Onko Lohjalla kauniita thaimaalaisia ja filippiiniläisiä tai muita tropiikin kukkasia
Vastaukset 6
- niinpä_oot_pölöjä
Kauniita thaikkuja ei ole olemassakaan, tropiikin kukkasia taas voi tulla mistä tahansa tropiikista eli päiväntasaajan alueelta eli ei kovin älykäs kyssäri.
- farangkhiinok
Kyllä meillä täällä Thaimaassa on kauniita naisia paljonkin. Kävisit joskus sitä paikallista abc huoltoasemaa kauempana niin voisit tietää muustakin siitä perähikiän maatalousnäyttelyn missikisasta. Ei muuten kommenttikaan ollut mikään älykäs.
- niinpä_oot_pölöjä
farangkhiinok kirjoitti:
Kyllä meillä täällä Thaimaassa on kauniita naisia paljonkin. Kävisit joskus sitä paikallista abc huoltoasemaa kauempana niin voisit tietää muustakin siitä perähikiän maatalousnäyttelyn missikisasta. Ei muuten kommenttikaan ollut mikään älykäs.
Kauneus on katsojan silmässä ja näköjään sä katsot perssilmällä. Näytä todiste yhdestä thaikkunaisesta jotta se on kaunis niin voin suostua pyörtämään väitteeni. Ja ABC-kommenttisi kertoo sun olevan joku katkeroitunut läskimaha joka anelemalla saa thaikulta pillua, kun muille ne antaa muutenkin.
- niinpä_oot_pölöjä
Tusinatavaraa...katsos kun ammattitaitoinen naamanmaalailija tekee vaikka Samuli Edelmanista kauniin naisen, olisin halunnut sanoa Loirista, mutta ei nekään ihmeisiin kykene.
- kankikukkonen
on täällä, sieviä,huoliteltuja,muodikkaita silmäniloja.saa kyllä hormoonit jylläämään.toisin kuin paljasjalkaiset kassialmat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921702
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4601246- 861150
- 721078
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861043- 93907
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.36879- 65685
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172671Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60662