Voiko selluloosaa lisätä alkoholijuomiin? Mistä saisi tähän aikaan selluloosaa halvalla?
Selluloosa
18
143
Vastaukset
Entä kumpi on halvempaa tuontiolut vai vientiolut?
- tiettysaatab
vientiolut on halvempaa siellä mihkä se viedää tietty ja tuontiolut on kallimmpaa täällä kuin siellä tuontimaassa tietty
- kuten_huomaa
Tuontiolut Virosta http://www.tallinnatutuksi.fi/2015/05/olutta-tallinnasta-olutlaatikoiden.html
Vielä kysyisin, mitä tulee jos sekoittaa Finlandia-viskiä ja valkoviiniä keskenään tai punaviiniä? Tuleeko siitä sitten terveellistä, kun oon kuullut noiden viinien terveysvaikutuksista...
Tarkotin siis, että käyttää sitä vinkkua plandiksena siihen. kun tota viskyä kuluu vähän enemmän päivittäin, niin jos siitä tulis sitten terveellisempää.
- macarthurpark
Siitä tulee drinkki nimeltä Northern Ireland:
1 osa viskiä
1 osa finlandia
3 osaa valkoviinia
3 osaa punaviinia
kaadetaan hitaasti - maljalle
kurkkuun vai maljaan . No jäitä pinnalle
- tiettusaatanmma
lieves tuoreelta saa sellualosaa ei maksa kun kerää ite auton ikkunasta pysähtyy lammikon viereen ja kaapii kauhalla ja sitte pakoon kun se on tehdas alue tulee vaksi ja vetää turpan
- lisäkesalaattis
Arabikumia pannaan juomiin sakeuttamistarkoituksessa mutta ei selluloosaa. Tai ehkä johonkin pannaan mutta minä en juo sellaisia
en. Hohhoijaa. Vai että arabikumia! Kaikkea sitä kuuleekin. Kyllä minä siinä "tutussa ja turvallisessa" selluloosassa pysyisin. Mutta joka tapauksessa tässä osiossa minä kysyn nyt teiltä, ja mielenkiintoisia vastauksia on tullut. Arvon niistä parhaimmat perjantaihin mennessä. Aikaa teillä on vastata vielä siis 3 päivää (paitsi nyt klo 18.52-21.50 välisenä aikana minua ei saa häiritä, kun syön hiutaletonnikalaa ja katson raveja).
- charme_asserdal
Perunavaihtoehto kirjoitti:
Hohhoijaa. Vai että arabikumia! Kaikkea sitä kuuleekin. Kyllä minä siinä "tutussa ja turvallisessa" selluloosassa pysyisin. Mutta joka tapauksessa tässä osiossa minä kysyn nyt teiltä, ja mielenkiintoisia vastauksia on tullut. Arvon niistä parhaimmat perjantaihin mennessä. Aikaa teillä on vastata vielä siis 3 päivää (paitsi nyt klo 18.52-21.50 välisenä aikana minua ei saa häiritä, kun syön hiutaletonnikalaa ja katson raveja).
oispa jo perjantai perjantai perjantaaaai
- Yök_juomana
lisäkesalaattis kirjoitti:
Arabikumia pannaan juomiin sakeuttamistarkoituksessa mutta ei selluloosaa. Tai ehkä johonkin pannaan mutta minä en juo sellaisia
en. - uimaharjus
ei saa väkivaltaa käytää kuin poliisi ja nyt on se aika vuodesta kun sellulosa on halvimmillaan mutta viina siitä ei parane kysykää vaikka rraja mäeltä.
eikä saa ottaa tehdas alueelta omin luvin mitään silti
- Sellua_keittoon
Onko olmi päässyt kiven alta kesän koittaessa - ilmeisesti on, sen verran harhaisia ovat jutut....
- P-vaihtoehto
Hei, hauska tutustua, Sellua_keittoon! Kerro kesäkuulumisesi!
- OY_Sellunpilaus_AB
Olen eri henkilö kuin muut sillä olen oma itseni.
- Jalmar56
Tuleeko juomasta sitten liian kakkendaalin makuista, kun toi sellu tuppaa vähän siltä haisemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525230- 793756
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3212218Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2661892Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1161752Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531326Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951280- 701222
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331197Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172