Mikä näkymä nakurannalla kiihottaa eniten?

nakurannanrouva

Mietin usein nakurannalla ollessani, että mikähän teitä miehiä siellä eniten kiihottaa? Siis millainen näkymä...
sekö, että näkee äksöniä kaukaa, runkkausta, nussintaa, hyväilyä
sekö, kun nainen makaa nakuna filtillä aivan rentona, isot rinnat paljaana
sekö, että naisen haarat on pikkuisen auki ja poslari kiiltää.. kaikki ei näy
sekö, kun nainen makaa vatsallaan, levittää jalkansa auki ja mirri näkyy
sekö, että saa kulkea hitaasti ohi vain katsellen naisia, näyttää itseään
sekö, kun mies hyväilee naisen vartaloa siellä ja kiima yltyy
sekö, kun nainen ottaa aurinkoa omassa rauhassa, kuin ei huomaisi teitä
sekö, kun nainen huomaa teidän kiimaisen kovan kyrvän ja kiihottuu siitä
vai muu...mikä kiihottaa miehiä siellä eniten? Toki naisetkin saa vastata...

60

3755

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nakuilevamies

      No huhuh! Miten noista vois valita, kaikki kiihottaa ihan totta!! Miehenä sanoisin tietty nainen sinällään, mutta kyllä noista ekana on nainen haarat auki ja kiiltävä poslari näkyvillä ja isot rinnat aiettä. Kaikki yhdessä ja erikseen on mahtavaa, jovain! Toivottavasti törmään sinuun rouva siellä, mikähän ranta olis kyseessä, tulen viivana?

      • VihainenSöpöPentu

        HEI ! voitko rannalla ollessasi tehdä jotain muuta kuin kytätä naisia rannalla


      • nakurannanrouva

        Toki voit... esim maata omassa rauhassa ja ottaa aurinkoa.. käännät vain kylkeä ja kun olet tarpeeksi ottanut aurinkoa, puet päällesi ja lähdet kyttäämästä naisia..

        Siis rannalla on mahdollista loikoilla tai harrastaa vaikka mitä muita häiritsemättä.. mutta jos jäät filttini viereen "kytikselle" hätistän sut taatusti pois! Miksi pitäisi "kytätä" naisia, etkö voi ihan fiksuna tulla juttelemaan uikkareissa tai nakuna, saat sen tehdä ihan rauhassa... näin ei tarvitse kytätä naisia ja saat silmillesi ehkä nautintoa ja sielullesi ruumiinravintoa.. eikö?


    • Kunnon-nussinta

      Kunnon nussinta koko repertuaalilla.

      • nakurannanrouva

        No huhuh... oletkos kokenut tuon joskus nakurannalla? Eli kaikki käyp... näkyy tai ei näy, peitellen tai avoimesti... iloisena ja fiksuna??


    • olet-suloinen.M

      "nakurannanrouva", eniten kiihottaa posliinivitun näyttäminen, herttainen ilme/luonne ja kontakti. Ole siis selälläsi, jalat hiukan koukussa ja levällään ja rupea juttelemaan. Juttelu antaa miehelle luvan olla pitempäänkin jalkopäässäsi. Voi jutella vaikka mistä aiheesta, kunhan juttelet. Voit myös nousta puolittain istuma-asentoon.

      Jo tässä vaiheessa useimmilla miehillä alkaa seistä, mutta täyden varmuuden tahallisuudesta he saavat, jos käsin hiukan raotat vittuasi. Sen jälkeen mies antaa kyrvän seistä ihan huoletta, sillä se vain osoittaa naiselle, että herttailu on mennyt perille.

      Oman kyrvän näyttelyä ei tarvitse sen enempää, sillä se näkyy muutenkin. Sen sijaan on huisin kivaa, jos rohkenet avata hiukan vittuasi. Voit myös kysyä ihan suoraan, milloin hän tulee toisen kerran rannalle. Jos näyttää sopivalta, voitte sopia rannalla tapaamisenkin.

      Tärkeätä kiihottumiselle on siis a) naisen miellyttävyys, b) vitun reipas esilläolo ja c) tahallisuus.

      Oikein miellyttävää rantailua. Olet laatunainen. Varmaan sinullakin vittu kostuu ja turpoaa!

      • nakurannanrouva

        Kiitos kommentista.. Siis pikkuisen ujona.. flirttailevana.. iloisena ja mukavia jutustelevana, mutta vähän kuitenkin tuhmana toivot naisen olevan? Jos v aikka siinä jutellessa heiluttelee jalkoja niin, että välillä on aivan auki ja suora näköyhteys häppäreihin ja poslarimirriin.. sitten taas
        häpeillen peitän sen.. sekö
        kiihottaa..?? Tuo kalun
        koveneminen saa naisen
        kuin naisen aivan
        kiimaiseksi..uuh! Siinä sitä
        onkin tapaamista kerrakseen vai mitä? Mitenkä siitä edetään.. mm


      • Nyt_jotain_rajaa

        Mitä jos seisottelisitte ja levittelisitte vehkeitänne jossain muualla, kuin yleisillä rannoilla, onko vaatimus asiallisesta käyttäytymisestä liikaa pyydetty.


      • olet-suloinen.M
        nakurannanrouva kirjoitti:

        Kiitos kommentista.. Siis pikkuisen ujona.. flirttailevana.. iloisena ja mukavia jutustelevana, mutta vähän kuitenkin tuhmana toivot naisen olevan? Jos v aikka siinä jutellessa heiluttelee jalkoja niin, että välillä on aivan auki ja suora näköyhteys häppäreihin ja poslarimirriin.. sitten taas
        häpeillen peitän sen.. sekö
        kiihottaa..?? Tuo kalun
        koveneminen saa naisen
        kuin naisen aivan
        kiimaiseksi..uuh! Siinä sitä
        onkin tapaamista kerrakseen vai mitä? Mitenkä siitä edetään.. mm

        Ujoutta ja flirttailuakaan ei tarvitse, mutta iloisuus ja mukavuus on plussaa. Älä myös missaan tapauksessa peittele vittuasi. Sitähän mies voi saada epävarmuuden, ettei tiedä, näytätkö tahallasi vai tahattasi. Hän ei silloin voi olla varma, pitääkö hänen kyrvän seisotuksella osoittaa herttailusi perillemeno vai ei.

        Jos et rohkene käsin avata häpyhuuliasi, pidä ainakin reitesi niin etäällä toisistaan, että suloinen vittusi näkyy hyvin koko ajan. Ja keskustella voit ihan mistä tahansa, säästä tai avomaakurkun viljelystä.

        Tarvittaessa käänny sellaiseen asentoon, että hän varmasti näkee hyvin vittusi. Kaikkein paras kuitenkin on, että avaat käsin suuremmat häpyhuulet, jotta pienemmät, klitoris ja emätinkin näkyvät hyvin. TAKAAN, ettei kukaan mies pahastu. Kannatta olla hiukan sivummalla, ettei kiinnitä samalla kaikkien huomiota.

        Vaimoni aluksi mietti, voiko näin tehdä. Sen jälkeen kun oli avannut muutamalle miehelle, ihmetteli, miksi alkuunkaan epäili. Kaikki miehet olivat erittäin hyvillään ja osoittivat juuri peittelemättömällä kyrpänsa seisotuksella, että sukupuolielimien näyttäminen oli mennyt suloisesti perille. Tarvitset vain hiukan rohkeutta. Kun olet päässyt kynnyksen yli, ihmettelet, että näinkö luontevaa ja itsestään selvää on vitun näyttäminen miehille. Ihanaa rantailua! :)


      • o-s.M
        Nyt_jotain_rajaa kirjoitti:

        Mitä jos seisottelisitte ja levittelisitte vehkeitänne jossain muualla, kuin yleisillä rannoilla, onko vaatimus asiallisesta käyttäytymisestä liikaa pyydetty.

        Nakurannalla ei toisten mielestä saa näkyä mitään seksiin viittaavaa, toisen mielestä seksi on aivan luontevaa. Jotkut ajattelevat, että heidän asettamansa rajat ovat juuri sopivat, mutta koska eri ihmiset asettaisivat rajansa eri kohtiin ja loukkaantuisivat vapaammasta, nakurantoja pitäisi olla ainakin kymmentä laatua. Eihän niihin riittäisi asiakkaita. Siis suvaitsevaisuutta, hienostuneisuutta, tarvittaessa katso toiseen suuntaan, Ei sinua syödä!


      • Anonyymi
        olet-suloinen.M kirjoitti:

        Ujoutta ja flirttailuakaan ei tarvitse, mutta iloisuus ja mukavuus on plussaa. Älä myös missaan tapauksessa peittele vittuasi. Sitähän mies voi saada epävarmuuden, ettei tiedä, näytätkö tahallasi vai tahattasi. Hän ei silloin voi olla varma, pitääkö hänen kyrvän seisotuksella osoittaa herttailusi perillemeno vai ei.

        Jos et rohkene käsin avata häpyhuuliasi, pidä ainakin reitesi niin etäällä toisistaan, että suloinen vittusi näkyy hyvin koko ajan. Ja keskustella voit ihan mistä tahansa, säästä tai avomaakurkun viljelystä.

        Tarvittaessa käänny sellaiseen asentoon, että hän varmasti näkee hyvin vittusi. Kaikkein paras kuitenkin on, että avaat käsin suuremmat häpyhuulet, jotta pienemmät, klitoris ja emätinkin näkyvät hyvin. TAKAAN, ettei kukaan mies pahastu. Kannatta olla hiukan sivummalla, ettei kiinnitä samalla kaikkien huomiota.

        Vaimoni aluksi mietti, voiko näin tehdä. Sen jälkeen kun oli avannut muutamalle miehelle, ihmetteli, miksi alkuunkaan epäili. Kaikki miehet olivat erittäin hyvillään ja osoittivat juuri peittelemättömällä kyrpänsa seisotuksella, että sukupuolielimien näyttäminen oli mennyt suloisesti perille. Tarvitset vain hiukan rohkeutta. Kun olet päässyt kynnyksen yli, ihmettelet, että näinkö luontevaa ja itsestään selvää on vitun näyttäminen miehille. Ihanaa rantailua! :)

        Olin vaimoni kanssa nakurannalla oli kuuma ja vaimo vatsallaan viltillä

        hänellä jalat aivan levällään..vaimo nautti kun miehet meni läheltä

        ohi ja katselivat hänen peräaukkoaan joka näkyi hyvin

        vaimoni ikä 42. karvoitus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin vaimoni kanssa nakurannalla oli kuuma ja vaimo vatsallaan viltillä

        hänellä jalat aivan levällään..vaimo nautti kun miehet meni läheltä

        ohi ja katselivat hänen peräaukkoaan joka näkyi hyvin

        vaimoni ikä 42. karvoitus.

        Juurikin tuo on sitä makeinta. Meillä nainen tykkää myös samasta ehkä jo jäänyt koukkuun miesten katseisiin. Välillä ollut pakko kokeilla onko hän tosiaan aivan märkänä kun pillu on ihan turvoksissa ja kyllähän se on. Makee fiilis.


    • ScoupleM

      Miehenä minua kiihottaa kun nainen riisuu vaatteet ja saa katsella sitä rohkeaa riisumista. Myöskin se kun oma vaimo riisuu ja huomaa miten monet miehet katselee hänen alastonta vartaloa. Myöskin se kun nainen lähtee alastomana uimaan ja nousee alastomana rannalle.

    • nakurannalla

      Kiihottaa
      se mitä ei näytetä
      se, että nainen ei reagi katsojiin
      tyylikkäästi muotoiltu karvoitus
      kaunis vartalo

    • SöpöPentu

      Minä kun olen rannalla niin olen siellä joko uimassa tai ottamassa aurinkoa EN KYYLÄÄMÄSSÄ NAISIA huhhuh ihan oikeesti rannallako myös näitä pervoja ???

    • SöpöPentu

      Minä kun olen rannalla niin olen uimassa tai ottamassa aurinkoa EN KYYLÄÄMÄSSÄ NAISIA RANNALLA huhhuh rannallakin näitä pervoja ???

      • Osaan_käytöstavat

        No minunkaan mielestä nakurannalle, kuten yleensäkään uimarannalle, ei todellakaan mennä kiihottumaan tai tuijottamaan toisten ihmisten paikkoja.
        Siellä uidaan, otetaan aurinkoa, pelataan pelejä tai vietetään muuten vain aikaa, ihan samalla tavalla, kuin rannalla, missä ollaan uimapuvussa.
        Toivottavasti tämä meni nyt kaikkien pervopaavojen ja paulojen jakeluun.


      • o-s.M
        Osaan_käytöstavat kirjoitti:

        No minunkaan mielestä nakurannalle, kuten yleensäkään uimarannalle, ei todellakaan mennä kiihottumaan tai tuijottamaan toisten ihmisten paikkoja.
        Siellä uidaan, otetaan aurinkoa, pelataan pelejä tai vietetään muuten vain aikaa, ihan samalla tavalla, kuin rannalla, missä ollaan uimapuvussa.
        Toivottavasti tämä meni nyt kaikkien pervopaavojen ja paulojen jakeluun.

        "Osaan_käytöstavat" ja "SopöPentu", jos pidätte tarvetta kiihottua ja kiihottaa "pervona", pidätte kaikkia ihmisiä pervoina. Ette omista rantaa, ettekä voi määrätä, miksi kukin sinne tulee, ette myöskään sitä, jos joku kultivoitunut nainen hienostuneesti näyttää vittuaan ja joku sydämensivistystä omaava mies siitä kiihottuu.

        Rantailun muu harrastus ei vähimmässäkään määrin syrjäydy, jos naiset tarjoavat miehille myös kaunista katsottavaa. Eikä tässä edes ole mitään ikärajoja. Kaikenikäiset naiset voivat antaa miehen katsella kaunista vittuaan. En suinkaan ajattele, että Helsingin keskustaan voisi mennä avamaan suloelimiään.

        Naiset ovat ihania. :)


      • Anonyymi

        pysy omalla taka pihalla niin ei häiritse rannalle mennään näyttäymään senkin piilottelija


    • vffghhjkk

      Nakurannalla ei ole tarkoitus kiihottua, mutta eniten pidän siitä kun nainen on ujo/arka alastomuuden kanssa. Eli istuu/makaa paikallaan alasti mutta laittaa jotain päälle lähtiessään esim. uimaan, vessaan tai vaihtamaan paikkaa. Rusketusraidoissa on sitä samaa: näkee että nainen on tottunut peittelemään itseään mutta on juuri sillä kerralla tehnyt poikkeuksen ja tullut nakurannalle.

    • miesjasalko

      Kyrvän seisottaminen ei taida olla nakurannalla ihan asialistalla..Eikös siellä makkarat roiku ihan maata kohti aina vaikka kuinka seksikkäitä naisia näkis.Ihmettelen kyllä miten muut miehet pystyvät pitämään vehkeensä velttona nakurannalla,itse en moiseen pystyisi vaan tatusit kävisi niin että salko olisi pystyssä kokoajan.
      Minua kiihttoaisi monet asiat nakurannalla,mm naisten katseet kyrpääni kohtaan,naisten pillut,perseet ja tissit tietty,koko homma sais mut ihan kiimaseks

      • kiihkeärouva

        Sanot, että sinua kiihottaa naisten katseet kyrpääsi kohtaan, kun sitä seisotat... mm katselen mieluusti komeita seisovia ja semikovia kyrpiä rannalla.
        Mitä haluat naisen tekevän, kun hän huomaa sinut?
        Avaavan haarojaan hieman, jotta huomaat, että sinä kiihotat naista...
        Vai katsella vain tiukasti sinua kulkiessasi tai runkkailessasi siinä?
        Pitäisikö nuolaista huulia, että huomaat naisen pitävän sinun tekemisestäsi?
        Pitäisikö hieman hyväillä rintoja... runkata myös.. vai vain hyväillä vartaloa?
        Kerro mitä nainen voisi tehdä, jotta sinulla nautinto olisi täydellinen?


      • Anonyymi

        kyllä alastomista naisista väkisin kiihottuu mutta myös komeista kyrvistä joita näkee


    • kaikille-tilaa

      Aatteellisessa naturismissa on ajatus, että alastomuuteen ei kuulu seksiä. Naturistit argumentoivat pitäen lähtökohtana, että nakurannat ovat heitä varten. Ei se niin ole. Yhtä hyvin ne ovat myös niitä varten, jotka haluavat näyttää elimensä, sekä niitä varten, jotka haluavat katsella.

      Kyllä me kaikki sovimme sinne, eikä toisinkäyttäytyviä heti saa nimitellä pervoiksi. Emme mekään nimittele pervoiksi niitä, jotka väittävät karttavansa seksiä. Itse asiassa näyttää siltä, että he vasta katselevatkin, vaikka tekeytyvät viilipyttyporukaksi.

      • Hanskaxxx

        minäkään en ole aatteellinen naturisti vaan ihan olen siellä näyttämässä itseni ja katsomassa muita itsensä näyttäjiä, ( olen hetero) .

        Seisotan kullia ja näytän sitä muille jotka osoittavat kiinnostuksensa ja lähtevät leikkiin mukaan näyttämään myös itseään.

        Kiihottaa; tiukasti minua katsova nainen joka alkaa hyväillä itseään merkiksi minulle " haluan nähdä lisää " näytän enemmän ja nainen lisää kierroksia ...lopuksi nainen näkee ihan kaiken siis ihan kaiken !
        jos samalla on katselevia miehiäkin ei se haittaa, inkoossa ehkä parhaan sessiot viime vuosina .

        55


    • Kylymäkesä

      Peitteleminen kiihottaa tietenkin. Tai sitten samat asiat kuin vaatteet päälläkin, katseet ja eleet. Pelkkä alastomuus ilman tarkoituksellista näyttämistä/peittämistä , ei pitkälle vaikuta mitenkään. Ehkä sellaisille, joiden oma mielikuvitus ja odotukset /luulot tekevät asiasta erityisen seksuaalisen. Pelkkä alaston naisvartalo on kiinnostava samallatavoin kuin esimerkiksi hyvä taulu, sitä katselee mielellään. Aivan kuin hyvästä taulusta, kauniista naisvartalosta löytyy aina uusia mielenkiintoisia yksityiskohtia, eikä katselemiseen kyllästy.

      • Kiva-seurata

        Muksujen leikkiä on aina kiva seurata.


    • Uteliaanapaljaana

      Minua taas kiihoittaa kaikenlaiset alastomat vartalot sukupuoleen katsomatta, olen utelias näkemään minkälaisia kaluja miehillä on ja naisilla vastaavasti rinnat, erityisesti minkäkokoiset nännit ovat ja onko karvainen vai posliinipillu. Tietysti on mukava nähdä myös sextailua, miesten välistäkin.

      • Anonyymi

        kun jää tuijottamaan isoa kalua saa monesti vinkin sivummalle pepun täydeltä kyrpää monta kertaa päivässä


    • vakiounelma

      Itse kiihotun rannalla kun tennisasuihin pukeutuneet jihadistinatsit avaavat tulen vesitykeillä ja "riisuvat" kaikki alasti.

    • NO-TIETTY

      TIETTY PIKKUPILI TAI PIKKUPIMPPI.

    • Omakanta

      Vaimoni haluaa katsella vieraita pimpsoja ja kaluja samalla kun otan häneltä suihin

    • nättipenis

      Alaston komea mies kun kävelee iso kalu heiluen ja kiihoittunut katse ja ne silmät, kyllä siinä mies on ihan myyty. minä en ymmärrä mitä ne naiset tulevat reikäänsä ja ällöttäviä rintojaan sinne näyttelemään, joku paneskeleva pariskunta vielä menettelee, mutta kyllä miestä on kiva hyväillä ja katsoa kun sperma lentää ja mies on aivan uuvuksissa orgasmistaan, toki, usein haluaa ukkomieskin munaa, kun nainen on wc:ssä, mies imettää kyrpäänsä viereisessä pukutilassa, juuri ennen laivan lähtemistä saaresta, siinä on kiimaista romantiikkaa ja mies hymyilee vaimolleen hyvin tyytyväisennäköisenä.

    • Naaatitaan

      Joillakin miehillä tuntuu lentävän nopeasti, helposti sperma mikäli vaimon pissillä käynnin aikana ehtii imettämään lennättämään. Ei minulla onnistuisi, haluan nauttia siitä ihanasta tunteesta pitkään kunnes laukaisen.

    • hanskaxxx

      minäkään en ole aatteellinen naturisti vaan ihan olen siellä näyttämässä itseni ja katsomassa muita itsensä näyttäjiä, ( olen hetero) .

      Seisotan kullia ja näytän sitä muille jotka osoittavat kiinnostuksensa ja lähtevät leikkiin mukaan näyttämään myös itseään.

      Kiihottaa; tiukasti minua katsova nainen joka alkaa hyväillä itseään merkiksi minulle " haluan nähdä lisää " näytän enemmän ja nainen lisää kierroksia ...lopuksi nainen näkee ihan kaiken siis ihan kaiken !

      jos samalla on katselevia miehiäkin ei se haittaa, inkoossa ehkä parhaan sessiot viime vuosina .

      55

    • No-tietty

      Täysin karvaton ja siloinen pippeli tai pimppi.

    • Anonyymi

      Naisen vittu, naisen nussiminen ym

    • Anonyymi

      Onhan noilla nakurannoilla tilaa, voi ihan itse kääntää katseensa muualle tai siirtyä jos näkymät ei miellytä. Ja jos tykkää katsella niin koettaa olla sen verran hienovarainen että toinen ei häiriinny tai ainakin yrittää tulkita että haluaako toinen olla katselun kohteena tai rauhassa.
      Itse tykkään katsella kauniita vartaloita jäyhiä peniksiä, ihania rintoja, muodokkaita pyllyjä, jänteviä jalkoja, kosteita pimpsoja. Kaikkia ikään ja sukupuoleen katsomatta kunhan ei vastapuoli pahastu. Ja lähempääkin tuttavuutta voi syntyä joko ihan juttusilla tai aurinkovoiteen levityksellä. Ensi kesä tulee kuitenkin nopeasti.

      • Anonyymi

        Tuo on aivan totta. Just ollaan etelän nudisti rannoilla ja täällä porukat on mielettömän rentoja. Osa todellakin tykkää jos heitä katsellaan alastomina ovat sitten miehiä tai naisia. Nopeasti tottuu katselemaan kivoja vartaloita vaikka alussa tuo karvattomuus hiukan pistikin silmään mutta nyt sekin tuntuu ihan kivalle. Itsekkin miehen vaatimuksesta ajoin kaikki pois ja se tuntuu oikeestaan aika tuhmalle mutta todella kivalle.


      • Anonyymi

        Käymme nakurannoilla vaimon kanssa aina kun mahdollista. Tykkäämme molemmat jos tiedostamme joku tiiraa. Vaimo muodokas posliini pillu, yleensä kerron nyt mies katsoo sillä silmällä. Vaimo vaih vihkaa levittää reisiä jotta pillu näkyy katsojalle, juttelen kuiskaillen kuvittele kaveri haluis nuolla pilluasi. Vaimo kiihottuu hetkessä jolloin pillu alkaa vuotaa kiima nestettä, katselija muutaman metrin päässä kiihotuu myös. Onpa katselija pyytänyt vaimoa suoraan lähteekö kahville ranta baariin, vaimo suostunut kiimassa. Käyneet kahvilla ja menneet kauemmaksi rannalta jossa mies pannut kunnolla, tulleet takaisin vaimo viereeni ja mies omalle paikalleen. Vaimo levittää reitensä nyt kunnolla mies näkee miten hänen spermanssa tihkuu pillusta viltille.


    • Anonyymi

      Samaa mieltä. Samoin mekin ollaan Kanarialla ja just samaa kokeillaan. Ihan panemaan saakka ei muut miehet saa mennä mutta katselemaan mieluisasti.
      Tuo on aivan totta mitä aiemmin mainittiin että on rentoa fiilistä ja ikä miehet käyttäytyy todella fiksusti kun tulevat naisia katsomaan. Meillä vaimo on myös posliini ja tullut hyvinkin rennoksi muitten miesten edessä.
      Jos parisuhteessa on seksi ongelmia mielestäni kannattaa kokeilla tätä mulla on melkoinen panetus ja seisokki kun muutamat herrat on käynyt katsomassa vaimon suloja.

      • Anonyymi

        Matkustamme usein juuri missä naku rantoja, aisurina vaimolle helppoa löytää mies rannalta. Yleensä vaimoa tulee jututtaa mies joka katsellut suloja jonkun aikaa, itse lähden tarkoituksella ottaa juomaa baarista. Vaimo sopii tärskyt hotelliin illaksi, panettaa huoneessa.


    • Anonyymi

      Ootteko etelässä lomailevat ja kanarialla kävijät nyte Play del inglesissä ? Mitäs muuta menoa siellä ? Onko aikuisten hotelli ? Mikä ?

      • Anonyymi

        Me ollaan Fuerteventuralla. Vuosi sitten oltiin inglesissä mutta tykätään tästä saaresta enemmän. Nudisteja todella kivasti. On kyllä aikuisten hotelli ja täällä on myös oma nudisti kylpylä ja pieni allas alue. Exhibitionismi eli itsensä seksikkäänä esittely on lisääntynyt aika voimakkaana , meille se on ihan ok. onneksi on paljon myös muita naisia niin itsekkin uskaltaa olla rohkeampi. Corralejoen dyyneillä ollaan tämä viikko ja hyvinkin fiksua porukkaa on. Mieheni tykkää myös vaikka noita selkeästi katselijoita on nyt vähän enemmän. Vaikka olenkin nuorempi niin silti on ollut fiksua käytöstä iäkkäämillä miehillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me ollaan Fuerteventuralla. Vuosi sitten oltiin inglesissä mutta tykätään tästä saaresta enemmän. Nudisteja todella kivasti. On kyllä aikuisten hotelli ja täällä on myös oma nudisti kylpylä ja pieni allas alue. Exhibitionismi eli itsensä seksikkäänä esittely on lisääntynyt aika voimakkaana , meille se on ihan ok. onneksi on paljon myös muita naisia niin itsekkin uskaltaa olla rohkeampi. Corralejoen dyyneillä ollaan tämä viikko ja hyvinkin fiksua porukkaa on. Mieheni tykkää myös vaikka noita selkeästi katselijoita on nyt vähän enemmän. Vaikka olenkin nuorempi niin silti on ollut fiksua käytöstä iäkkäämillä miehillä.

        Tosihan on naku rannoilla aika iso osa pareista nauttii muiden katseista ja päin vastoin, kirjoitimme aiemmin etsimme vaimolle myös vierasta miestä seksiin hänen kanssaan. Paljon myös parinvaihtajia jotka nakuina etsivät pareja. Käytös yleensä hillittyä ja asiallista rannalla, yö elämässä kun tavataan helppoa lähestyä parien ja yksittäisten miesten kun nähty nakuna rannalla.
        Meillä kun miestä etsimme, vaivatonta löytää vaimolle rakastaja jopa parikin loman aikana. T. Pari 50v


    • Anonyymi

      Ilahdun jos bongaan naisen kusella rannalla.

      • Anonyymi

        Onko se avoin näkymä se juttu vai joku muu. Tuollaisesta asennosta on saatu muutama makee kuva otettua mutta yllättävän vaikea että saa rinnat myös hyvin näkyviin.


    • Anonyymi

      Samoilla linjoilla muiden kanssa, itse ollaan Teneriffan puolella ja vaimo oli löytänyt tällaisen keskustelun. Me ollaan sovittu tietyn rajat mitä porukalla tehdään ja mitä ei ylitetä. En silti tuomitse jos joku haluaa kokeilla parinvaihtoa meille se ole se juttu. Meillä seksi paranee kyllä näillä reisuilla ja tekee hyvää välillä tuhmuuksia jos se molemmille on ok. Pidän vaimon aina posliinina näillä reissuila koska hänellä on hyvin kaunis pillu ja haluan sen kyllä näkyvän. Me ollaan otettu nyt runsaasti naku kuvia enkä olisi ihan heti uskonut kuinka rohkeita kuvia vaimo antaa ottaa. Hauskinta on tosiaan kun muut miehet näyttää peukkua kun näkee rouvan vähän tuhmissa asennoissa.
      Pariskunta 43 v

      • Anonyymi

        Meillä oma harrastuksemme emmekä tuputa sitä toisille, monikin mies rannalla näyttää peukkua jopa lento suukkoja vaimolle kun jalat koukussa levällään kaunis pimpa näkyy. Vaimokin etsii miesten kaluja makoillessa, monasti iskee silmänsä johonkin tiettyyn josta hotellissa pääsee nauttii. T. Pari 50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä oma harrastuksemme emmekä tuputa sitä toisille, monikin mies rannalla näyttää peukkua jopa lento suukkoja vaimolle kun jalat koukussa levällään kaunis pimpa näkyy. Vaimokin etsii miesten kaluja makoillessa, monasti iskee silmänsä johonkin tiettyyn josta hotellissa pääsee nauttii. T. Pari 50v

        Joo täällä on turha lähteä ketään moraalisoimaan ja jokainen saa tehdä niinkuin haluaa. Yllättävän yleistä on tuo parin vaihto tai kolmen kimppa ainaskin täällä. Viime kerralla kaksi eri kertaa toinen mies tuli kysymään saako nuolla vaimoa kun ensin oli katsellut tovin. Me ei siihen suostuttu vaikka hyvät naurut siitä saimmekin. Vähän matkan päässä toinen pariskunta siihen suostui ja kivaa näytti olevan. Me ei ainaskaan siitä loukkaannuttu ja fiksusti kaveri käyttäytyi. Nyt täytyy rouva sheivata puhtaaksi ja lähteä hakemaan rannalta katselijoita. Voin heittää ilemmalla viestiä miten tänään kävi. Pariskunta
        43


    • Anonyymi

      Viime kesänä tuli pari rannalle, ranta oli aika täynnä, valitsivat paikan mun edestä n. 5 metrin päästä. Aluksi makoilivat, istuivat ihan normaalisti. Iltapäivällä porukka teki jo lähtöä kotiin, tämä pari jäi vielä, eikä meidän läheisyydessä ollut muita. Olin selälläni, kun käännyin vatsalleni oli nainen yksin viltillä istuen. Haarat oli siten auki että vittu näkyi tosi hyvin. Kun mies saapui, nainen laittoi jalkansa yhteen. Oliko mies mustasukkainen, vai mistä moinen ?

    • Anonyymi

      Katselin kerran, no kaksikin kertaa eri päivinä Inglesin rannalla ihan rannan tuntumassa nudistialueella dyynien suojassa kun käsittääkseni saksalaisia pelasi lentopalloa täysin nakuina. Pelissä oli molempina päivinä niin alle nelikymppisiä, kuin muutama viisikymppinenkin ja suunnilleen puolet naisia.

      Näkyi, että osasivat pelata. Voi sitä rentoa liikkumista ilman kainostelun häivää. Iloista tissien pompahtelua, pyllistelyä, kannustusta ja välillä pyllylle taputusta ja hiekan rapsimista, milloin tisseiltä, pyllyiltä, piluilta ja kaluilta ja kaikki tämä täysin rentoina ja luonnollisen tuntuisesti.

      Voi sanoa, että näky oli upeaa ja oman kangistuksenkin sai peittää pyyhkeellä pelaajia seuratessa ja katselijoita ja peliseuruetta riitti kentän sivulla.

    • Anonyymi

      Olen Inglesin reissua tässä suunnitellut ja majoitusta juurikin aikuisten hotelliin, tai johonkin nakuhotelliin. Matkustan todnäk yksin (m) ja joku suomalainen avoin pari olisi kiva mahdollisesti siellä tavata.

      • Anonyymi

        Ingles on ihan ok paikka. Mies pareja on ehkä enemmän kuin muualla ja osa hotelleista on myös suunnattu heille. Jos katselemaan haluaa tai suoraa seksiä niin mahikset sielläkin on hyvät. Me pidimme parempana fuerteventuran dyynejä.


    • Anonyymi

      kauniit max.b-kupin rinnat ja komeasti riippuva miehen kulli myös kauniisti rajattu pillu karvoitus kiihottaa

    • Anonyymi

      Maaliskuussa pari Inglesin dyyneillä. Illalla sitten vaikka Greek Villageen tutustumaan uusiin ihmisiin.

    • Anonyymi

      Ei varsinaisesti kiihota mikään, koska naturismi on luonnollista, ei seksuaalista. Kiinnostavaa on nainen, joka yrittää välttää kriittisten paikkojen näkymistä, mutta jossain vaiheessa jotain silti vilahtaa. Jos nainen haluaa välttää ylimääräisiä katselijoita ja tirkisteleviä ohikulkijoita, kannattaa näyttäytyä heti alkuun mahdollisimman näkyvästi => kun kaikki on heti nähty, ei enää kiinnosta nähdä lisää.

    • Anonyymi

      Nyt oltu viikko kanarialla ja testattu noita nudistirantoja. Iso ero on siinä onko paikalla miespareja , pariskuntia tai sitten yksinäisiä miehiä tai naisia selkeästi vain toisiaan katselemassa.
      Eilen oli kymmenkunta miestä vaimoa selkeästi katsomassa ja hyvin meni kaikin puolin. Hieman iäkkäämpiä miehiä mutta fiksuja kaikki. Sovittiin jo alussa että pillu saa nyt näkyä selkeästi ja se kyllä katseissa näkyi. Aamulla ajetaan rouva aivan posliiniksi koska on se nätti viiva pillu. Vain yksi meinasi jäädä runkulle siihen eteen mutta se kesti liian kauan ja vaimo päätti laittaa jalat kiinni. Tänään kokeillaan todennäköisesti samaa ja katsotaan taas miten käy.

    • Anonyymi

      Puoliheijarit ja erektiot … nykyisin luonnollinen osa naturismia

    • Anonyymi

      No ehkä kiihottavin oli pohlajasaaressa, mun naisen kanssa söimme salaattiannoksieaam ja suutelimme ain välillä. Sittenhan kun mies sai ruokaa ja suukkoja, niin mulla alkoi seisoon. Huomasimme molemmat naisten katseet ja se tuntui kiihittavalta meistä molemmista. Naturistina olen nähnyttisseja, peppuja ja pilluja niin paljon, että sellaisten näkeminen ei pelkästään sytytä.

    Ketjusta on poistettu 116 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4803
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2290
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1816
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1481
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1121
    10. 23
      1102
    Aihe