Kuorutteella *tarjoo*
Maistuuko hasselpähkinä?
99
<50
Vastaukset
- nams
Pähkinät maistuu aina.
- Nams
Joo tattista :)
- Nams
Jep..en taida kuunnella, tyydyn rouskuttelemaan pähkinöitäsi.
Nams kirjoitti:
Jep..en taida kuunnella, tyydyn rouskuttelemaan pähkinöitäsi.
Saat rouskutella niin paljon kuin napa vetää, ostan aina yhden lajitelmapussin, mutta pidän vain yhdestä laadusta, joten muut jäävät syömättä.
- Nams
Ok, mä taas oon kaikkien pähkinöitten särkijä. Tattista vaan :)
Nams kirjoitti:
Ok, mä taas oon kaikkien pähkinöitten särkijä. Tattista vaan :)
Jokaiselle pähkinälle on ottajansa :)
- Nams
Tiäthän sä Onnii, et pähkinöissä on elämän eliksiiriä.
Nams kirjoitti:
Tiäthän sä Onnii, et pähkinöissä on elämän eliksiiriä.
Pähkinä on todellinen terveyspommi. *heittää saksanpähkinän suuntaasi*
- Nams
Ja tää ottaa koppii ( suu auki)
- Nams
Ottaa koppii ( suu auki)
- Nams
Noh, noh :) uppoo kyllä.
Nams kirjoitti:
Noh, noh :) uppoo kyllä.
Uppoudun pehmoiseen sohvaani nyt, nöyrin kiitokseni juttelutuokiosta. Tänne ei kannata kirjoittaa mitään, jollain aina tarkoitus vain sotkea muiden välejä ym.
*Jättää pähkinäpussin jälkeensä*- Nams
Hei vaan.
- kyl_kyl
Mikä ettei, toivottavasti varastosi on runsas, täällä niitä pähkinänsyöjiä riittää:D
Have a nice day- Nams
Oletko sukua Oravalle ( tiedäthän Tiku ja Taku)
Nams kirjoitti:
Oletko sukua Oravalle ( tiedäthän Tiku ja Taku)
Huoh kunpa olisin ;)
https://www.youtube.com/watch?v=iZY7Zi-jZZ8- Nams
Älä sure, onhan sulla jo iso varasto ilmankin.
Nams kirjoitti:
Älä sure, onhan sulla jo iso varasto ilmankin.
Kohtalainen sanoisin. Mikä on muuten suosikki pähkinäsi? Jos saan udella.
- Nams
Syön niitä isoja, parapähkinää mut kaikki käy :)
Nams kirjoitti:
Syön niitä isoja, parapähkinää mut kaikki käy :)
Parapähkinä on muistaakseni Brazilialainen superpähkinä?
- Nams
Joo yksi päivässä kuulema riittää.
Nams kirjoitti:
Joo yksi päivässä kuulema riittää.
Parapähkinät sisältävät runsaasti proteiinia, niasiinia, magnesiumia, kuitua, E-vitamiinia sekä erittäin paljon seleeniä. Seleeni toimii antioksidanttina ja sen riittävän saannin arvellaan suojaavan tietyiltä syöviltä ja suojaavaan eturauhasta. Parapähkinät sisältävät 2500 kertaa enemmän seleeniä kuin muut pähkinät.
- Nams
Tiedetään. Siksi niitä popsin :)
- kyl_kyl
Onnii kirjoitti:
Olen varastoinut pähkinöitä vuodesta 1998 ;)
Olkaa hyvä.Niin, kaikenlaisiin asioihin ja makuihin voi jäädä koukkuun.
- eikumuutenvaan
Onnii kirjoitti:
Olen varastoinut pähkinöitä vuodesta 1998 ;)
Olkaa hyvä.Millaiset ovat pähkinävarastosi? Yksi pussihan ei vie paljonkaan tilaa, mutta jostain syystä mieleeni tulee numeroituja hyllyjä alanumeroineen ja selosteineen.
kyl_kyl kirjoitti:
Niin, kaikenlaisiin asioihin ja makuihin voi jäädä koukkuun.
Niin voi :)
https://www.youtube.com/watch?v=yNhbYrxbgUIeikumuutenvaan kirjoitti:
Millaiset ovat pähkinävarastosi? Yksi pussihan ei vie paljonkaan tilaa, mutta jostain syystä mieleeni tulee numeroituja hyllyjä alanumeroineen ja selosteineen.
Mielikuvasi on aika lähellä totuutta. Paljon hyllyjä, täynnä pähkinöitä :)
https://www.youtube.com/watch?v=h8fmnIWR_9w- eikumuutenvaan
Onnii kirjoitti:
Mielikuvasi on aika lähellä totuutta. Paljon hyllyjä, täynnä pähkinöitä :)
https://www.youtube.com/watch?v=h8fmnIWR_9wMua nyt hieman nauratti:) katsoin muutkin.
Asiayhteys ehkä eniten. Yleensä on kukat ja mehiläiset, nyt pähkinät, kukat ja mehiläiset.
Sanoisinko, aika hyvä... eikumuutenvaan kirjoitti:
Mua nyt hieman nauratti:) katsoin muutkin.
Asiayhteys ehkä eniten. Yleensä on kukat ja mehiläiset, nyt pähkinät, kukat ja mehiläiset.
Sanoisinko, aika hyvä...Ok, pidän muuten tästä kappaleesta :)
https://www.youtube.com/watch?v=zPwMdZOlPo8
- bravelittlefairy
Ei maistu täällä mikään, mutta jos tarjoaisit oikeasti irl saattaisin harkita. Hyvästi Onni täällä palstalla, jos joskus törmätään, en tiedä mitä tapahtuu, tai tapahtuuko mitään, voi olla etten huomaa edes sinua.
Jos olet päättänyt lopettaa palstailun, se on oma päätöksesi, jota on kaikkien kunnioitettava. :)
Toivottavasti kuitenkin törmäät kaipaamasi henkilöön, palstalla ei mikään ratkea, eikä kukaan voi tietää kenenkään identiteettiä.
Jos minä olen kaipaamasi, niin toivottavasti kuitenkin huomaat. Pähkinöitä en ikävä kyllä kanna mukanani ;)- bravelittlefairy
Onnii kirjoitti:
Jos olet päättänyt lopettaa palstailun, se on oma päätöksesi, jota on kaikkien kunnioitettava. :)
Toivottavasti kuitenkin törmäät kaipaamasi henkilöön, palstalla ei mikään ratkea, eikä kukaan voi tietää kenenkään identiteettiä.
Jos minä olen kaipaamasi, niin toivottavasti kuitenkin huomaat. Pähkinöitä en ikävä kyllä kanna mukanani ;)Olen päättänyt etten kirjoita sinulle enää mitään, koska sinulle on ihan sama kuka sinulle vastaa. Ketjusi aiheet ovat usein sellaisia jotka liittyvät minuun ja olisi mukavaa, jos olet hän ja jos teet aiheesi aiheista jotka liittyvät henkilöön jota mahdollisesti kaipaat, mikäli se olen minä toivon ettet käytä enää minuun liittyviä aiheita. Satuttaa kun et irl voi ottaa yhteyttä ja sitten täällä levität minuun liittyviä aiheita kaikkien riepoteltaviksi. Kiitos etukäteen siitä että otat huomioon myös minun tunteeni.
- Nams
Ajattele Onnii, entäs jos tuhlaisit niitä vanhempia pähkinöitäsi ja tiputat viiden metrin välein, minne ikinä menetkin, ehkä saat monta seuraajaa.
bravelittlefairy kirjoitti:
Olen päättänyt etten kirjoita sinulle enää mitään, koska sinulle on ihan sama kuka sinulle vastaa. Ketjusi aiheet ovat usein sellaisia jotka liittyvät minuun ja olisi mukavaa, jos olet hän ja jos teet aiheesi aiheista jotka liittyvät henkilöön jota mahdollisesti kaipaat, mikäli se olen minä toivon ettet käytä enää minuun liittyviä aiheita. Satuttaa kun et irl voi ottaa yhteyttä ja sitten täällä levität minuun liittyviä aiheita kaikkien riepoteltaviksi. Kiitos etukäteen siitä että otat huomioon myös minun tunteeni.
Mielestäni palstalla on kohteliasta vastata kaikille, siitäkin syystä ettei voi tietää kenelle vastaa. Minä en ainakaan tiedä kenelle kirjoittelen. Voin vain toivoa, en tietää.
Ketjujeni aiheita ovat mm. muumiot ja kameleontit en usko että ne liittyvät keneenkään?Nams kirjoitti:
Ajattele Onnii, entäs jos tuhlaisit niitä vanhempia pähkinöitäsi ja tiputat viiden metrin välein, minne ikinä menetkin, ehkä saat monta seuraajaa.
Jos tekisin tuon, Alexander Stubb soittaisi ovikelloani ;)
- bravelittlefairy
Onnii kirjoitti:
Mielestäni palstalla on kohteliasta vastata kaikille, siitäkin syystä ettei voi tietää kenelle vastaa. Minä en ainakaan tiedä kenelle kirjoittelen. Voin vain toivoa, en tietää.
Ketjujeni aiheita ovat mm. muumiot ja kameleontit en usko että ne liittyvät keneenkään?Tämän ketjun aiheena ei ole muumiot eikä kameleontit, vaan pähkinät ja toisessa ketjussa perhosvideo, eikä nuo ole ainoat aiheet jotka liittyvät minuun ja myös meihin. Kiitos edelleen etukäteen kun lopetat jatkossa sellaiset aiheet jotka liittyvät minuun tai meihin.
- Nams
Olen päättänyt etten kirjoita sinulle enää mitään, koska sinulle on ihan sama kuka sinulle vastaa. Ketjusi aiheet ovat usein sellaisia jotka liittyvät minuun ja olisi mukavaa, jos olet hän ja jos teet aiheesi aiheista jotka liittyvät henkilöön jota mahdollisesti kaipaat, mikäli se olen minä toivon ettet käytä enää minuun liittyviä aiheita. Satuttaa kun et irl voi ottaa yhteyttä ja sitten täällä levität minuun liittyviä aiheita kaikkien riepoteltaviksi. Kiitos etukäteen siitä että otat huomioon myös minun tunteeni.
Joo, älä musta piittaa. Oli vaan mukava kuluttaa hetken ihan muissa ajatuksissasi. En mä sun onnii kyttää, enkä ketään. Se vaan tarjosi pähkinöitä :) joo ja olivat niitä vanhoja :( vaan en mä viitti valittaa, niin ol mukava kaveri, joo älä kuvittele mitään.
Heippa onnii en vastaa sulle ikänä enää, voin ostaa omat pähkinät. bravelittlefairy kirjoitti:
Tämän ketjun aiheena ei ole muumiot eikä kameleontit, vaan pähkinät ja toisessa ketjussa perhosvideo, eikä nuo ole ainoat aiheet jotka liittyvät minuun ja myös meihin. Kiitos edelleen etukäteen kun lopetat jatkossa sellaiset aiheet jotka liittyvät minuun tai meihin.
Pähkinät ja perhoset eivät kyllä liity mielestäni mitenkään minuun ja häneen. Satuin vain poimimaan ne, valinta ei ollut tietoinen vihje. :)
Nams kirjoitti:
Joo, älä musta piittaa. Oli vaan mukava kuluttaa hetken ihan muissa ajatuksissasi. En mä sun onnii kyttää, enkä ketään. Se vaan tarjosi pähkinöitä :) joo ja olivat niitä vanhoja :( vaan en mä viitti valittaa, niin ol mukava kaveri, joo älä kuvittele mitään.
Heippa onnii en vastaa sulle ikänä enää, voin ostaa omat pähkinät.Piittaan kaikista, ja pähkinöissäni on parasta ennen päiväystä jäljellä runsain mitoin ;)
- Nams
Onnii kirjoitti:
Pähkinät ja perhoset eivät kyllä liity mielestäni mitenkään minuun ja häneen. Satuin vain poimimaan ne, valinta ei ollut tietoinen vihje. :)
Joo, en ymmärrä oon ulkona ku lumiukko ja vastaan silti.
Nams kirjoitti:
Joo, en ymmärrä oon ulkona ku lumiukko ja vastaan silti.
Ulkona itsekin, mutta onneksi on pähkinöitä :)
- Nams
No hyvä. Kaikista voi vähän piitata. Sä oot syönyt pähkinäsi. Ok kyl ne aika hyviltä maistu, vaik pussissa luki 1989.
- bravelittlefairy
Onnii kirjoitti:
Miksi valehtelet, olen kyllä tunnistanut sinut jo kauan sitten. Ei auta sua yhtään se että esität olevasi joku muu. Luuletko että asiaa auttaa se että yrität vielä esittää ettet ole hän ja valehtelet. Aina kun meinaat jollakin tavalla joutua vastuuseen tekemisistäsi tai kirjotuksistasi niin pistät pakenemisvaihteen ja peittelyvaihteen päälle.
- Nams
Rouskutetaan niitä paremman puutteessa - hyvii on :)
Nams kirjoitti:
No hyvä. Kaikista voi vähän piitata. Sä oot syönyt pähkinäsi. Ok kyl ne aika hyviltä maistu, vaik pussissa luki 1989.
Pussissa luki 1989 ja Tšernobyl. Ihan hyviä silti, ihankuin olisin joskus kuullut Tšernobyl nimisestä paikasta ;)
- Nams
Muako meinaat ..täh?
- Nams
Pähkinää rouskutan..en kuule
Miksi valehtelet, olen kyllä tunnistanut sinut jo kauan sitten. Ei auta sua yhtään se että esität olevasi joku muu. Luuletko että asiaa auttaa se että yrität vielä esittää ettet ole hän ja valehtelet. Aina kun meinaat jollakin tavalla joutua vastuuseen tekemisistäsi tai kirjotuksistasi niin pistät pakenemisvaihteen ja peittelyvaihteen päälle.
No mikäli olet tunnistanut minut. Rehellisesti sanottuna minä en ole tunnistanut sinua. Sanon saman kuin eilen, profiilissani on sähköpostiosoite, sinne voi laittaa sähköpostia niin asia varmaan selviää.
Ellei sitten ole vain tarkoitus hämmentää muita? :)Nams kirjoitti:
Pähkinää rouskutan..en kuule
Taidan mennä rouskuttelemaan sohvalle. Kiitos kaikille vastaajille rupattelutuokiosta ;)
- Nams
Onnii kirjoitti:
Pussissa luki 1989 ja Tšernobyl. Ihan hyviä silti, ihankuin olisin joskus kuullut Tšernobyl nimisestä paikasta ;)
Joo, kai näissä on tuo voimalan maku..jotenkin
- Nams
Kiitos myös sulle. Mä taidan myös poistua :)
- bravelittlefairy
Onnii kirjoitti:
No mikäli olet tunnistanut minut. Rehellisesti sanottuna minä en ole tunnistanut sinua. Sanon saman kuin eilen, profiilissani on sähköpostiosoite, sinne voi laittaa sähköpostia niin asia varmaan selviää.
Ellei sitten ole vain tarkoitus hämmentää muita? :)Mun tarkoitus ei ole hämmentää ketään niin kuin sinun näyttää olevan. Mun tarkoitus on päinvastoin, saada selvyyttä asioihin. Tiedät kyllä etten kirjoita sellaisiin sähköposteihin jotka ei ole oikealla nimellä, enkä varsinkaan mihinkään keskustelupalstalla tarjottuun osoitteeseen.
Joten hyvästi tänne. - Nams
Onnii kirjoitti:
Ellei sitten ole vain tarkoitus hämmentää muita? :)Mö en ole tunnistanut sua Onnii, ei hajuakaan kuka oot. Mut sil oli niit pähkinöit :)
Mun tarkoitus ei ole hämmentää ketään niin kuin sinun näyttää olevan. Mun tarkoitus on päinvastoin, saada selvyyttä asioihin. Tiedät kyllä etten kirjoita sellaisiin sähköposteihin jotka ei ole oikealla nimellä, enkä varsinkaan mihinkään keskustelupalstalla tarjottuun osoitteeseen.
Joten hyvästi tänne.No sitten varmaan lopetat tuon touhusi ja jätät minut rauhaan? Kiitos :)
- Nams
Onnii kirjoitti:
Jos tekisin tuon, Alexander Stubb soittaisi ovikelloani ;)
Hehee
- bravelittlefairy
Onnii kirjoitti:
No sitten varmaan lopetat tuon touhusi ja jätät minut rauhaan? Kiitos :)
Saan kirjoittaa tänne niin paljon kuin haluan, tämä ei ole sinun palstasi, joten et voi sano että jätä rauhaan tms. Minulla on oikeus ilmaista asiani.
Toivon että lopetat minuun liittyvien aiheiden postaamisen kokonaan. Tiedät kyllä kuka olen. Kiitos etukäteen edelleen myös.
Hyvästi tänne edelleen. - välikysymys
Nams kirjoitti:
Mö en ole tunnistanut sua Onnii, ei hajuakaan kuka oot. Mut sil oli niit pähkinöit :)
Tykkäätkö värillisistä asuista?
- Nams
Onnii kirjoitti:
No sitten varmaan lopetat tuon touhusi ja jätät minut rauhaan? Kiitos :)
Suutuitko sä mulle tuntemattomalle. Mitä pahaa sanoin. Mä jätän aina kaikki rauhaan, jos niin haluavat. Tunnistin tai en.
- SeSuuttuiTuolle
Nams kirjoitti:
Suutuitko sä mulle tuntemattomalle. Mitä pahaa sanoin. Mä jätän aina kaikki rauhaan, jos niin haluavat. Tunnistin tai en.
Miehelle joka esiintyy naisena.
- bravelittlefairy
SeSuuttuiTuolle kirjoitti:
Miehelle joka esiintyy naisena.
En ole mies. Mitä ihmettä? Onnia harmittaa kun jää kiinni hölmöilystä, ei se suuttunu. Siksi se esittää olevansa joku muukin, kun ei kehtaa myöntää kun on tunnistettu.
- SeSuuttuiTuolle
En ole mies. Mitä ihmettä? Onnia harmittaa kun jää kiinni hölmöilystä, ei se suuttunu. Siksi se esittää olevansa joku muukin, kun ei kehtaa myöntää kun on tunnistettu.
En usko! Vaikutat aika hullulta.
- bravelittlefairy
En usko! Vaikutat aika hullulta.
Totta puhuen vaikutat itse hieman hullulta, kuka edes olet? Hyppäät yhtäkkiä väliin väittämään minua mieheksi ja hulluksi eli olet meistä kyllä se hullumpi.
- SeSuuttuiTuolle
Totta puhuen vaikutat itse hieman hullulta, kuka edes olet? Hyppäät yhtäkkiä väliin väittämään minua mieheksi ja hulluksi eli olet meistä kyllä se hullumpi.
Pakkohan sinun on olla hullu. Onni pyysi sinua jo eilen jättämään itsensä rauhaan, tänään toistamiseen. Kuvittelet Onnin kirjoitusten pähkinöiden ja perhosten olevan vihjeitä itsellesi, minusta tuntuu, että aivokoppasi sisällä oleva pähkinä on kärähtänyt :D
Kerropa loppuun Onnin hiusten väri ja paikkakunta millä hän asustaa? - sevaantrollaa
Pakkohan sinun on olla hullu. Onni pyysi sinua jo eilen jättämään itsensä rauhaan, tänään toistamiseen. Kuvittelet Onnin kirjoitusten pähkinöiden ja perhosten olevan vihjeitä itsellesi, minusta tuntuu, että aivokoppasi sisällä oleva pähkinä on kärähtänyt :D
Kerropa loppuun Onnin hiusten väri ja paikkakunta millä hän asustaa?Ton nyt tietää puoli palstaa (hiustenvärin ja paikkakunnan) mieluummin kertoisi jotain vain heidänvälistään josta onni voisi tunnistaa.
- Pistaasit
niitä ei mikään voita!
- sinneminne
Mitä, jos tuun tänään sinne päin täältä kauempaa. Voinko luottaa, että tuut minua vastaan? T. Luulee olevansa onni, täältä jostain
- Nams
Me vaan sitä vastaan. Sillä on pähkinöitä :)
- Pähkinänpurija
..kyllä voisin onnin pähkiksiä puraista;)
- Nams
Rouskus, rouskis..hiljaista on, ei viitti kiljaista. Nams..rousk. Poistun rouskutellen :)
Sinua voidaan seurata, jäljestämällä pähkinänkuoria.. :)
https://www.youtube.com/watch?v=ELULF5cOBZU
- pohtia_mies
Kuka tää onni on? Mies vai naine?
- tiedän
Pohtian veli se on.
- OnniOnJumala
.jota hullut naiset seuraavat, myös muutamat ihan kivat ja henkisesti terveet..
- pohtia_mies
tiedän kirjoitti:
Pohtian veli se on.
Onnilla ei ole mitään tekemistä mun kanssa. Ihan tiedoksi. Toivottavasti kukaan ei luule, että olisi.
- Onnittelija
Onnii vaan rakkaudella yrittää tarjota pähkinöitään, mutta saa kaikki omistushaluiset palstasekopäät peräänsä. On rankkaa olla Onnii :) Palsta on hieno paikka päästä käsiksi ihmisluonteen moniluolaisuuteen... Suurin osa sanoista mitä täällä kirjoitetaan koskettaa varmaan useampia palstallakävijöitä. Esim. perhoset näin kesän aikaan, ja pähkinöitäkin syö varmaan hyvin moni.
- PalstallaOnMielestäni
on yhtä paljon mustiksia kuin niitä jotka oikeasti kaipaavat toista ihmistä. Olen huomannut, että jotkut koittavat oikeasti sabotoida toisten välisiä suhteita täällä. On noloa miten alas ihmiset menevät.
Kiitos Onnittelija positivisesta viestistäsi, tässä lisää vihjeitä varmaan joillekin ;)
https://www.youtube.com/watch?v=OXLc7ZXnUlU
- viikonlopunjatkoa
Musta olis vain ihan suloista, jos sattuisin tuntemaan Onnin ja löytäisin viitteitä elämääni(mme) täältä joskus, vähän veikeyttä ja pähkinää elämään:) Ja onhan se kiva edes Onnille yksilöiden "vastata" kun se oma kaivattu ei täällä ole vastattavaksi. (aiempiin viitaten)
Muuten, kiitos ei tällä kertaa muuta kuin hyvää klassista, maha aivan turvoksissa juhannusherkuista ja matkanameista jo muutenkin! - tehdaskierros
Mitä sanot tästä videosta, kiinnostava eikö vain?
https://www.youtube.com/watch?v=EYL5vt7mYrQTahdotko rehellisen vastauksen vai vastauksen joka tyydyttää itseäsi? No saat rehellisen vastauksen, ei mielestäni kiinnostavaa, eikä hauskaa. Mutta ei myöskään vastenmielistä.
Parasta videossa oli biisi.- tehdaskierros
Onnii kirjoitti:
Tahdotko rehellisen vastauksen vai vastauksen joka tyydyttää itseäsi? No saat rehellisen vastauksen, ei mielestäni kiinnostavaa, eikä hauskaa. Mutta ei myöskään vastenmielistä.
Parasta videossa oli biisi.Mielestäni video oli kiinnostava ja vähän hauskakin. Harmi että et pitänyt siitä.
tehdaskierros kirjoitti:
Mielestäni video oli kiinnostava ja vähän hauskakin. Harmi että et pitänyt siitä.
Saanko mielipiteesi tästä?
https://www.youtube.com/watch?v=WlBiLNN1NhQ- tehdaskierros
Onnii kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=WlBiLNN1NhQPidin siitäkin, kuten yleensäkin sekä positiivisuudesta että dildoista jotka ovatkin usein sama asia. Dildoista on konkreettisesti paljon iloa ja nautintoa monille ihmisille.
tehdaskierros kirjoitti:
Pidin siitäkin, kuten yleensäkin sekä positiivisuudesta että dildoista jotka ovatkin usein sama asia. Dildoista on konkreettisesti paljon iloa ja nautintoa monille ihmisille.
Mikäpäs siinä. Iloa tarvitaan lisää maailmaan.
- tehdaskierros
Onnii kirjoitti:
Mikäpäs siinä. Iloa tarvitaan lisää maailmaan.
Täsmälleen samaa mieltä, positiivistä energiaa ja toisista nauttimista niin henkisesti kuin fyysisestikin toivotan kaikille!
tehdaskierros kirjoitti:
Täsmälleen samaa mieltä, positiivistä energiaa ja toisista nauttimista niin henkisesti kuin fyysisestikin toivotan kaikille!
Mä toivon, että kaikki saisivat kaipaamansa henkilön, tai edes selvyyden asioihin. :)
- tehdaskierros
Onnii kirjoitti:
Mä toivon, että kaikki saisivat kaipaamansa henkilön, tai edes selvyyden asioihin. :)
Kiitos ja sitä samaa sulle!
tehdaskierros kirjoitti:
Kiitos ja sitä samaa sulle!
Kiitos, loppuun vielä kesäaiheinen siiliruno ja sitten taidan lähteä tv:n pariin :)
Pitkät ihanat kesäpäivät,
siili se nukkuu pesässään.
Kesäyön maidonvalkeus,
vasta saa sen heräämään.
Se vaeltaa nurmikon poikki,
etanoita etsimään.
Kukkatarhan hämärässä,
piikkiturkki selässään.- Onnittelija
Onnii kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=WlBiLNN1NhQMoro!
Tämä tulee heti L.A:n jälkeen, mahtava ääni <3 Tungin näin röyhkeästi muiden keskusteluun. Ei mulla muuta,
moikka. Onnittelija kirjoitti:
Moro!
Tämä tulee heti L.A:n jälkeen, mahtava ääni <3 Tungin näin röyhkeästi muiden keskusteluun. Ei mulla muuta,
moikka.Moikka Onnittelija! :) Ja kauniita unia kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .734258Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323040Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952126Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2131231Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291034- 611022
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973