Kamuttaja toivoo

Hyvää ja rauhallista Juhannusta kaikille nykyisille, ja entisille lieksalaisille.
Ennen aikaan siellä paloi kymmeniä kokkoja, mutta miten nykyään.

24

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurapuro

      Kiitos sulle samoin.

    • Viekinrannoilta

      Tokihan kokkoja on paljon, hyvää jussia vaan kaikille!

    • Pielisellä aurinko juuri pilkistää pilven raosta. Kokkosavuja ei vielä näy. Järvi alkaa olla tyyni äskeisen sadekuuron jälkeen. Uskon, että kokot syttyvät parin tunnin aikana. Viime juhannusaattona mökiltämme näkyi kymmenisen kokkoa. Saa nähdä saadaanko nyt kastuneet kokkorakennelmat syttymään. Kamuttajalle ja kaikille lieksalaisille rauhaisaa Juhannusta!

    • Partalanmäen-poikia

      Minula tuo liikkuminen on huonoa joten kokot jää pois ohjelmasta. Hyvää Juhannusta kaikille Lieksalaisille ja pois muuttaneille ja kamuttajalle, kuka lienetkin. Olisi mukava tavata ja jutella vanhoista asioista.

    • Kolmen-ukon-kopla

      Hyvvee jussia kamuttja, tule joskus käymään Lieksassa minulla on mökki Pielisen rannalla niin muistellaan vanhaa Lieksaa. Meitä on kolme vanhaa miestä jotka toisinaan kokoonnutaan, muutaman kerran vuodessa. vihjaa jos aiot tulla niin järjestetään tapaaminen, varmasti pidetään vieraana.

      • On houkutteleva kutsu, mutta taitaa olla minun osalta Lieksan reissut jo tehty.
        Tuo terveys tuppaa sanomaan niin.
        Mikä ois mukavampaa kuin istua ja katsella Pielisen pinttoo siinä sivussa muistellen vanhoja asioita.
        Jos kuntouvun niin jotta joskus tulen niin ilmotan kyllä tällä palstalla ja uskon löytäväni muutamia tänne kirjottavia asiallisia ja asioita tuntevia ihmisiä..


      • Koti-Teppanassa
        kamuttaja kirjoitti:

        On houkutteleva kutsu, mutta taitaa olla minun osalta Lieksan reissut jo tehty.
        Tuo terveys tuppaa sanomaan niin.
        Mikä ois mukavampaa kuin istua ja katsella Pielisen pinttoo siinä sivussa muistellen vanhoja asioita.
        Jos kuntouvun niin jotta joskus tulen niin ilmotan kyllä tällä palstalla ja uskon löytäväni muutamia tänne kirjottavia asiallisia ja asioita tuntevia ihmisiä..

        Tule meille majottummaan jos tiijät missä on Teppana.


      • kamutttaja
        Koti-Teppanassa kirjoitti:

        Tule meille majottummaan jos tiijät missä on Teppana.

        Ka, eiköhän tuo Teppanakin löytyne.


      • Koti-Teppanassa kirjoitti:

        Tule meille majottummaan jos tiijät missä on Teppana.

        Kyllä satun tietämään Pielisjärven kunnassa olleen Teppana nimisen paikan, mutta minulla on se käsitys ettei siellä enää ketään asu.
        Tarkoitit varmaan asuneesi siellä joskus.


      • kamutttaja kirjoitti:

        Ka, eiköhän tuo Teppanakin löytyne.

        Tämä kamuttajana kirjoittanut en ollut minä.
        Kuomaa 3 kpl k-kirjaimia joten meni läpi.
        No eipä tuossa mitään pahaa ollut, totta se oli jotta löytyy Teppana.


    • owkuusinen

      hyvee juhannusta kamuttajalle ja muillekiin,toivottavasti nää lieksan sivut sais häiriköistä siivotuu.

    • Puuton-Paavo

      Kaikillen aurinkoista juhannusta!

    • Teppanan-fani
    • rotestimökinpoika

      24.7.2015. iltapäivällä kokoontuu vaskiteltassa entisiä lieksalaisia keskustelupaneeliin.
      Tiedoksi.

      • eläkkeellä-67v

        Samaan tilaisuuteen kokoontuu myös nykyisiä lieksalaisia, jotka ovat työn takia harhailleet välillä maailmalla. Myös ikänsä Lieksassa pysyneet ovat tervetulleita.


      • Voi kun pääsisin, tulisin tosi mielelläni.
        Vaikka olen virallisesti ollut eläkkeellä jo aika kauan niin todellisuudessa olen tiukasti kiinni töissä ja tuo terveys ketale myös reistailee väliin häijysti.


      • Kroonikko
        kamuttaja kirjoitti:

        Voi kun pääsisin, tulisin tosi mielelläni.
        Vaikka olen virallisesti ollut eläkkeellä jo aika kauan niin todellisuudessa olen tiukasti kiinni töissä ja tuo terveys ketale myös reistailee väliin häijysti.

        Mikä tauti sinua vaivaa jos saa kysyä, ei ole pakko vastata.


      • etkö.näe
        Kroonikko kirjoitti:

        Mikä tauti sinua vaivaa jos saa kysyä, ei ole pakko vastata.

        päästään se on vialla


      • se-on-pipipää
        etkö.näe kirjoitti:

        päästään se on vialla

        Tuo törkyaloitusten tekijä tässä on päästään vialla.


      • Kroonikko kirjoitti:

        Mikä tauti sinua vaivaa jos saa kysyä, ei ole pakko vastata.

        En taida kertoa julkisesti, mutta pahoja tauteja on.


      • Nuori-lieksalainen

        Hei missä se paneli pidetään, kiva tulla kuuntelemaan.


      • yksinkertaista
        Nuori-lieksalainen kirjoitti:

        Hei missä se paneli pidetään, kiva tulla kuuntelemaan.

        Siellä missä muutkin viikon tilaisuudet


    • Simo.Ala-Hurtta

      Meni jo ja mäkätti mennessään.

      • puputtaja

        Näitkö paljon kamuttak


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe