Onko normaalia että syöksyssä erittyvän nesteen määrä kasvaa runsaasti että vaikka on jo yli kaksikymmentä vuotias?
Kolmen viimeisen viimeisen vuoden aikana siemensyksyn määrä on kasvanut erittäin runsaasti. Lisäks oleni tuntenut alavatsassa painetta. Onko normaalia vai kannattaako käydä tutkituttamassa?
Kasvanut siemennesteen määrä
2
133
Vastaukset
- Aina_kovana
En tiedä, kuinka normaalia siemennesteen määrän nousu on. Itse jouduin yhden onnettomuuden takia pitämään taukoa runkkaamisessa ja viimein kokeilin toisella kädellä ja uudella otteella. Ikinä en ole saanut niin hyvää orgasmia ja ikinä ei ole ennen eikä sen jälkeen tullut niin paljoa spermaa. Minulla oli koura kuppina terskan päässä ja alla ja se määrä todella yllätti minut. Minulla oli koko koura täynnä ja vielä tippui lattiallekin.
Sen paineentunnun takia kannattaa mennä lääkäriin ja jutella tarkemmin. - asdfghjklöäää
vedä käteesi siten että pidät desin mittaa ja katsot kuinka paljon sitä tulee seuraa viikko mällin määrää ja katso onko se saman väristä. sitten loppuviikosta viet lääkäriin ne mällit tutkituttavaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä15111436- 288112
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.565924Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1644890- 164697
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai364345Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas864223- 853512
- 803260
- 481771