Toimiiko satama-alueen ravintola, kauppa ja polttoainejakelu?
Vergin satama 2015
6
189
Vastaukset
- Tiedoksi
Kysy täältä:
http://www.vergiport.eu/?go=sadam - ensiviikollamatkaan
Kesäkuun Vene-lehdessä on itäisen Viron satamat erikoiskoosteena.
Kerrankin lehti haukkuu hintansa, hain irtonumeron veneelle, jos vaikka lähtisi käymään Narvan linnaa katsomaan. - aäsöh1234
Toimii ja ruoka on erinomaista.
SuperAlko ei toimi.- Check6
Kun nyt aukaisit sanaisen arkkusi, niin kerroppa hieman laajemmin.
Olikos merimerkit paikallaan? Oliko laiturit meressä (vai maalla (kuten vielä keväällä))?
Satama on ränsistynyt. Palvelut pelaa joten,kuten. Polttoainetta en oikein suosittele, etenkään bensaa, meillä toinen venekunta tankkasi bensaa, ja oli vettä seassa.
- bigbals
Mitenkäs tuo naisseura? Löytyykö halvemmalla kuin Tallinnan yöstä? Oltaisiin poikaporukalla lähdössä vähän rentoutumaan moottoriveneellä kunhan nuo tuulet hieman hiipuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 59877
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31594- 36554
- 86527
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante106520- 41481
- 37465
- 70446