Eevaa ja Aatamia viehätti ajatus jumalankaltaisuudesta, tiedon vallasta ja hyvästä olosta. Israelin kansalle tuotti samaiset asiat ongelmia. Kuten myös kristityille. Ihmiskunta haluaa päättää asioista itse. Jumalalta haetaan vain lohdutusta. Jumalaa syytetään kuitenkin sitten kaikesta, sodista, luonnonkatastrofeista. Joku kieltää Jumalan olemassaolon, koska on niin itse päättänyt. Jumala on kuitenkin aika ajoin lähestynyt ihmistä milloin auttajana, sovittajana. Ongelmallista tässä on ollut vain se, että ihmisen kalenterissa ei ole ollut silloin tilaa. Raamattu kertoo, että jossain vaiheessa aika loppuu. Että on tekojen tilityksen aika. Tätäkään eivät ihmiset halua kuulla tänä päivänä. On vaikeaa nöyrtyä, tehdä parannus, tehdä hyviä tekoja, pitää Jumala ykkösenä. Kuitenkin Jumala vielä kutsuu meitä kaikkia parannukseen , pelastukseen ja iankaikkiseen elämään Jeesuksen kautta. Kannattaa ottaa kutsu vastaan.
Vastaukset 1
- Harvinaisen_hyvä
aloitus, kiitos Jumalalle Jeesuksen nimessä. Anotaan elävää vettä ja täytytään Pyhällä Hengellä, kuten Raamatussa on selvästi annettu meille opetus kuinka palvella elävää Jumalaa palavassa rakkaudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49551
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398