Vaikuttaa hiukan kärttyiseltä.....
Karilla krapula ja sinoli lopussa?
11
101
Vastaukset
- Linuks_syö_buranaa
Meille Windows Herrasmiehille harvoin krapula tulee - osaamme näet ottaa hienostuneesti ja sopivasti, sopivan voimakasta/mietoa alkoholia siten, ettei moisia ongelmia esiinny meidän leirissä.....†
Mutta toista se on siellä peräkammareissa - buranapaketti on alituiseen avattuna likaisella tietokonepöydällä......†- Anonyymi
KAUHA SINULLA ON PERSIISSÄ
- Anonyymi
JA AIVOT NIUVASSA!
- kari_raivoaa
Heh heh...
- Anonyymi
Windows on ihan täynnä BUGEJA. Ja Vakoilua!
Mitäs siellä bongipiipussa nyt käryää, kun tuollaisia ilmaisuja pukkaa....† Kun Windows bugittaa.
- Hirmuista_linuksia
Meillä Windows Herrasmiehillä ei koskaan ole krapulaa! Me osaamme ottaa hienosti hienoja juotavia, emmekä sorru kammottaviin huumeisiin, niin kuin linukshihhulit - nuo hirvittävät liehuparrat - sortuvat joka ilta siellä peräkammareissaan.....†
- Anonyymi
Kollilla Bongipiipussa käsryää naapurin mummon Callunat.
- Anonyymi
Syyrian Captagon-teollisuuden tuho tuo huolia Zelenskyille, mistä nyt saada sitä huumetta sotilailleen.
- Anonyymi
Moi, mie oon Vaapunee,, Vihaan Windows 10: tä. Minulla on ollut lukuisia ongelmia sen kanssa, mutta se ei anna minun palata takaisin 8. Se on ollut jo jonkin aikaa. Miksi Windows 10 on tällainen paska? Käytän kannettavaa tietokonettani liiketoimintaan, ja tuottavuuteni on menettänyt tuntikausia, koska Windows 10 on sellainen paska.
- Anonyymi
Sinoli korventanut saimaanvalehtelijan aivot.
- Anonyymi
Jo se on pitkään ryypännytkin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958466- 1743802
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2562584- 492207
- 422045
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291990- 481922
- 191793
- 601788