https://www.youtube.com/watch?v=YM_cJtqkWHc
Olisi mukava rupatella, mutta sunnuntai on siivouspäiväni!
*hymy*
Lootuksen kukka päivääsi
36
<50
Vastaukset
- pikkukb
Tängs tosi kaunis!
- onnirouvalle
"Olisi mukava rupatella, mutta sunnuntai on siivouspäiväni!"
Niinhän se naisil tuppaa oleen, vedä vekkihame päälles vaan, on vilposampi siivoillakkin. - hilmanhajatuspäivään
On elettävä lootuksenkukka
rintapielessä
on tuoksu ja kauneus
kukka sydämessä
kuuletko miten se sykkii
ja rupattelee kanssasi
ja ojentaa sydämenpuolikkaan
ja odottaa hetkiä rupatellen
*hymyjä*Lootuksenkukka on yksi vanhimmista ja syvällisimmistä ihmiskunnan tuntemista symboleista. Se symboloi pitkää ikää, terveyttä, kunniaa, kauneutta ja hyvää onnea.
Jo tuhansia vuosia on lootuksenkukka symboloinut henkistä valaistumista. Tämän kukan olennainen tarkoitus on kiihdyttää henkistä kasvua ja edistää paranemista ihmisen joka tasolla, ruumiissa, mielessä ja sielussa.
Kiitos runosta :)- hilmanhajatusiltaan
Joka päivä istuttaa
kylvää
antaa ja jakaa
hymyjä
kunniaa
kauneutta
ja hyvää mieltä
onnea
uskoa
toivoa
rakkauttakin
siksi kädet,katse ja suu
on annettu
Siksi meille on annettu
että antaisimme
toisille kukan
vaikka lootuksenkukan
olisimme ihminen ihmiselle
- lootusasennossa
Joka ojentaa Lootuksen kukan toiselle, ansaitsee sen myös itselleen. Symboliikka ajatellen.
- lootusasennossa
Onnii kirjoitti:
Totta turiset! :)
https://www.youtube.com/watch?v=VkwOeqKhtqcJaha:) kiitos vaan, olikin ihan uusi tuttavuus kyseinen kappale.
- Avartaasielua
Mitähh ??!!! Pyhäpäivän häväistys. Eikö pyhä ole lepopäivä ? No ei auta tuomita, mielipiteeni vain :) Itse rikon jotain muuta sitten toisaalla :D
Annan kaikkien kukkien kukkia
sanoi lootuksenkukka.
Poskellaan nukka
pehmoinen ;)
Hymyillen aukaisi terälehdet
pesää tehden
ja päästi sisään
rakkauden. ;D - Voitkosenjälkeen
tulla siivoamaan tänne;)
- selvää_on
Hyvähän se on lukijoiden tietää, että myös mies osaa siivota.
- letkautus
ja hyvähän se on lukijoiden tietää, että joku huomaa sen.
- pikkukb
Onni ;samaa mieltä!
- Onnittelija
En tiedä miksi, mutta mielsin nuo lehdet niihin muovilusikoiden lapoihin :) Suunnitelmissa oli syödä terveellisesti tänään, mutta joudunkin ostamaan ilmeisesti suklaata... Kaunis suklaalootuksenkukka. Hyvää siivouspäivää :) Pitää varmaan itsenkin siivota, ja hommata muuta. Aurinkoja Onniille.
- UteliasKysymys
Pysyykö sinulla on kirves kädessä ja saha?
- Poikatyttönainen
Mulla ainakin pysyy. Meen mieluummin metsätöihin kuin siivoushommiin... Tollaseen lootuskukkientekoon ei riittäis hermot eikä kiinnostus.
- Poikatyttönainen
Mulla ainakin pysyy. Meen mieluummin metsätöihin kuin siivoushommiin... Tollaseen lootuskukkientekoon sen sijaan ei riittäis hermot eikä kiinnostus millään. Söisin kyllä mielelläni.
Poikatyttönainen kirjoitti:
Mulla ainakin pysyy. Meen mieluummin metsätöihin kuin siivoushommiin... Tollaseen lootuskukkientekoon sen sijaan ei riittäis hermot eikä kiinnostus millään. Söisin kyllä mielelläni.
No en väitä, että itsekään osaisin tai jaksaisin keskittyä moisen tekemiseen. Mutta mielestäni se oli hieno ja tuommoinen on ilo jakaa ;)
- UtelisKysymys
Onnii kirjoitti:
Pikaliimattuna ;)
Entä traktorilla ajo? Ojan kaivuu?
UtelisKysymys kirjoitti:
Entä traktorilla ajo? Ojan kaivuu?
Helppoa hommaa, mutta miksi niitä pitäisi osata?
- UteliasKysymys
Olin vain utelias.
- Minäkysyn
Onko onni hetero?
- MinäKysyn
Tietääkseni en, mutta olen kyllä.
- vasenvaioikea
Kummassa kädessä se muuten on?
- JatkoaRiittää
Mää haluaisin tietää kummassa lahkeessa?
- HäpyKannus
Lootuksenkukka kultainen ei ole minun kaltainen. Yhdelle annan, muille en.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367659Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361903Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4799- 241767