Selluloosa

Perunavaihtoehto

Voiko selluloosaa lisätä alkoholijuomiin? Mistä saisi tähän aikaan selluloosaa halvalla?

18

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entä kumpi on halvempaa tuontiolut vai vientiolut?

    • Vielä kysyisin, mitä tulee jos sekoittaa Finlandia-viskiä ja valkoviiniä keskenään tai punaviiniä? Tuleeko siitä sitten terveellistä, kun oon kuullut noiden viinien terveysvaikutuksista...

      • Tarkotin siis, että käyttää sitä vinkkua plandiksena siihen. kun tota viskyä kuluu vähän enemmän päivittäin, niin jos siitä tulis sitten terveellisempää.


      • macarthurpark

        Siitä tulee drinkki nimeltä Northern Ireland:
        1 osa viskiä
        1 osa finlandia
        3 osaa valkoviinia
        3 osaa punaviinia
        kaadetaan hitaasti


      • maljalle

        kurkkuun vai maljaan . No jäitä pinnalle


    • tiettusaatanmma

      lieves tuoreelta saa sellualosaa ei maksa kun kerää ite auton ikkunasta pysähtyy lammikon viereen ja kaapii kauhalla ja sitte pakoon kun se on tehdas alue tulee vaksi ja vetää turpan

      • lisäkesalaattis

        Arabikumia pannaan juomiin sakeuttamistarkoituksessa mutta ei selluloosaa. Tai ehkä johonkin pannaan mutta minä en juo sellaisia
        en.


      • Hohhoijaa. Vai että arabikumia! Kaikkea sitä kuuleekin. Kyllä minä siinä "tutussa ja turvallisessa" selluloosassa pysyisin. Mutta joka tapauksessa tässä osiossa minä kysyn nyt teiltä, ja mielenkiintoisia vastauksia on tullut. Arvon niistä parhaimmat perjantaihin mennessä. Aikaa teillä on vastata vielä siis 3 päivää (paitsi nyt klo 18.52-21.50 välisenä aikana minua ei saa häiritä, kun syön hiutaletonnikalaa ja katson raveja).


      • charme_asserdal
        Perunavaihtoehto kirjoitti:

        Hohhoijaa. Vai että arabikumia! Kaikkea sitä kuuleekin. Kyllä minä siinä "tutussa ja turvallisessa" selluloosassa pysyisin. Mutta joka tapauksessa tässä osiossa minä kysyn nyt teiltä, ja mielenkiintoisia vastauksia on tullut. Arvon niistä parhaimmat perjantaihin mennessä. Aikaa teillä on vastata vielä siis 3 päivää (paitsi nyt klo 18.52-21.50 välisenä aikana minua ei saa häiritä, kun syön hiutaletonnikalaa ja katson raveja).

        oispa jo perjantai perjantai perjantaaaai


      • Yök_juomana

      • uimaharjus

        ei saa väkivaltaa käytää kuin poliisi ja nyt on se aika vuodesta kun sellulosa on halvimmillaan mutta viina siitä ei parane kysykää vaikka rraja mäeltä.
        eikä saa ottaa tehdas alueelta omin luvin mitään silti


    • Sellua_keittoon

      Onko olmi päässyt kiven alta kesän koittaessa - ilmeisesti on, sen verran harhaisia ovat jutut....

      • P-vaihtoehto

        Hei, hauska tutustua, Sellua_keittoon! Kerro kesäkuulumisesi!


      • OY_Sellunpilaus_AB

        Olen eri henkilö kuin muut sillä olen oma itseni.


      • Jalmar56

        Tuleeko juomasta sitten liian kakkendaalin makuista, kun toi sellu tuppaa vähän siltä haisemaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe