Onko normaalia että syöksyssä erittyvän nesteen määrä kasvaa runsaasti että vaikka on jo yli kaksikymmentä vuotias?
Kolmen viimeisen viimeisen vuoden aikana siemensyksyn määrä on kasvanut erittäin runsaasti. Lisäks oleni tuntenut alavatsassa painetta. Onko normaalia vai kannattaako käydä tutkituttamassa?
Kasvanut siemennesteen määrä
2
124
Vastaukset
- Aina_kovana
En tiedä, kuinka normaalia siemennesteen määrän nousu on. Itse jouduin yhden onnettomuuden takia pitämään taukoa runkkaamisessa ja viimein kokeilin toisella kädellä ja uudella otteella. Ikinä en ole saanut niin hyvää orgasmia ja ikinä ei ole ennen eikä sen jälkeen tullut niin paljoa spermaa. Minulla oli koura kuppina terskan päässä ja alla ja se määrä todella yllätti minut. Minulla oli koko koura täynnä ja vielä tippui lattiallekin.
Sen paineentunnun takia kannattaa mennä lääkäriin ja jutella tarkemmin. - asdfghjklöäää
vedä käteesi siten että pidät desin mittaa ja katsot kuinka paljon sitä tulee seuraa viikko mällin määrää ja katso onko se saman väristä. sitten loppuviikosta viet lääkäriin ne mällit tutkituttavaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.1573951Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,923342SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.952714Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.2832548Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!
”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a392286Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv1261992Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k51636- 421049
- 951018
- 53899