pitkä mies

jdvdvdnzl

Meillä on pituuseroa n 20cm. Jos mies on päällä niin lähinnä hukun hänen alleen eikä pysty esim suutelemaan. Mies päällä on ollut suosikkini mutta nyt en vaan löydä sopivaa kulmaa. Auttaisko tyyny takapuolen alle??? Takaa päin onkin sitten oikein hyvin sopiva.

9

506

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulmaa

      Pienet naiset sanovat ettei hiiri voi kuolla heinäkasan alle.
      Takaa ja lusikassa on mukavia erikokoisille.

    • Minä olen nauttinu kaikkein eniten pienen naisen kanssa kylppärissä suihkussa käydessä sillai ett nainen istuu puolittain pesukoneen päällä, ihan sama käykö kone vai linkoo.

    • karjusetä

      Ei muuta kuin tyttö ratsaille perse sinuun päin, niin näkee kuinka kulli uppoaa ja pyllynsilmä haukkoo henkeä. Vauhtia saa lisää, kun antaa kämmenellä lautasille, kiimakin irtoaa perseestä paremmin. Nussikaa hyvät ihmiset, nussikaa.

      • Mies111111

        Kyll pituusero ei haittaa ollenkaan..
        meilläkin suur ero..M 191...N.157...


    • Aloittajaidiootti

      Mikä pituusero 20cm muka on??!! Joku muu tossa mättää,sitten kun on 40cm pituuseroa alkaa ongelmia tulemaan ja sittenkin vielä lievästi!

    • 165nainen

      Meillä pituuseroa 38cm eikä ongelmia ja pystytään kyllä suudellakkin pannessa

    • pidäkiinni36

      Minusta onkin just ihanaa, että hukun miehen alle, siis olen kunnolla "sylissä". Kerran mies otti minut halausotteella alleen. Piti oikein kiinni itsessään ja kun rakastelimme, niin mies vielä sormetti samalla anustani. Ai että, kun teki hyvää!

      Joo, tyyny on hyvä apu, jos peniksen poisluiskahtamisesta vaginasta on vaaraa...

    • kokoerot

      Mulla on sopiva pituus vaimoon verrattuna noin 8cm olen pidempi...Kaikki asennot luontaa hyvin mutta itse nautin eniten takaapäin panosta ja siitä vaimokin pitää eniten. Hyvä asento muutenkin, puristaa sopivasti kalua eikä pituuserokaan haittaa.

    • Pitkäveto

      22 cm eroa, ei haittaa kuin suukkottelua tuossa asennossa.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      124
      1270
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      243
      471
    Aihe