Pihlajasaari

masa59

Moi, onko kukaan käynnyt tänä "kesänä" Pihliksessä?

Terv

Masa

23

3341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naturami

Moi 4 kertaa olen käynyt olisinko yhteensä max tunnin saanut aurinkoa :) kun joka kerta ollut joko kauhea tuuli/ pilvistä tai alkanut satamaan. siellä vessojen vieressä pukuhuoneessa onkin sitten ollut vaikka ja mitä toimintaa.

3:mena kertana 2 eri pariskuntaa on siellä nussinut kaikkien nähden/osallistuen ja viimeksi oli kymmenkunta yksinäistä ukkoa runkkuringissä. eli kaikki jotka haette sieltä seksiä auringonoton sijaan kannattaa mennä huonolla kelillä silloin siellä tapahtuu pukuhuoneessa

• Kuvat_julkisuuteen

No niin nyt puhuu homojen asiantuntija ja harrastaja. Homot irstailee mutta tuskin ns. normaalit henkilöt kuvatulla tavalla, joten keksitty provo? Ja sehän on sukupuolisiveyden kannalta tuomittavaa, julkisella paikalla esittää noin.
        Poliisit paikalle ja seutu pysyy herran nuhteessa ja siveydessä!
        Ja kun otatte kameraa esille johan alkaa loppua moinen esiintymisen veitti!

• rauhallista.auringossa

Vastasiko masa59 itselleen?
        Itse en ole mitään "rinkiä" nähnyt, vaikka olen käynyt parikymmentä kertaa ainakin.

• Mentalisti-kyselee

Miksi kysyt?
      Asiasta kiinnostunut ei kysele. Hän tekee.

• adfdsuygfj

Miksi meillä sitten on keskustelupalstoja, jos ei keskustelua varten?

• Siksihän
        adfdsuygfj kirjoitti:

Miksi meillä sitten on keskustelupalstoja, jos ei keskustelua varten?

Siksi, että saamme nauraa arkajaloille. Mentalisteille, joilla ei kantti piisaa.

• gfdsjfdshfs
        Siksihän kirjoitti:

Siksi, että saamme nauraa arkajaloille. Mentalisteille, joilla ei kantti piisaa.

Ei vaan siksi, että voimme keskustella esim. kokemuksista ja ideoista. Tyhmäkin tajuaa, ettei ap hae kyllä/ei-vastauksia vaan havaintoja millaista siellä on nykyään tai onko porukalla löydettynä parempia paikkoja tms. Yksi netin hienouksista on, ettei kaikkea tarvitse kokeilla itse vaan voi saada laajempaa tietoa, jonka pohjalta tehdä valintoja. Tai vaikka kokeilisikin itse niin muiden kommenteista saa aina täydennettyä käsityksiään.

• huulveikko

huonojen kelien vuoksi olen käynyt vain kerran tänä kesänä, mutta aika vaisua oli minusta, jotenkin nukkunutta porukkaa, ei mitään äksöniä, jos nyt ei sitä yhtä ulkomaalaista oteta huomioon. toki kohteliaisuudesta imuttelin, mutta ei ollut minun tyyppiäni, toivottavasti vielä loppukesästä vilkastuu, minä en niitä naisia kaipaa sinne ollenkaan, pariskunnat voisivat paneskella siellä peremmällä leirintäalueella, sieltähän usein isukki lähtee hakemaan kiihkeitä huuliaan kalulleen, olen auttanut montaa ukkomiestä pääsemään paineistaan.

• Siinä-vastaus

On.

Siinä selkeä ja kiertelemätön suora ja varmasti paikkansa pitävä vastaus.

• buli22

täytyykin käydä katsastamassa pukuhuoneen menoo.

• Hivitystä

Ota liukkarit Hiv suojat messiin... ja avarra anustasi valmiiksi!
        :DD

• noeivarmaan

eli lasten kanssa ei uskalla piknikille mennä

• pihlis2015

Kävin tänä viikonloppuna ensimmäistä kertaa Pihlajasaaren naturistirannalla. Makoilin siellä muutaman tunnin enkä havainnut minkäänlaista häiriökäyttäytymistä, sekstailua tai tirkistelijöitä. Aluksi menin niemen kärkeen, koska siellä vaikutti olevan eniten ihmisiä. Muiden kuvausten perusteella tämä niemi vaikuttaa olevan varsinkin homojen suosiossa, ja miesryhmiä siellä olikin paljon. Myöhemmin siirryin polun viereen kallioille, missä taas ei ollut hirveästi väkeä. Jonkin verran porukkaa näytti olevan myös kukkulan rinteellä, missä on ehkä vähän suojaisampaa.

Ihan mukava kokemus, mutta harmi että paikka on tuollainen kallioinen ryteikkö eikä kunnon ranta, jossa voisi jopa uida.

• Päivettynyt

Joo, minäkin kävin siellä ja harmi että se alue on suurimmaks osaks pelkkää kalliota, ei siinä jaksa kauaa oleskella kun alkaa paikat puutua, olispa edes kunnon hiekkaranta tai vastaava pehmeämpi alusta. Minä törmäsin sopivaa paikkaa etsiessäni miespariin jotka ottivat kallionkolossa toisiltaan suihin, olivat löytäneet hyvän ja suojaisan paikan touhuillensa, komeat oli vehkeet ja hyvin näytti maistuvan kummallekkin.

• hotW

Onko tuola sivummalla jokin alue nudisteille? Autolle parkkipaikat ja vesibussilla saareen? Kertokaahan käytännön asioita kun en ole koskaan käynyt.

• Pihlis15

Autosta en tiedä mutta vesibusseja menee ruoholahdesta ja merisatamasta tunnin välein (aurinkoisina päivinä jopa 15 min välein, kannattaa tarkkailla jt-linen facebook-sivuja). Naturistialue sijaitsee itäisen Pihlajasaaren eteläpäässä (sillan jälkeen oikealle) ja on aidattu.

• panettaaki

Pihliksessä tarjolla kovaa posliinikyrpää nyt

• Miten tuolla suhtaudutaan oikeasti jos alkaa seisokkia pukkaa.
      Oon aika herkkä saamaan seisokin tuollaisissa olosuhteissa.
      Siis onko se ehdottomasti peitettävä, vai saako sivummalla ihan vapaasti jököttää?
      Asialliset vastaukset pliis...

• Noin-tehdään

Käydään kiinni ja otetaan kermat ulos.

Sit on sun vuoros tehdä sama.

• Kielletyt_leikit, minä voisin lähteä sun kanssas katsomaan saarta...

• Jäykkänä

Anna seistä vaan, minullakin on siellä poslaripenis komeassa erektiossa aina, enkä ujostele näyttää sitä.

• Huijaatteko nyt mua?
        Meen heti kokeilee, kun hellettä pukkaa ; )

• hotW kirjoitti:

Kielletyt_leikit, minä voisin lähteä sun kanssas katsomaan saarta...

Taidetaan tehdä treffit?
        Hot hot W : )

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      84
      4282
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      30
      3211
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      170
      2590
    4. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      14
      1976
    5. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1482
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1376
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1150
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      1009
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      38
      960
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      862
    Aihe