Muumipeikon juhannusruno! Hyvää juhannusta!

Pään painan ruohikolle
ja oion jalkojain.
En jaksa pohdiskella,
mä tahdon olla vain.
Sen viisaammat voi tehdä,
mä päivän kultaan jään.
Mä tunnen kaikki tuoksut
ja luonnon loiston nään.
Voi leikitellä mielikseen,
voi ottaa jättää paikoilleen
tai olla niin kuin luonnostaan
ja maata vaan.
Mä peikko siihen uskoon jään,
on maailmaa tää minkä nyt mä nään.

-Tove Jansson

62

59

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainenjokatykkää

Runoja pukkaa, voi tätä naisrukkaa :) hulluutta nyt täysillä pukkaa. Tekisi niin mieli vain sormella koskettaa... olkapäätä ja kääntää sen päätä, vaan ei se mene niin, jään nyt vähäksi aikaa unelmiin. Tähän on tultu, elämää on surku.

Oikeesti sulle kultumies sanon et oon mä vähän parantunut, nyt mieli vaan on hieman murtunut, ei se ole sun syy, mä sanon vaan et selvä pyy. Älä sinä mitään pahaa musta..mä tykkään kuitenkin susta :) Hyvää juhannusta nyt sulle, poistun ja porskutan silleen...

• Nainenjokatykkää

Sorri onni, et vastasin tähän. En ajatellut, ajattelin vaan häntä vähän. Hän ei ole Onni, joku ..mikä lie sonni..hehee..sitä vaan et kiva on lukea myös muitten tekstejä. Mä en tee aloituksia ja joskus itsekkäästi tuon omat juttuni tänne ja unohdan kommentoida aloittajaa. Noh nyt poistun täältä, juhannusta vaan.

• Nainenjokatykkää kirjoitti:

Sorri onni, et vastasin tähän. En ajatellut, ajattelin vaan häntä vähän. Hän ei ole Onni, joku ..mikä lie sonni..hehee..sitä vaan et kiva on lukea myös muitten tekstejä. Mä en tee aloituksia ja joskus itsekkäästi tuon omat juttuni tänne ja unohdan kommentoida aloittajaa. Noh nyt poistun täältä, juhannusta vaan.

Ei se mitään. Minun puolestani, aloituksiini saavat vastata kaikki. Hyvää juhannusta.

• hilmanhajatuspäivään

Suovilla huojuen tuulessa
      keskellä suon
      imien hiljaisen saunan tuoksun
      lammen rannalta
      vastan puhdistavan voiman
      lapsen iloisen mielen
      valon ja auringon voiman
      villan hahtuviin
      ja tuo hahtuva koskettaa poskeasi
      toivottaen hymyilevää juhannusmieltä
      ja onnellisia hetkiä nauttien juhannuksesta.

• Unelmia täynnä on kesäinen yö,

vain airojen lapa vettä lyö.

Ystävät kuunnelkaa hiljaisuutta,

siitä saatte voimaa, virtaa uutta!

• IhaNaaoi

onni muiskaus huulillesi:)

• Kiitos, kiitos.

• SulleAp

Kiusaajalle en toivota mitään hyvää.

• Minulle aivan sama, hyvää juhannusta sinullekin *hymy*

• Muistasitten_tämä
        Onnii kirjoitti:

Minulle aivan sama, hyvää juhannusta sinullekin *hymy*

En usko että on aivan sama kun nähdään.

• Muistasitten_tämä kirjoitti:

En usko että on aivan sama kun nähdään.

Kyllä on! Enkä toivo näkeväni sinua, vaikka en tiedä edes kuka olet.

• Muistasitten_tämä
        Onnii kirjoitti:

Olet sanonut muualla muuta. Milloin alat ottamaan huomioon ihmisten tunteita?

• alkaakoeesookoolla
        Muistasitten_tämä kirjoitti:

Olet sanonut muualla muuta. Milloin alat ottamaan huomioon ihmisten tunteita?

Olis hauska tietää keneksi onnia luulet? Etunimi?

• Muistasitten_tämä
        Onnii kirjoitti:

Enkä ole se joka sulle on täällä kuittaillut yleensä, en ole paljoa viesteihisi vastaillut, koska en jaksa näitä ketjuja joissa palstan naiset kuolaa yhden miehen perään.
        Jotain olen joskus vastannut mutta muutamia vain.

Olen täysin kypsä näihin palstajuttuihin, enkä ymmärrä miksi haluat olla täällä jos välität yhtään ihmisestä kelle viestejäsi teet ja ketä ajattelet.

Enkä ole se joka sulle on täällä kuittaillut yleensä, en ole paljoa viesteihisi vastaillut, koska en jaksa näitä ketjuja joissa palstan naiset kuolaa yhden miehen perään.
        Jotain olen joskus vastannut mutta muutamia vain.

Olen täysin kypsä näihin palstajuttuihin, enkä ymmärrä miksi haluat olla täällä jos välität yhtään ihmisestä kelle viestejäsi teet ja ketä ajattelet.

Usko jo! En tiedä kuka olet, enkä ole kiusannut ketään täällä, enkä oikeassa elämässä!

Olen kirjoittanut hauskoja pientarinoita, mutta nekin voidaan laittaa hyvän huumorin piikkiin.

• Muistasitten_tämä
        Onnii kirjoitti:

Usko jo! En tiedä kuka olet, enkä ole kiusannut ketään täällä, enkä oikeassa elämässä!

Olen kirjoittanut hauskoja pientarinoita, mutta nekin voidaan laittaa hyvän huumorin piikkiin.

Olet kiusannut ja kiusaat vieläkin. Oletko oikeasti noin tyhmä ettet ymmärrä tekojasi?

Olet kiusannut ja kiusaat vieläkin. Oletko oikeasti noin tyhmä ettet ymmärrä tekojasi?

Olen! Tähän sopisi sanonta "laiskaksi haukkuvat, vaikka mitään en ole tehnyt".
        En rehellisesti sanottuna tiedä mitä höpiset. Trollimittarini saa sinusta vaarallisia lukemia, mutta mikäli koet että sinua on kiusattu, pyydän nöyrästi anteeksi.
        Voitko nyt jättää minut rauhaan? :)

• Muistasitten_tämä
        Onnii kirjoitti:

Olen! Tähän sopisi sanonta "laiskaksi haukkuvat, vaikka mitään en ole tehnyt".
        En rehellisesti sanottuna tiedä mitä höpiset. Trollimittarini saa sinusta vaarallisia lukemia, mutta mikäli koet että sinua on kiusattu, pyydän nöyrästi anteeksi.
        Voitko nyt jättää minut rauhaan? :)

Itse et ole jättänyt minua rauhaan etkä jätä vieläkään. Vittuako kaipaat mua täällä jos tolta tuntuu. Ei auta anteeksipyyntö täällä, olet velkaa sen irl, monesta syystä.

Milloin alat käyttämään järkeäsi johonkin rakentavaan ja hyvään, sen sijaan että keräät säälipisteitä ja huomiota täällä naisilta ja vittuilet mulle flirttailemalla kaikille ja puhumalla kaikille kuin ne olisi minä?

• OnninnimialkaaO

Itse et ole jättänyt minua rauhaan etkä jätä vieläkään. Vittuako kaipaat mua täällä jos tolta tuntuu. Ei auta anteeksipyyntö täällä, olet velkaa sen irl, monesta syystä.

Milloin alat käyttämään järkeäsi johonkin rakentavaan ja hyvään, sen sijaan että keräät säälipisteitä ja huomiota täällä naisilta ja vittuilet mulle flirttailemalla kaikille ja puhumalla kaikille kuin ne olisi minä?

Sun on pakko olla se Heli ja luulet onnia Hannuhoitajaksi.

• oletvainoharhainen
        OnninnimialkaaO kirjoitti:

Sun on pakko olla se Heli ja luulet onnia Hannuhoitajaksi.

Olet itse se Niina joka luulee kaikkia Janiksi. En ole Heli.

Oletko tosissasi juttujesi kanssa? Olisiko nyt niin, että kuvittelet minun kaipaavan itseäsi, vaikka olen miljoonia kertoja sanonut, etten kaipaa sinua.

Oletko vähän mustis ja kuumenet kun kirjoittelen täällä jollekin? Aion kirjoitella täällä jatkossakin, enkä kaipaa sinua, siitä olen 100% varma. Enkä tule kaipaamaan, enkä ole koskaan kaivannutkaan.

Nyt pyydän, jätä minut jo rauhaan. Kiitos ja hyvää juhannusta.

• tääOnNiinHauskaa
        oletvainoharhainen kirjoitti:

Olet itse se Niina joka luulee kaikkia Janiksi. En ole Heli.

Mikset voi kertoa keneksi onnia luulet. Voin sitten vahvistaa onko vai ei. Pääset tuosta harhastasi tai todistat meille muille että tunnet sen. Ja sitäpaitsi Niina ei luule ketään janiksi vaan tomiksi.

• Muistasitten_tämä
        Onnii kirjoitti:

Oletko tosissasi juttujesi kanssa? Olisiko nyt niin, että kuvittelet minun kaipaavan itseäsi, vaikka olen miljoonia kertoja sanonut, etten kaipaa sinua.

Oletko vähän mustis ja kuumenet kun kirjoittelen täällä jollekin? Aion kirjoitella täällä jatkossakin, enkä kaipaa sinua, siitä olen 100% varma. Enkä tule kaipaamaan, enkä ole koskaan kaivannutkaan.

Nyt pyydän, jätä minut jo rauhaan. Kiitos ja hyvää juhannusta.

En kuumene, en ole mustis sillä tavalla että kirjottaisin täällä näitä jossain mustasukkaisuudessa. Imartelet itseäsi, luulet liikoja.

Olet velkaa mulle anteeksipyyntöjä ja sen että selvitetään asiat. Olen kyllä tunnistanut sut. Oletko oikeasti noin hölmö ettet ymmärrä mitä nämä jutut täällä tekee?

Olet väärässä. Tunnistat muutenkin täällä usein väärin, päättelykykysi ei ole parhaimmasta päästä, se on huomattu jo monta kertaa.

• sivusta
        tääOnNiinHauskaa kirjoitti:

Mikset voi kertoa keneksi onnia luulet. Voin sitten vahvistaa onko vai ei. Pääset tuosta harhastasi tai todistat meille muille että tunnet sen. Ja sitäpaitsi Niina ei luule ketään janiksi vaan tomiksi.

Keneksi itse luulet Onnia, kun luulet tietäväsi varmaksi, kerro se itse kun niin haluat sen tiedon tänne. Saattaisit kyllä valehdellakin, eli ei täällä nimipaljastukset edes ole uskottavia ja jos olet Onni, voit hämäyksen vuoksi väittää muuta.

En kuumene, en ole mustis sillä tavalla että kirjottaisin täällä näitä jossain mustasukkaisuudessa. Imartelet itseäsi, luulet liikoja.

Olet velkaa mulle anteeksipyyntöjä ja sen että selvitetään asiat. Olen kyllä tunnistanut sut. Oletko oikeasti noin hölmö ettet ymmärrä mitä nämä jutut täällä tekee?

Olet väärässä. Tunnistat muutenkin täällä usein väärin, päättelykykysi ei ole parhaimmasta päästä, se on huomattu jo monta kertaa.

Nyt tehdään näin profiilissani on sähköpostiosoitteeni, laitapa sinne postia. Niin selvitetään asiat, sen jälkeen pyydät minulta anteeksi häiriköintiäsi ja lopetat tuon touhusi.
        Jos sähköpostia ei ole tullut tunnin sisään, toteamme että olet karvainen miestrolli.

• enluulevaantiedän
        sivusta kirjoitti:

Keneksi itse luulet Onnia, kun luulet tietäväsi varmaksi, kerro se itse kun niin haluat sen tiedon tänne. Saattaisit kyllä valehdellakin, eli ei täällä nimipaljastukset edes ole uskottavia ja jos olet Onni, voit hämäyksen vuoksi väittää muuta.

En luule vaan tiedän hänen nimensä. Voin kertoa mistä se löytyy näiltä sivuilta. Hän itse kertoi silloin kun oli hänen nimipäivä. Ja viime vuonna kun laittoi se puhelinnumeronsa osan, vahvisti se tiedon.

• Muistasitten_tämä
        Onnii kirjoitti:

Nyt tehdään näin profiilissani on sähköpostiosoitteeni, laitapa sinne postia. Niin selvitetään asiat, sen jälkeen pyydät minulta anteeksi häiriköintiäsi ja lopetat tuon touhusi.
        Jos sähköpostia ei ole tullut tunnin sisään, toteamme että olet karvainen miestrolli.

Haista kakka. En kirjoita mihinkään anonyymiin postiin.

Etkö pysty parempaan kuin huutelemaan nettipalstalla jotain trollikommentteja ja tyrkyttämään anonyymeja osoitteitasi.

En arvosta ollenkaan näitä palstajuttuja, näissä ei ole mitään hienoa, jos luulet saavuttavasi näillä jotain hyvää olet väärässä. Tänne kirjoittelu ei ole edes yhtään romanttista tm. jos sellaista luulet.

En kommentoi tähän enempää.
        Jos on asiaa, tiedät mistä ja miten minut tavoittaa.

• Onnittelija

Pakko kommentoida tähän mähinään:
        Eihän ketään voida kiusata palstalla, eihän? Tämähän on mielikuvituksen kaatopaikka, ja välillä kirjoitetaan irl-tyypeille salaisia kirjoituksia mutta mikäli joku tunnistaa, mikä on epätodennäköistä ainakin pelkkien viestien perusteella, ei kannata hirveemmin ottaa tosissaan mitään juttua. Kuka oikeasti kirjoittaa tosissaan, jos tietää tuttujen tyyppien hengaavan palstalla? Aika outoa, jos joku luulee kirjoituksia kohdistetun itselleen koska ei täällä voi tietää kuka kirjoittaa kenellekin, arvata toki voi... Esim. kielen käytön perusteella. Se kuitenkin jää arvaukseksi. Ei myöskään kannata tehdä pakkomiellettä palstaväärinkäsityksistä koska mitä hemmettiä se hyödyttää? Tää on helvetti palsta. Asiat ovat monitulkintaisia.

• JaHänMuka
        enluulevaantiedän kirjoitti:

En luule vaan tiedän hänen nimensä. Voin kertoa mistä se löytyy näiltä sivuilta. Hän itse kertoi silloin kun oli hänen nimipäivä. Ja viime vuonna kun laittoi se puhelinnumeronsa osan, vahvisti se tiedon.

kaipaa sinua? Ja loukkaa sinua kaipaamalla muita täällä? Onko hän kertonut sinulle henkilökohtaisesti kaipaavansa sinua, vai oletko itse päätellyt niin? Kai tiedät että tänne voi kirjoittaa kuka tahansa mitä tahansa?

• Onnittelija kirjoitti:

Pakko kommentoida tähän mähinään:
        Eihän ketään voida kiusata palstalla, eihän? Tämähän on mielikuvituksen kaatopaikka, ja välillä kirjoitetaan irl-tyypeille salaisia kirjoituksia mutta mikäli joku tunnistaa, mikä on epätodennäköistä ainakin pelkkien viestien perusteella, ei kannata hirveemmin ottaa tosissaan mitään juttua. Kuka oikeasti kirjoittaa tosissaan, jos tietää tuttujen tyyppien hengaavan palstalla? Aika outoa, jos joku luulee kirjoituksia kohdistetun itselleen koska ei täällä voi tietää kuka kirjoittaa kenellekin, arvata toki voi... Esim. kielen käytön perusteella. Se kuitenkin jää arvaukseksi. Ei myöskään kannata tehdä pakkomiellettä palstaväärinkäsityksistä koska mitä hemmettiä se hyödyttää? Tää on helvetti palsta. Asiat ovat monitulkintaisia.

Lyön vasemman kivekseni vetoa, ettei kyseinen "mähinöitsijä" ole edes nainen. :)

• opettelelukemaan
        JaHänMuka kirjoitti:

kaipaa sinua? Ja loukkaa sinua kaipaamalla muita täällä? Onko hän kertonut sinulle henkilökohtaisesti kaipaavansa sinua, vai oletko itse päätellyt niin? Kai tiedät että tänne voi kirjoittaa kuka tahansa mitä tahansa?

Ei hän minua kaipaa enkä minä häntä. En edes tunne koko tyyppiä, mutta tiedän nimen ja puhelinnumeron ja sitä kautta osoitteen joka täsmää sekin niihin vihjeisiin asuinpaikastaan. Honkanummen hautausmaa ym. Ja itseään saa vaan syyttää, että on niitä tänne viljellyt. Minä en ollut tuo joka väitti että onni on anteeksipyynnön velkaa.

• Olentätämieltä
        Onnii kirjoitti:

Lyön vasemman kivekseni vetoa, ettei kyseinen "mähinöitsijä" ole edes nainen. :)

Sulla ei taida edes olla kiveksiä, niin munatonta touhua.

• JaHänMuka
        opettelelukemaan kirjoitti:

Ei hän minua kaipaa enkä minä häntä. En edes tunne koko tyyppiä, mutta tiedän nimen ja puhelinnumeron ja sitä kautta osoitteen joka täsmää sekin niihin vihjeisiin asuinpaikastaan. Honkanummen hautausmaa ym. Ja itseään saa vaan syyttää, että on niitä tänne viljellyt. Minä en ollut tuo joka väitti että onni on anteeksipyynnön velkaa.

Miksi sitten kirjoitat asioista jotka eivät kuulu sinulle tai liity sinuun mitenkään? Tai et voi niistä ylipäätään mitään tietää, oletko kuullut sanonnan pidä huoli omista asioistasi, elä omaa elämääsi? Heh.

• Onnittelija
        Onnii kirjoitti:

Voi olla, naiset ovat salakavalempia :) Toivottavasti nyt kuitenkaan et menetä kivestäsi palstavedon puolesta. Toivottavasti olet menettänyt sen jo aiemmin, niin trolli voi käydä noutamassa sen ties mistä tai kasan multaa.

• puhuitItsesiPussiin

Haista kakka. En kirjoita mihinkään anonyymiin postiin.

Etkö pysty parempaan kuin huutelemaan nettipalstalla jotain trollikommentteja ja tyrkyttämään anonyymeja osoitteitasi.

En arvosta ollenkaan näitä palstajuttuja, näissä ei ole mitään hienoa, jos luulet saavuttavasi näillä jotain hyvää olet väärässä. Tänne kirjoittelu ei ole edes yhtään romanttista tm. jos sellaista luulet.

En kommentoi tähän enempää.
        Jos on asiaa, tiedät mistä ja miten minut tavoittaa.

Heh heh, eihän se ole mikään anonyymi sähköposti vaan sen sinua loukanneen (tai niin väität) ihmisen sähköposti, ihmisen jonka väität tuntevasi. Sen ku pistät viestiä jos kerta hän on valmis selvittämään asiat kanssasi.

• Onnittelija kirjoitti:

Voi olla, naiset ovat salakavalempia :) Toivottavasti nyt kuitenkaan et menetä kivestäsi palstavedon puolesta. Toivottavasti olet menettänyt sen jo aiemmin, niin trolli voi käydä noutamassa sen ties mistä tai kasan multaa.

Ei hätää menetin sen surffionnettomuudessa Waikikilla, hai vei. :)

https://www.youtube.com/watch?v=nZBKFoeDKJo

• aisäolitkinOnniItse
        JaHänMuka kirjoitti:

Miksi sitten kirjoitat asioista jotka eivät kuulu sinulle tai liity sinuun mitenkään? Tai et voi niistä ylipäätään mitään tietää, oletko kuullut sanonnan pidä huoli omista asioistasi, elä omaa elämääsi? Heh.

Koska haluan auttaa näitä palstasääliöitä jotka kuvittelevat että olet heidän kaivattunsa. Huomaatko nyt mitä saat aikaan esiintymällä jollain salanimellä ja kieltämällä ettet olisi -ok- ukkeli.

• AiSeOlikin
        aisäolitkinOnniItse kirjoitti:

Koska haluan auttaa näitä palstasääliöitä jotka kuvittelevat että olet heidän kaivattunsa. Huomaatko nyt mitä saat aikaan esiintymällä jollain salanimellä ja kieltämällä ettet olisi -ok- ukkeli.

Psyko-Petri mikä hätänä Petri söikö vesipääakka taas lääkkeesi? ;)

https://www.youtube.com/watch?v=Bek6nQGw520

• Onnittelija

• Onnittelija
        Onnii kirjoitti:

Mainio idea! Tämä on muuten muumi jakso joka on jäänyt mieleeni lapsuudesta.
        Taikurin hattu!

https://www.youtube.com/watch?v=g5Tgwfsk08g

No kas. Hieno jakso tosiaan. Tulipa mieleeni sellainen, että sain Muumipeikko ja pyrstötähti -mukin lahjaksi syksyllä -13. En tiedä miksi tuli mieleeni, mutta kupin mukana tuli hieno runo muutosta ja siitä, että pyrstötähti on räsähtämässä ja kannattaa paeta. Oli oikein oiva ja mainio runo! :) Vieläkin kihoaa kyyneleet silmiin kun ajattelen sitä runoa, sen herkkyyttä, ja juon siitä kupista kahvia.
        P.S. Mörkö on muuten suosikkihahmoni. Mikä sinun suosikkihahmosi on?
        https://www.youtube.com/watch?v=kIPh477q6Kc

• Onnittelija kirjoitti:

No kas. Hieno jakso tosiaan. Tulipa mieleeni sellainen, että sain Muumipeikko ja pyrstötähti -mukin lahjaksi syksyllä -13. En tiedä miksi tuli mieleeni, mutta kupin mukana tuli hieno runo muutosta ja siitä, että pyrstötähti on räsähtämässä ja kannattaa paeta. Oli oikein oiva ja mainio runo! :) Vieläkin kihoaa kyyneleet silmiin kun ajattelen sitä runoa, sen herkkyyttä, ja juon siitä kupista kahvia.
        P.S. Mörkö on muuten suosikkihahmoni. Mikä sinun suosikkihahmosi on?
        https://www.youtube.com/watch?v=kIPh477q6Kc

Saaks sanoo saman? Mörcö on varmasti yksi suosikkihahmoistani, jäätävän salaperäinen, mutta lempeä. Pidän myös haisulista, etenkin ilkikurisuus vetoaa minuun. Nipsu oli myös hyvä, Nuuskamuikkunen ja Noitakin.

https://www.youtube.com/watch?v=RtkLjiIaCWk

:)

• Onnittelija
        Onnii kirjoitti:

Saaks sanoo saman? Mörcö on varmasti yksi suosikkihahmoistani, jäätävän salaperäinen, mutta lempeä. Pidän myös haisulista, etenkin ilkikurisuus vetoaa minuun. Nipsu oli myös hyvä, Nuuskamuikkunen ja Noitakin.

https://www.youtube.com/watch?v=RtkLjiIaCWk

Haisuli on myös mun kakkossuosikki :) Ärsyttävyys on hieno piirre ja jäynäileminen. Nipsu on liian samanlainen kuin minä mutta Nuuskamuikkusen luonteen vihreys vetoaa. Pappa tulee Nuuskamuikkusen jälkeen. Noista peikoista en edes oikein pidä muuten mikä on hassua kun ne ovat päätähdittämässä.

• Onnittelija kirjoitti:

Haisuli on myös mun kakkossuosikki :) Ärsyttävyys on hieno piirre ja jäynäileminen. Nipsu on liian samanlainen kuin minä mutta Nuuskamuikkusen luonteen vihreys vetoaa. Pappa tulee Nuuskamuikkusen jälkeen. Noista peikoista en edes oikein pidä muuten mikä on hassua kun ne ovat päätähdittämässä.

Hmm, haisuli ja mörkö ovat minulla jaetulla ykkössijalla. Mitä muuten tekisi jos kohtaisit mörön pimeänä iltana?

https://www.youtube.com/watch?v=dKoKSNJAYAc

• Oot.jo.paljastunut
        Onnii kirjoitti:

Hihi, kyllä vaan sama pelleily jatkuu täällä säällä kuin säällä.

• Onnittelija
        Onnii kirjoitti:

Hmm, haisuli ja mörkö ovat minulla jaetulla ykkössijalla. Mitä muuten tekisi jos kohtaisit mörön pimeänä iltana?

https://www.youtube.com/watch?v=dKoKSNJAYAc

Ihastelisin mörön kauneutta ja katsoisin mitä tapahtuu :) Peikon nenukka jäi nalkkiin videolla. Mitä itse tekisit, jos kohtaisit mörön. Hmm, jostakin tulee muuten grillimakkaran tuoksu. Säässä kuin säässä grillaillaan.
        En tiedä mitä tässä sanotaan, mutta tulee muumeihinkin eloa kun kieli vaihdetaan
        https://www.youtube.com/watch?v=53ZcjYqkVms

• Onnittelija kirjoitti:

Ihastelisin mörön kauneutta ja katsoisin mitä tapahtuu :) Peikon nenukka jäi nalkkiin videolla. Mitä itse tekisit, jos kohtaisit mörön. Hmm, jostakin tulee muuten grillimakkaran tuoksu. Säässä kuin säässä grillaillaan.
        En tiedä mitä tässä sanotaan, mutta tulee muumeihinkin eloa kun kieli vaihdetaan
        https://www.youtube.com/watch?v=53ZcjYqkVms

Antaisin mörölle pomoni osoitteen ja toivoisin parasta.

https://www.youtube.com/watch?v=zxuu-pxvHLk

• Onnittelija
        Onnii kirjoitti:

Antaisin mörölle pomoni osoitteen ja toivoisin parasta.

https://www.youtube.com/watch?v=zxuu-pxvHLk

Aika monotonisen oloinen tuo mörkö. Eikös Onniin pitäisi jo olla onnena juhannusseikkailijoille?

• Onnittelija kirjoitti:

Aika monotonisen oloinen tuo mörkö. Eikös Onniin pitäisi jo olla onnena juhannusseikkailijoille?

Ei Onni jaksa. Epävakaat ilmat kaikenlisäksi. Mörkö on Mörkö.

https://www.youtube.com/watch?v=lrHitmIHEqI

• Onnittelija
        Onnii kirjoitti:

Ei Onni jaksa. Epävakaat ilmat kaikenlisäksi. Mörkö on Mörkö.

https://www.youtube.com/watch?v=lrHitmIHEqI

Mulla on ihan hurjat juhannusbileet menossa :) Tätihää maalas kuin minä. Olis melkein kiinnostanu toi studio 2:sen askartelutunti. Meinaatko edes makkaraa syödä? Senkö takia nukut koko ajan kun et jaksa?

• Onnittelija kirjoitti:

Mulla on ihan hurjat juhannusbileet menossa :) Tätihää maalas kuin minä. Olis melkein kiinnostanu toi studio 2:sen askartelutunti. Meinaatko edes makkaraa syödä? Senkö takia nukut koko ajan kun et jaksa?

Uinuminen on ollut aina lähellä sydäntäni. Hmm en jaksanut lähteä mökille, sukulaiset ja ryyppäysrellestys ei kiinnosta. Makkaran voisin syödä sinapilla kiitos.
        Jaksaminen on ehkä enemmän mielenkiinnon puuttumista kuin fyysistä.

• Onnittelija
        Onnii kirjoitti:

Uinuminen on ollut aina lähellä sydäntäni. Hmm en jaksanut lähteä mökille, sukulaiset ja ryyppäysrellestys ei kiinnosta. Makkaran voisin syödä sinapilla kiitos.
        Jaksaminen on ehkä enemmän mielenkiinnon puuttumista kuin fyysistä.

Uinuminen on kyllä sydämen asia. Mulle kelpais mökki. Tarjoon sulle makkaran sinapilla. Tunnetko itsesi apaattiseksi mielenkiinnon puuttumisen vuoksi?
        https://www.youtube.com/watch?v=s0Q5SQu5ZIU

• Onnittelija

Osaispa nykyaikana ihminen ottaa lonkkaa kuten Muumipeikko :) Mukavaa juhannusta Onnii.

• Hyvää juhannusta Onnittelija :)

• midsommar

Ha en trevlig midsommar!

• Suomineito-111-111

nam nam tee sä tota niin mä syön

• Suomineito-111-111 kirjoitti:

nam nam tee sä tota niin mä syön

Ikeasta saa :)

• kielimiehiä

Och samma på svenska.

• vad boogie?

• veryhyväboogie

loistava boogia =d

• "Boogie" on The Jackson 5 -yhtyeen kokoelma-albumi, joka julkaistiin vuonna 1979. Kappaleet Love's Gone Bad, I Ain't Gonna Eat My Heart Out Anymore, I Was Made To Love Her, One Day I'll Mary You, Oh, I've Been Blessed, Penny Arcade ja Just Because I Love You olivat ennen julkaisemattomia, kun taas kappaleet ABC, Never Can Say Goodbye ja Danching Machine olivat vaihtoehtoisia versioita kappaleiden alkuperäisistä versioista. Vuonna 2004 albumi julkaistiin CD:lle yhdessä Joyful Jukebox Music -albumin kanssa.

https://www.youtube.com/watch?v=64n-t9Sw7F0

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8510
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2399
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2210
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      36
      1872
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1758
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1727
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      21
      1272
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1133
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe