Olin noin 20v. mies ja menossa tansseihin kylän tanssipaikalle. Salissa soi jo musiikki liveorkesterin toimesta. Ostin lipun tutulta naiselta ja menin peremmälle katselemaan tilannetta ja totesin likkalapsia olevan jo oottamassa tansittajaa. rohkeasti hain tanssiin jonkun tytön. Hänellä oli tyyli tulla tansiessa aivan iholle ja tanssikin hyvin.
No minä kokematon en oikein saanut sanaa suustani ja kulli otto tosissaan eteen naisen läheisyydestä. Yritin olla jotenkin pokkana ja tanssin 2 kipaletta loppuun, niinhän silloin oli tapana jortsuissa. No herkällä pojalla oli kanki niin kovana, että katsoin paremmaksi mennä ulos hieman jäähylle. Pihalla oli yksi tyttö yksikseen ja menin juttelemaan. Juttu lähti heti luistamaan ja pian hän istuikin jo autossani. Taidettiin pussata siinä kevyesti ja sit mentiin jo meille päin. Matka oli lyhyt, eikä paljoo juteltu, ajoin vain pihaan ja noustiin autosta. Kysyin tuletko vinttikamariin ja hän nyökkäsi. Päästin hänet edellä portaisiin ja katselin hänen naisellista ihanaa farkkupeppuaan. Sisällä tapahtui heti jotain yllättävää, tuo ihana pienenkokoinen tyttö riisui heti vaatteensa, ihan kaikki. Katselin häntä varmaan ihan pöllön ilme naamalla, kunnes ymmärsin, tuo tyttö on alasti ja ihanan söpö. Hänen tisut oli pienet pystyt, aika vaaleat kärjistään, nännejä ei juuri erottanut. Miten ihanat ne olikaan. Itse hän kommentoi: taitaa ne olla aika pienet, mutta minä pidin niistä.
Ne rinnat olivat tosi söpöt ja minulla oli kalu niin kovana kun olla voi. Riisuin minäkin, seisova kulli teki vähän haittaa, mutta lähtihän ne farkut pois. Tyttö, kun näki jäykän kullin niin häneltä pääsi ihaileva VAU!! Huomasin kuitenkin hänen kauniin pimpinkarvoituksen keskellä tamppoonin narun. Totesin jotain tamppoonista ja hän vastasi: siellä on ja pysyy. Kysyin hänen ikää ja totesi 15v.
Ajattelin tämä taitaakin olla tässä, en vielä menetäkkään poikuutta . Yritin pukeutua
kulli oli hieman hankala saada housuihin ja mieli teki vetää käteen siinä alastonta
tyttöä katsellen, mutta onneksi en kehdannut. Tyttökin sai vaatteet päälleen enkä ymmärtänyt hantä edes halata tai hyväillä mitenkään, emme siis koskeneet toisiimme. Kai hän hellyyttä olisi tarvinnut, en vain osannut enkä ymmärtänyt kokemattomuuttani hänelle sitä antaa. Vein hänet takaisin hiljaisuuden vallitessa, kehoitin vain häntä pysymään vielä kilttinä tyttönä, takaisin tanssipaikalle. Palasin
saman tien takaisin samaan vinttikamariin ja heitin vaatteet pois. Kullini oli seissyt koko matkan parhaassa juhlakunnossa. Sängyssä selälläni maaten hyväilin hellästi kullia ja totesin olevan kyllä tosi kova. Siellä huoneessa oli vanhanaikainen taittomitta ja sillä mittasin veijarin pituuden, 17,5sm. Taisi tuo alaston tyttö olla elämäni eroottisin kokemus, kullini ei kai koskaan mitatessa ole ollut noin pitkä
sen jälkeen ehkä joku 14-15 senttiä. No siinä hyväilin edelleen kulliani, vedin esinahan hitaasti niin taakse kui se meni. Sormenpäillä hyväilin terskaa ja terskan ja esinahan yhtymäkohtaa, sitten käsi kullin ympäri ja edestakaisin vetoja kuitenkin niin, että käsi oli esinahan päällä eikä käsi koskenut herkkään limakalvoon ja paljaaseen terskaan. Samalla fantasioin hyväileväni tuon tytön ihania pikku rintoja.
En ollut koskaan vielä päässyt naisen rintoja hyväilemään ja nähnytkin olin vain äitini rinnat jotka olivat sivumennen sanoen paljon isommat, mutta kauniit oli hänelläkin. No kauan ei siinä mennyt kiimakullia runkatessa ja fantasioidessa, orkku lähti jostain varpaista saakka ja spermat lähti tosi voimalla, lentäen seinään sängyn
päätypuolelle ja osa roiskahti omalle naamallekin. SE oli kyllä mahtavampia saamistani orkuista ja aina välillä onanoin tälle nuoruusmuistolleni, fantasoiointi on
minulle tosi tärkeää ja tehokasta runkkaillessa. Tämä kertomus on tosipohjainen kaukaa nuoruusvuosiltani, onanoidaan se on ihanaa!?
ihanat pikku tisut ja käteenv....
Nuoruuspoika
0
632
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1997004- 1592076
- 1131708
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551268Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢551150Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001084Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71026Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253971- 41959