Tänään tein sen.

yks.kanaljista

Olin apumiehenä ainakin kokonaisen tunnin. Kärräsin savea lipputangon anturaa varten kaivetusta kuopasta.
Kukaanhan tätä ei usko, mutta Vänä kaivoi sen 1½ meetteriä syväksi, muka routimisen estämiseksi niin syvän teki.
Ja pirskatti, 14 mm paksun Finnfoam eristeen laski pohjalle. Ne savet piti lempata kottarista Puumannin pienperäkärryyn.
Puumanni, sen kiinteistön ja lipputangon omistaja oli tuonut paikalle alkoholitonta olutta - ettette humallu kanaljat se vielä veisteli.
Ne valoi sen kuopan nopeasti kuivuvalla S-100 kuivasementillä. Olin hiukan sekoittamassa sitäkin yhtä satsia. Säkkejä oli 20 kpl.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varttia.vaille.16

      Tänään sen tein. Vanha naapuri ei enää pysty sydänvaivojensa takia pihatöihin. Soitti minulle.
      Sen marjapensaiden kehykset olivat huonossa kunnossa. Poistin pensaista kuivia oksia ja harvensin hiukan liian tiheitä.
      Kertyneet risut piti kantaa vesijättömaalle. Isäntä polttaa ne keväällä.
      Olen vähän huonossa kunnossa, mut hyvässä säässä puuhailu piristi hiukan.

      Pitkä tyylikkäänoloinen nainen katsoi meikää arvostelevasti kun tulin sieltä vanhan parin talolta. Työaikaahan tää on, ei niitä töitä tehdä ykköset päällä, sii aattelin.

    • oneutta_ilmassa

      Ke.21.10 alkoi mennä mönkään jo aamulla. Tein 84 € turhan ostoksen. Laitteella ei tehnyt niin vaativassa kohdassa mitään. Hakemaan laitevuokraajalta järeää konetta. Aikaa ja työpäivää kului.
      Alkoi väsyttää siinä lämpimässä autossa körötellessä. Hiukan puhti pois. Sekin mahis töiden jatkamiseen meni pakolliseen tapaamiseen.

      Luin nyt vasta päiväpostin tuoman kirjeen. Vakuutusyhtiöni ilmoitti että säästöbonuksen voin nostaa milloin vaan, tai osan siitä.
      Hyvään paikkaan tieto tuli kun tartten 3000€ ylimääräistä vielä loppuvuotena. Näin en tarvi lisälainaa enää ottaa.
      Kuitenkin olen hiukan masentunut ja erittäin väsynyt. En käsitä miksi aamulla miten kuten nukkuneena olisin sen pirtsakampi.

    • sitävaanmäärätääntöihin

      Ainakin yli 100 neliötä lakasin tänään pihamaalta. En olis muuten alkanu muttakun Edla antoi jotai hirmupahan tölkkikaljan.
      Siinä tölkin kuvassa oli turbaanipäinen mies. Mitä helevetin kummaa. Oluen oli maailmaan laittanut eli pannut Saimaan juomatehdas.

      Ne omppopuun lehdet olivat painuneet maata vasten. Niitä piti lehtiharavan reunapiikeillä houkutella ylös.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2146
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      58
      2011
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1408
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe