Panin paljaalla miestä jolla klamydia

Klamydia

Oltiin muutamilla treffeillä miehen kanssa käyty joka tiesinettä hänellä klamydia (olin passittanut testiin josta oli saanut tulokset muttei vielä sillon ollut saanut lääkettä) ja oltiin mökillä ja alko panettaa ihan sairaasti einollut kortsua lähellä joten omasta alotteesta kännissä panin paljaalla. Kun kerta kerran pantiin ni ajateltiinnettä on jontarttunut ja pantiin useammin. Mua kutiaa ja kirvelee koko alapää, miehellä huomenna aika läärille hakeen lääkkeet. Millon mä saan mennä testeihin?

9

135

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Klamyy

Heti testeihin, tarttunut sulle.Toi vaan ei ole uskottavaa ettei saanut lääkkeitä. Lääkkeet saa heti testien jälkeen, ei kyllä mitään lekurii enää tarvii.

• Klamydia

Hänelle soitettiin terkkarilta että on klamydia, kävi siis aiemmin vaan kusemassa purkkiin ja jotakin pumpulipuikkotestiä tehnyt kans. Sieltä antoivat ajan joka ei sopinut tärkeän tuömenon takia viime viikolle joten seuraava sopiva aika on nut tää mihin menossa...

Netissä vaan lukee että pitää odottaa 3viikkoa ennenkun saan itse mennä joten mietinnsitä että eikö se näy testissä vielä. Oireet on ja oma vika mutta saahan sen hoidettua. Miehen kanssa ollaan yhdessä ja asiasta keskusteltiinki

• Klamyy

Aikas outoo toi menettely, mulla ainakin lääkäri soitti tulokset. Laittoi nettireptin ja heti hoito.Todella outoo tollanen ettei saa heti reseptii. No kannattaa mennä heti, kun kerran oireita jos ei sit ole mitään jota kyllä epäilen. Sitten odotat pari viikkoo ja uusiks.

• Klamyy

Tuli mieleen, että epäilläänköhän jotain muutakin sp.tautii ku pitää lekuri men.

• Vajaa

Hah onnittelut kannatti olla pillu levällään :D

• Klamydia

Täällä käsittääkseni käytäntö että lääkärissä otetaan lääke kerta annoksena...

• Klamyy

Ei tosiaan oteta on kahdenlaista kuuria

kahden tabun kuuria ja viikon kuuria. Itse sain kaks tabuu ja sillä hoituu. Ei kyllä lekuris oteta mitään

• aksldjdkj

Lähimpään arvauskeskukseen testeihin (otata samalla myös muut, esim HIV tulee yleensä just klamydian ohessa), jos tulos on positiivinen, saat arvauksesta antibioottikuurin (joko kerta-annoksena otettavan, tai pidemmän kuurin, riippuu mitä siellä sattuu olemaan saatavilla). Hoitamattomana tuosta tulee lapsettomuutta ja muuta vakavaa.. kipin kapin nyt testeihin.

• Höhlä

Ei klamydia ja hiv kyllä liity toisiinsa millään lailla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      25
      4467
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      107
      2247
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      98
      1503
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      172
      1428
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      60
      1284
    6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      56
      1155
    7. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      204
      1108
    8. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      50
      1039
    9. puukkotappelu-keskella-tieta

https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo
      Rovaniemi
      11
      1029
    10. Missä Martina miehineen?

Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      193
      994
    Aihe