ovat kauttaaltaan henkisesti sairaita tai häiriintyneitä ihmisiä.
Mustasukkaisuutta, skitsofreniaa ja paranoiaa on heidän jäsenissään tavallista enemmän.
Samoin he sairaalloisella tavalla kokevat vaikutuselämyksiä niin kuin on skitsofreniassa mm. meedioidensa avulla saavat yhteyttä vainajiin jne. Heillä myöskin omasta mielestään on käsilläparantamisen , reiki, voimia. Nämähän asiat eivät kuulu terveelle ihmiselle.
Ihminen hakeutuu porukkaan, jossa on samantyyppisiä ihmisiä. Tällaisen ryhmän perustaminen ja sihen kuuluminen peittää sairauden kuten skitsofrenian, jolloin terveet saattavat pitää heitä terveinä, vaikkakin ryhmä on psykiatrisia potilaita suurimmaksi osaksi, joilla ei tietenkään ole lääkitystä. Ja vaikka olisikin skitsofrenialääke päällä niin sitä ei sovi kertoa muille ryhmäläisille. Miksi ei? Koska tämä ryhmä nimenomaan kannustaa näkemään ja kuulemaan harhoja.
Serkkuni ja pikkuserkkuni niin kuin eräs tuttavani kuuluvat tällaiseen ryhmään. Nämä kolme ovat harhaisia ja paranoidisia. Tuttavallani on luuloja ja mustasukkaisuutta. Serkkuni näkee olemattomia eikä ymmärrä kuinka sairas hän on. Samoin pikkuserkkuni, jonka äiti kärsi paranoidisesta skitsofreniasta, on tällä pikkuserkullani samanlaisia oireita sairauteen saakka.
Terve ihminen ei tuhoa sukulaisensa omaisuutta eikä varasta tavroita.
Uudenajan enkeleihin uskovat
sirkkatarjaanneli
1
108
Vastaukset
- uuy-ewewrpppo
Harjoittavatko he myöskin spiritismiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit705818KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2444617Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202568Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT841511Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 961315
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa981208Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191171