pitkä mies

jdvdvdnzl

Meillä on pituuseroa n 20cm. Jos mies on päällä niin lähinnä hukun hänen alleen eikä pysty esim suutelemaan. Mies päällä on ollut suosikkini mutta nyt en vaan löydä sopivaa kulmaa. Auttaisko tyyny takapuolen alle??? Takaa päin onkin sitten oikein hyvin sopiva.

9

265

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kulmaa

      Pienet naiset sanovat ettei hiiri voi kuolla heinäkasan alle.
      Takaa ja lusikassa on mukavia erikokoisille.

    • Minä olen nauttinu kaikkein eniten pienen naisen kanssa kylppärissä suihkussa käydessä sillai ett nainen istuu puolittain pesukoneen päällä, ihan sama käykö kone vai linkoo.

    • karjusetä

      Ei muuta kuin tyttö ratsaille perse sinuun päin, niin näkee kuinka kulli uppoaa ja pyllynsilmä haukkoo henkeä. Vauhtia saa lisää, kun antaa kämmenellä lautasille, kiimakin irtoaa perseestä paremmin. Nussikaa hyvät ihmiset, nussikaa.

      • Mies111111

        Kyll pituusero ei haittaa ollenkaan..
        meilläkin suur ero..M 191...N.157...


    • Aloittajaidiootti

      Mikä pituusero 20cm muka on??!! Joku muu tossa mättää,sitten kun on 40cm pituuseroa alkaa ongelmia tulemaan ja sittenkin vielä lievästi!

    • 165nainen

      Meillä pituuseroa 38cm eikä ongelmia ja pystytään kyllä suudellakkin pannessa

    • pidäkiinni36

      Minusta onkin just ihanaa, että hukun miehen alle, siis olen kunnolla "sylissä". Kerran mies otti minut halausotteella alleen. Piti oikein kiinni itsessään ja kun rakastelimme, niin mies vielä sormetti samalla anustani. Ai että, kun teki hyvää!

      Joo, tyyny on hyvä apu, jos peniksen poisluiskahtamisesta vaginasta on vaaraa...

    • kokoerot

      Mulla on sopiva pituus vaimoon verrattuna noin 8cm olen pidempi...Kaikki asennot luontaa hyvin mutta itse nautin eniten takaapäin panosta ja siitä vaimokin pitää eniten. Hyvä asento muutenkin, puristaa sopivasti kalua eikä pituuserokaan haittaa.

    • Pitkäveto

      22 cm eroa, ei haittaa kuin suukkottelua tuossa asennossa.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1797
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      77
      1659
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1303
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      779
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      775
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      757
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      725
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      702
    Aihe