rahkeeni riittävät, kunnes saan rahani takaisin.

      • Sekaantunut

        Ja tätä viestiä saa sekä on toivottavaa myös jakaa.


      • huomattuon

        kannattaa todellaki auto kokeilla ennen ostoa ettei osta vahingos mitää romuja,epärehellinen myyjähän ei ikinä kerro totuutta auton oikeasta kunnosta ja mahdollisista vioista mitä näis huutokaupparomuissa kaikissa on enemmän tai vähemmän!!!


      • Sekaantunut

        Olet niin oikeassa!

        Pienenä lohtuna kuitenkin, ettei nuo huutokauppakeisaritkaan ihan mitä tahansa saa sepittää:
        Kuluttajansuojalaki, 2 luku (29.8.2008/561): 6 § (29.8.2008/561), 7 § (29.8.2008/561), 5 luku 14 § (5.1.1994/16).

        "Sellaisena kuin se on" -ehto tai muu vastaava varauma ei välttämättä vapauta myyjää vastuusta. Tällöinkin tavarassa on myyjän vastuulle kuuluva virhe, jos

        - myyjän antamat tiedot tavaran ominaisuuksista tai käytöstä eivät pidä paikkaansa ja annetut tiedot ovat voineet vaikuttaa vaikuttaneet kauppaan.
        - myyjä jättää ilmoittamatta tiedossa olevasta tavaran ominaisuuksia tai käyttöä koskevasta merkittävästä seikasta, ja laiminlyönti on voinut vaikuttaa kauppaan.
        - tavara on hintaansa ja olosuhteisiin nähden huonommassa kunnossa kuin ostajalla oli perustellusti aihetta edellyttää.

        "Pikkasen" täytyy huijauksen vuoksi nähdä vaivaa, mutta kannattaa kuitenkin yrittää.


      • korjaaja1954

        Yksi kaveri osti kyseiseltä huijarilta "kovetun" auton, jossa oli vaihtomoottori ja katsastettu. Kun ensimmäinen katsastus tuli, yhtäkään tervettä osaa ei löytynyt ja kynnyksetkin paikattu pahvinpaloilla, jotka oli maalattu autonväriseksi. Moottori oli niin loppu kuin olla ja voi.. Kaikki oli täysin harkittua valetta! Auto maksoi 2500 €, jonka autokorjaajana arvioin n 200 € arvoiseksi! Ainut joka oli totta, verot oli maksettu, muttei muuta. Kylmäverinen huijari. Myös tämän vannoi hänen oma eräs sukulainen.


      • Toyotako

        Ei kai kukaa, edes hullu tai tyhmä luule, että käytetty auto on virheetön. Yksikään automyyjä firma ei kerro vikoja tai ainakaan kaikkia vikoja. Illuusio, mitä he luovat on taas toinen juttu. Ei edes toyotan titaanitakuu korvannut autoni vaihdelaatikkoa. Puhumattakaa autosta joka on 20vuotta vanha ja ajettu yli 200tkm. Ei edea uuden myyjä kerro auton huonoja puolia, joita on aina.


    • voutivaa

      Eikös nuo firmat ole konkassa...

      • Sekaantunut

        Vielä eilen ainakin olivat ihan toiminnassaolevina ytj:ssa, ja huutokaupat.comissa kulkuneuvoja tmi:llä yhä myynnissä.


      • asiakaspekka

        Ei hyvät miehet ole konkassa,synnit saa viikonloppuisin anteeksi ja hyvin mielin uuteen viikkoon ja kaupantekoon..


    • traktor

      Kävin tapaamassa herra Lähdesmäkeä Kauhajoella la 10.10. konekauppojen merkeissä. Pieni asioimisemme sujui sovitusti. Hämmästyttää puskista nimettömänä huudellut herjat. Sen voin sanoa, että Lähdesmäki tekee pitkää työviikkoa ja pitkää työpäivää. Yrittävä mies.

    • asiakaskans

      Minä olen ostanut useammat renkaat ja aina olen hyvää palvelua saanut ja hyvät renkaat. Ja jatkossakin ostan sieltä, jos pulju vaan on pystyssä.

      • näin

        Vanhan auton osto on aina riskipeliä.Olen paljon ostellut vanhoja autoja ja ajanut niillä todella paljon,itse en ole koskaan jälkeenpäin valittanut myyjälle ostostani koska vanha on aina vanha, riski on otettava tai haettava uusi, eli turhaa rutinaa.


    • NOPROBLEM

      Jopas on keskustelu... Itsellä kokemuksia muutaman vuoden takaa kyseisestä rengasliikkkkeestä ja oma kokemukseni on kyllä erittäin positiivinen!

      Autossani on vähän erikoisempi rengaskoko 195/55 15" ja seinäjoelta kyselin joka liikkeestä tarjouksi Nokian nastarenkaasta. Vianor teki parhaan tarjouksen ja väitti, että et mistään saa heidän hintaa halvemmalla kyseistä rengassarjaa ja oli kyllä siihen astisista halvin tarjous.

      Melkein tein kaupat vianorrilla, mutta joku tuttu vinkkas, että kysyppäs Lähdesmäeltäkin tarjous. Kysyin tarjousta puhelimella ja hämmästys oli suuri 109€ halvempi hinta, kun vianorilla ja renkaat heti varastossa!!

      Nokka kohti kauhajokee, kattomaan onkohan tuo totta. No nimi ei antanut ymmärtää, että on eri kultturitaustaa nämä Lähdesmäen porukat, mutta se selvis paikanpäällä.

      Tiskillä ilmoitin, että soittelin hetki sitten renkaista ja kyllä, Suomessa paistettu "tuoretta" nokian nastarengassarjaa tuotiin näytille ja kysyttiin, että laitetaanko alle. Varmistin vielä, että sisälsikö hinta kaiken ja kyllä sisälsi!!! Ei muuta, kun auto sisään ja kumit alle ja vanhat kitkat sai viedä mennessän tai jättää heille.

      Maksoin pankkikortilla sovitun hinnan ja olin tyytyväinen, eikä ole kyllä ollut renkaitten kanssa mitään ongelmiakaan.

      Pakko oli sitten käydä Vianorrilla näpäyttämässä myyjää sen huipputarjouksesta.
      Esitin asian, niin että tulipahan kyseltyä joka paikasta ja myyjä jo hieroi käsiään ja kysyi, että laitetaanko heti alle.

      Läväytin Lähdesmäeltä saamani kuitin pöytään ja sanoin myyjälle, että olipa sulla huipputarjous!!! Myyjä oikeesti ihmetteli kuittia, eikä ollu uskoa hintaa. Epäili että vanhaa varastoa (vaikka olivat viimme talven uutus mallia), mutta ulkona käytiin kattomassa sitten renkaan valmistusvuosi, joka oli samalta vuodelta 5 kk sitten!

      Myyjä näytti kuittia vielä pomolleen tjms. ja yhdessä ihmettelivät halpaa hintaa!

      Eli olen ainakin tyytyväinen kyseisen firman toimintaan!

    • Nimetön234

      Verovelkaa vähintään 10 000 euroa.

      • piku3

        Entäs sinun verovelka vai onko sosso jo maksanut sen


    • nim_Pena_

      Niin positiivisia kokemuksia tullut. Otanpa yhteyttä, kun koskaan en ole tullut huijatuksi.

      Haluan kokemuksia.

      Millaisista rahallisista määristä on kyse?
      Maksaako sossu erotuksen huijauksesta?

    • justjoojoo

      Voi hyvää päivää. Itse olen asioinut kyseisessä liikkeessä ja aina olen saanut sitä mitä puhelimessa on luvattu. Kaikki on toiminut. Vähän tuli tämän ketjun alussa että tämä on akku ja rengas vastaan Lähdesmäki. Jokainen varmasti valitsee itse renkaansa ja näkee ne. Naurettavaa tuokin et siihen verotaan et on romani mitä väliä sillä on.

      • 22365

        Tuotteet puhukoot puolestaan.Vapaassa maassa saa yrittää kuka vain;jos myyt huonoa niin kyllä maine menee.Jotenka kannattaa myydä hyvää ja olla rehellinen.Ja kysellä kyliltä asioista.Kyllä kansa tietää.


      • parastalaatua

        kyllä akku ja renkaasta on aina saanu hyvät renkaat ja kilpailukykyiseen hintaan,ja siä homma tapahtuu ei tartte odottaa koko päivää pienen asian takia!!!


    • Delffinit

      Hyvää saanut ja palvelu pelannut ... kateellisten panettelua tai voi katsoa itseään peiliin löytyisikö sieltä syyllinen.

    • Paksujulli88

      Kyllä enoo koskaa viä soikioota renkahia tuolta Carinani alle saanu. Kateellisten panettelua rehtiä yrittäjää kohtahan. Viime kesänä ostin niin tuorehet renkahat, jotta ei ollu kuvio keriinny viä kasvamahan! Täs on hyvin aikaa orotella. (Vitktu ku on vaikeeta laskutoimituksia)

    • valekokemuksia

      Johan on selvästi "maksettua" yrittäjän mollaamista/kateellisten panettelua.
      Voii, millaisia typeryksiä olettekaan.

    • kusiaanen

      ei ihmisten huijjaus oo lais kiellettyä..

      • akkurenkaastahaen

        kun sekundaa saa niin kyllä seuraavalla kerralla eri liikkeen ovet aukeavat.


    • 22365

      Kumman paljon kirjoittelua renkaista ja palvelusta näin yleensä ,kun kerta kyseessä on tavallinen firma?;herää kysymyksiä?
      Ei savua ilman tulta?Kyllä näin pienellä paikkakunnalla asiat tulevat ilmi-kaikella tavalla.

    • Harritakanen

      Martti on hyvä tyyppi , ei pahaa sanaa sanottavaksi :). Kyllä sieltä arvaa ostaa T: ex automyynti h.takanen. Käteviä rutisijoota ku teille ei mikään kelepaa . Pohojalaanen uskaltaa kommentoora omalla nimellä jos on kommentoitavaa.

      • 22365

        Edellisen kirjoittaa ilmeisesti kauppias aivan itse.


      • Tunkkiloinen

        Onko tälläinenkin liike pystyssä vielä?


      • 1956513
        Tunkkiloinen kirjoitti:

        Onko tälläinenkin liike pystyssä vielä?

        marttia ei verottajakaan kaada..


    • jhrrr

      Pyörään ja patteriin vein moottoripyörän renkaan vaihdettavaksi ja eivät kerenneet heti vaihtamaan joten sovittiin nouto päivemmäle,sitten kun olin menossa hakemaan tätä kyseistä vannetta niin vaihtoa ei oltu edes tehty ja ei kuulemma kereenny/jaksa tehdä näin pientä hommaa . Menin jh renkaalle ja niin vain saivat heti renkaan vaihdettua :)

      • Tubeles

        Kyllähän ne heti ehtii kun halli koljottaa tyhjää..


    • harritakanen

      Minä uskallan kirijoottaa omalla nimelläni , jos on jotain kommentoitavaa. Toisin ku nämä nimimerkkien takaa ruikuttavat.

      • Kalastaja-Pekka

        Ei se ny kuitenkaa susta aiva jumalaa tee! Eikä sitä paitsi liity alkuperäiseen kysymykseen mitenkään... Ja vastaus muuten on EI!


    • kokonaisuus

      Täällä joku ostellut uusia renkaita pilkkahintaan kyseisestä putiikista..Sen verran voin yrittäjänä sanoa, että jos toisessakin liikkeessä on ihmetelty, miten voi myydä noin halvalla, kertoo se sen ettei katetta jää myyjälle..eipä siis mikään ihme jos konkan partaalla...tietty ostajille hauskaa toisten kurjuus. Yrittäjyys on puhdasta matematikkaa. Yrittäjä ostaa tukusta tavaran 10e, hintaan pitää lisätä monen laskun jälkeen liiketilan vuokra,palkat myös itselle,mainoskulut, yel-maksut,vakuutukset eli jos meinaa saada leivän omaan pöytään, niin tavara pitäis myydä 21-22e. Jos sen alle hintaa alkaa laskemaan, menee se pois ensimmäisenä yrittäjältä itseltään. Tästä kyseisen firman yrittäjästä en pidä yhtään, mutta jos homma toimii voin asiakkaana olla. Te jotka ylistätte tämän putiikin halpoja hintoja, vedätte te myös pahiten tämän yrittäjän syvälle kuoppaan. Nämä jotka antavat asiallista kritiikkiä, kertovat keinon, miten yrittäjä voisi itsensä nostaa ylös, jos vain hän osaa katsoa asiaa niin...Suomen pahimpaan talouslamaan vetää ne jotka ostaa ulkomailta tai halvalla yrittäjältä. Hävetkää maan petturit.

    • kusipäätsaaturpaan

      Ruikuttajat täälä huutelee ,mutta ei taidä olla miestä mennä kasvotusten juttelemaan Martti on hyvä mies ja tekee töitä jotta kattokaa peiliin kun seuraava yritys lopettaa kauhajoelta.

      • 22365

        Edelleen kirjoittelee kehujaan kauppias itse!


      • karuncaruna

        Kyllä kova pöhinä ainakin illalla hallissa oli valot joka paikassa sitä en tiedä mitä tehtiin mutta sähköt oli ainakin hoidettu koska joka paikassa ne paloivat,että kyllä se siitä


      • pthyi

        Toivottavasti et kuulu yrityksen imagoon,sillä karkoitat tyhmyydelläs ne kunnon kansalaiset jotka pystyy maksamaan ilman alennuksia...


      • sekundarengaseitakuuta
        22365 kirjoitti:

        Edelleen kirjoittelee kehujaan kauppias itse!

        On se todellakin säälittävää, kun itse tai poika kehuu itse roistoa.


    • Hagertnahkasaapas

      Huutokauppaa ei enää tee. Tiedä sitten miksei. Ostajat varmaan jätti maksamatta ;)

      • Oikeutta

        Taisi huijari viimein joutua huijauksistaan ja romuajoneuvojen myymisestä kuluttajaviraston hampaisiin... ;)


    • asiakasminäkin

      Sielon mahtava meno,tiukka etukeno!

    • Corilillaee

      Mä ainakin ostan renkaat martilta , vaikka piruuttani.

    • JiiPee123

      Kerran asioin Lähdesmäellä mutta palvelu oli niin nuivaa että ei päästy kaupoille.

    • rengasratsia

      Hinnat ovat kohtuullisia. Palvelu myös on ollut hyvää.

      • jeepii

        niin mikä palvelu,kyllä siä päivän saa kulutettua kun odottelee vuoroaan vaikka olis se ainut asiakas..


    • TuomasAq

      Itte oon ostanu usiammat renkaat sieltä. Niin paljon halvemmalla että on kannattanu Seinäjoelta asti ajaa. Kerran ihmetytti. Moitin ihmeellistä auton vaappumista. Kävin mittaamassa paineet, oli lähes 7kilon paine kaikissa. "Asentaja" varmaan vittuillakseen, ei mulle vaan työnantajalleen. Ihmetyttää tämän päivän rengashinnat. Suomessa €125/kpl. Sama rengas Saksassa €47,60. Eikä ainakaan Seinäjoen rengasliikkeet (onko vain 3 liikettä enää jäljellä!) edes vastaa sähköpostikyselyyn. Sivut avuttomia vailla mitään todellista tietoa. Ei ihme että lamassa ollaan. Perkeles.

    • TuomasAq

      Ylläolevaan: Oikea paine renkaissa piti 2,3.

    • Kpsa

      Tähän herraan ei ole mitään luottamista. Ei hoida mitään velvotteitaan. Samalla sai tehtyä ns. Kaksi kauppaa ensimmäisen ja viimeisen. Näin alalla olevana ei voi kuin nauraa kyseiselle "yrittäjälle"

      • aspko

        olsit kysyny niinku häjyys, jotta miltä tuntuu kirves k....n juures,heh,leikki leikkinä jne..
        Mistähän velvoitteistä sä niinku puhut,tiäkkö ittekkää,nykypäivänä kaupanteos kaikki jää ostajan vastuulle yksityiseltä ostaes..


    • Halpaajahyvää

      Parit autongummit ostanu Lähdesmäeltä olivat OK.
      Kiinalaisia kesägummia netistä OK nekin.
      Kiinan MP renkaa netistä OK
      Saksalainen MP rengas sakemanni liikkestä jeesujesenmoonen selekäheitto tai eivät saaneet vanteelle akku ja patteris merkki tais olla Heidenau.

    • Kalkkulaanen

      Mitä tähän voisi sanoa? Kateus vie kalatkin vedestä. Ei tälläisessä keskustelussa ole mitään järkeä, kun Kauhajoelta on muutenkin palveluita ja liikkeitä hävinnyt kiihtyvään tahtiin. Veikkaan, että monet tähänkin keskusteluun osallistuneet hakevat tyypilliseen kauhajokiseen tapaan renkaansa Kurikasta tai Jalasjärveltä.

      • Saako sieltä pyörähän kummia?


    • Peruskjokinen

      Martilta monet renkaat ostaneena, kaikki olleet pyöreitä ja mustia.
      Aronkyläs Martilla eka rengaskauppa jossa vuoronumero automaatti, ei päässeet taksarit ja porvarit etuilemaan niinkuin JH:lla, siihen muuten loppui meidän yhteistyö.
      Viimeisiä tietoja en tiedä, piha on kyllä karmea, toivottavasti lumen tuloon mennes siivottu.

      • saviljeva

        Eiköhän sen siivoa joku muu jos protestilistaa on uskominen


      • jokkupärjää

        aronkyläs kaarihallilla ku oli liike niin ikinä missää rengaskaupas ei oo ollu niin palio asiakahia ku siä oli!! ja palvelu oli mitä mainiointa,kateellisia kyllä piisaa jotka täällä kirjottelee,ei vaan moni pysty samaan myyntiin ja niin pienestä aloittaen!


    • Muhtisöökuonoöömuthanrri

      Ainakin kirjoitusesta päätellen ja sen virheellisyydestä, en voisi olla enempää väärässä, että kirjoittaja on mutantti.

    • Vanne-Vallu

      Ostin kerran aluvanteet ko. liikkeestä. Kuoriutuivat samana kesänä. Kävin näyttämässä ja "luvattiin" uudet. Kävivät sen pitkän "väsytystaistelun" ja kyllästyin. Sen jälkeen en sen firman oven saranoita ole käynyt kuluttamassa. Kerran kun homma kusee, niin maine siitä leviää. Käyn ehdottomasti kunnon firmoissa Kauhajoella, vaikka hieman enemmän pitää maksaa. Niissä takuut pelaa, jos yleensä mitään tarvetta onkaan. Ei sitten tarvitse harmitella jäljestäpäin :)

    • Hevoskaupoolleko

      Vannemannen bisnes loppuu kun vouti laittoo ovet lukkoon ,palaako kenties aronkylään kaarihalliin. Jos nyt kukaan sille enää mitään myy kun on entisekkin maksamatta.

    • Vannemannevaan

      Romujen määrä vaan lisääntyy

      • rannenmomut

        Alkaa olla melkoinen romuttamo koko markki, autoja pitkin poikin katollaan kyljellään, tietenkin kaikki nesteet ja öljyt on niistä asianmukaisesti poistettu ja toimitettu Ekokemille......onhan ?


    • ympäristörikos

      Taitaa olla taktinen temppu täyttää tontti käyttökelvottomilla autonromuilla,ulosoton vaikea myydä tuollaista romumarkkia,ei kukaan halua ostaa kenenkään paskakasoi...

    • Romutvittuujaäkkiä

      Laitoon autopurkaamo ,mutta mitä tekee ympäristölautakunta .Ei uskalla tehdä mitään sama on tuon perunamyynnin kanssa PERKELEEN TUNARIT.

    • Noviddu

      Huijari koko tyyppi.

    • uunoeemeli

      poika on puoliverinen isä valakolaanen ja äitee romani

      • eemelionuuno

        eli on valakolaane ei romani!!


      • Anonyymi

        just näin, ei taida sen äitikään olevan täys romani vaan jatko ha ha ha


    • romurahaksi

      hatun noston paikka kun joku nykypäivänä pärjää rehellisellä työnteolla Eipä taitaisi monesta tuohon hommaan olla työtä saa tehdä kyllä toden teolla tehdä autoalalla että siitä jotain taskuun jää

    • Uppistakeikkaa

      Up!

    • Kiitoon

      Kovalla rahalla on ostanu kiinteistön Lindforsilta , elättänyt perheensä ja monta muuta siinä ohella.Isä valkolainen äiti grönsrandeja . Kilpailu alalla on kovaa ja on silti pärjännyt vuosikausia, lopettakaa tyhjänpäiväinen mollaaminen, tsemppiä Martille ja puolisolle älkääkä välittäkö pahanpuhojista!

    • Kulmahousutratkee

      Protestilista.com kertoo toista ..pian konkassa.

      • Aluvanne

        Viimeisen päälle rehellinen kaveri kauhajoen vuoden yrittäjä.


    • vannemannehe
    • Anonyymi

      Saadaanpa viimein vastuuseen tuo he...tin huijari, toivottavasti! :) Hah hah!!!

    • Anonyymi

      No protesti oli tammikuus, nyt on kesäkuu, homma jatkuu.

    • Anonyymi

      Kauhajoen paras rengasliike

    • Suupohjan Akku ja Rengas Kauhajoella on kallis rengasasennuksissa. Netistä en löydä kalliimpaa Satakunnan ja Etelä-Pohjanmaan alueella kun 20” omille valmiiksi pestyille ja muutenkin siistityille vanteille ja renkaille asennus maksoi 125€/4 rengasta 5.10.2021 ei sesonkiaikana -ilman allelaittoa eikä kyseessä ole Run Flat-rengas.
      Ensi kerralla teetän työt muualla.

      • Anonyymi

        Kallis on jos eivät tasapainoitaneet, tasapainoituksen kanssa edullinen. Mistä hankit renkaat...Saksastako?


      • Anonyymi

        Akku ja rengas sekä JH rengas ovat kyllä sellaisia liikkeitä joissa ei tarvitse uudestaan käydä. Asiakaspalvelu aivan käsittämättömän surkeaa molemmissa, tiskillä työntekijä tuijottaa monttu auki eikä tunnu ymmärtävän että asiakas on aikeissa ostaa jotain. Sitten kun viimein saa kiskottua tarjouksen ulos niin hinta on aivan naurettavan kallis, niin renkaiden kuin asennustenkin osalta.
        Kaiken muun hyvän lisäksi toisessa näistä liikkeistä väittivät ettei eräs valmistaja tee kaipaamani kokosta rengasta, mutta pikainen googletus paljasti että puhuvat paskaa. Yrittivät kusta silmään ja myydä kalliimpaa.
        Ajelin sitten Seinäjoelle ja jokaisesta rengasliikkeestä sain paremman tarjouksen. Taas tuli nähtyä aivan liian selvästi se ettei kauhajoella kannata käydä muualla kun ruokakaupassa.


    • Anonyymi

      Se on niin äärimmäisen yksinkertainen huijari, enkä ihmettele vaikkei missään alalla pärjää.
      Rengaat sekundatuotantoa ja takuuta ei ole.
      Autot katsastetaan edelleen viinapullolla ja romumpia autoja kaikki mitä voi olla.

      • Anonyymi

        Mitä näyttöä on autojen viinapullolla katsastuksesta? Ompa kova syytös!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1438
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      972
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      692
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      644
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      624
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe