Kamuttaja toivoo

Hyvää ja rauhallista Juhannusta kaikille nykyisille, ja entisille lieksalaisille.
Ennen aikaan siellä paloi kymmeniä kokkoja, mutta miten nykyään.

24

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurapuro

      Kiitos sulle samoin.

    • Viekinrannoilta

      Tokihan kokkoja on paljon, hyvää jussia vaan kaikille!

    • Pielisellä aurinko juuri pilkistää pilven raosta. Kokkosavuja ei vielä näy. Järvi alkaa olla tyyni äskeisen sadekuuron jälkeen. Uskon, että kokot syttyvät parin tunnin aikana. Viime juhannusaattona mökiltämme näkyi kymmenisen kokkoa. Saa nähdä saadaanko nyt kastuneet kokkorakennelmat syttymään. Kamuttajalle ja kaikille lieksalaisille rauhaisaa Juhannusta!

    • Partalanmäen-poikia

      Minula tuo liikkuminen on huonoa joten kokot jää pois ohjelmasta. Hyvää Juhannusta kaikille Lieksalaisille ja pois muuttaneille ja kamuttajalle, kuka lienetkin. Olisi mukava tavata ja jutella vanhoista asioista.

    • Kolmen-ukon-kopla

      Hyvvee jussia kamuttja, tule joskus käymään Lieksassa minulla on mökki Pielisen rannalla niin muistellaan vanhaa Lieksaa. Meitä on kolme vanhaa miestä jotka toisinaan kokoonnutaan, muutaman kerran vuodessa. vihjaa jos aiot tulla niin järjestetään tapaaminen, varmasti pidetään vieraana.

      • On houkutteleva kutsu, mutta taitaa olla minun osalta Lieksan reissut jo tehty.
        Tuo terveys tuppaa sanomaan niin.
        Mikä ois mukavampaa kuin istua ja katsella Pielisen pinttoo siinä sivussa muistellen vanhoja asioita.
        Jos kuntouvun niin jotta joskus tulen niin ilmotan kyllä tällä palstalla ja uskon löytäväni muutamia tänne kirjottavia asiallisia ja asioita tuntevia ihmisiä..


      • Koti-Teppanassa
        kamuttaja kirjoitti:

        On houkutteleva kutsu, mutta taitaa olla minun osalta Lieksan reissut jo tehty.
        Tuo terveys tuppaa sanomaan niin.
        Mikä ois mukavampaa kuin istua ja katsella Pielisen pinttoo siinä sivussa muistellen vanhoja asioita.
        Jos kuntouvun niin jotta joskus tulen niin ilmotan kyllä tällä palstalla ja uskon löytäväni muutamia tänne kirjottavia asiallisia ja asioita tuntevia ihmisiä..

        Tule meille majottummaan jos tiijät missä on Teppana.


      • kamutttaja
        Koti-Teppanassa kirjoitti:

        Tule meille majottummaan jos tiijät missä on Teppana.

        Ka, eiköhän tuo Teppanakin löytyne.


      • Koti-Teppanassa kirjoitti:

        Tule meille majottummaan jos tiijät missä on Teppana.

        Kyllä satun tietämään Pielisjärven kunnassa olleen Teppana nimisen paikan, mutta minulla on se käsitys ettei siellä enää ketään asu.
        Tarkoitit varmaan asuneesi siellä joskus.


      • kamutttaja kirjoitti:

        Ka, eiköhän tuo Teppanakin löytyne.

        Tämä kamuttajana kirjoittanut en ollut minä.
        Kuomaa 3 kpl k-kirjaimia joten meni läpi.
        No eipä tuossa mitään pahaa ollut, totta se oli jotta löytyy Teppana.


    • owkuusinen

      hyvee juhannusta kamuttajalle ja muillekiin,toivottavasti nää lieksan sivut sais häiriköistä siivotuu.

    • Puuton-Paavo

      Kaikillen aurinkoista juhannusta!

    • Teppanan-fani
    • rotestimökinpoika

      24.7.2015. iltapäivällä kokoontuu vaskiteltassa entisiä lieksalaisia keskustelupaneeliin.
      Tiedoksi.

      • eläkkeellä-67v

        Samaan tilaisuuteen kokoontuu myös nykyisiä lieksalaisia, jotka ovat työn takia harhailleet välillä maailmalla. Myös ikänsä Lieksassa pysyneet ovat tervetulleita.


      • Voi kun pääsisin, tulisin tosi mielelläni.
        Vaikka olen virallisesti ollut eläkkeellä jo aika kauan niin todellisuudessa olen tiukasti kiinni töissä ja tuo terveys ketale myös reistailee väliin häijysti.


      • Kroonikko
        kamuttaja kirjoitti:

        Voi kun pääsisin, tulisin tosi mielelläni.
        Vaikka olen virallisesti ollut eläkkeellä jo aika kauan niin todellisuudessa olen tiukasti kiinni töissä ja tuo terveys ketale myös reistailee väliin häijysti.

        Mikä tauti sinua vaivaa jos saa kysyä, ei ole pakko vastata.


      • etkö.näe
        Kroonikko kirjoitti:

        Mikä tauti sinua vaivaa jos saa kysyä, ei ole pakko vastata.

        päästään se on vialla


      • se-on-pipipää
        etkö.näe kirjoitti:

        päästään se on vialla

        Tuo törkyaloitusten tekijä tässä on päästään vialla.


      • Kroonikko kirjoitti:

        Mikä tauti sinua vaivaa jos saa kysyä, ei ole pakko vastata.

        En taida kertoa julkisesti, mutta pahoja tauteja on.


      • Nuori-lieksalainen

        Hei missä se paneli pidetään, kiva tulla kuuntelemaan.


      • yksinkertaista
        Nuori-lieksalainen kirjoitti:

        Hei missä se paneli pidetään, kiva tulla kuuntelemaan.

        Siellä missä muutkin viikon tilaisuudet


    • Simo.Ala-Hurtta

      Meni jo ja mäkätti mennessään.

      • puputtaja

        Näitkö paljon kamuttak


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe