Kreikan kultavarannot

Maeiummarra

Miksi Kreikka ei käytä ensin kulta varantojaan velkojensa maksuun?
Kreikan kulta varannot ovat moninkertaiset esim.Suomeen verrattuna.
Jos niitä kerätään pahojen päivien varalle.Milloin ne pahat päivät tulee?
Mielestäni Kreikalla on jo nyt tarpeeksi pahat päivät,jotta kulta varantoja voisi
käyttää velkojen maksuun.

8

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinmiksi

      Miksi käyttää omia varoja tai hikoilla töissä, kun EU kylvää rahaa nollakorolla ja ilman takaisinmaksuvelvoitetta?

      • EU_sucks

        Eilen joku professori kertoi tv:ssä että Saksa on itse asiassa TIENANNUT Kreikan tapauksella, eikä menettänyt senttiäkään!


      • EuroOliJaOnHaitake

        Ja sitten on varsin kattava armeija, jossa on iso joukko uudenuutukaisia hävittäjiä ja sun muita. Rahaa on laitettu niihin himmeleisiin sellaisella volyymillä, että Pohjoismaat kalpenevat sen rinnalla -> https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_military_expenditure_per_capita

        Kreikan isorikkaat taasen pitävät rahansa ulkomaisilla tileillä. Veronmaksuhaluja heillä ei ole ja veronkierto yleistä. Lieneekö ne Kreikan kassakoneet vieläkään sellaisia, että vaatimus kuittipakosta on toteutunut?

        http://www.talouselama.fi/uutiset/tekaistuja kuitteja peukaloituja kassakoneita nailla keinoilla kreikkalaiset yrittajat kiertavat veroja/a2195879

        Ja sama meno senkun jatkuu:

        http://www.talouselama.fi/uutiset/kreikan turismisesonki alkoi kankeasti laiton majoittuminen laajenee veronkiertotiena/a2311066

        http://www.tekniikkatalous.fi/talous/2012-04-09/Kreikkaan-hankittiin-ohjelmistoja-veronkierron-kitkemiseksi---makaavat-käyttämättöminä-3308716.html

        Kreikkaa ei yksinkertaisesti olisi pitänyt päästää mukaan EU:hun. Syyksi väitetään joidenkin mukaan, ei pelkästään vain Kreikan tilastokaunisteluja, vaan myös sitä, että "länsi" on ollut aina huolissaan Kreikan strategisesta sijainnista. Se on haluttu pitää osana heidän reviiriään. Se saattaisi osaltaa selittää loputtomat jahkaamise ja kokoustamiset, joilla ei ole muuta kuin näytösluonne. Nehän jatkuvat kuudetta vuotta.


      • Ei_se_Merkel
        EU_sucks kirjoitti:

        Eilen joku professori kertoi tv:ssä että Saksa on itse asiassa TIENANNUT Kreikan tapauksella, eikä menettänyt senttiäkään!

        Kataiselle komissaarin paikkaa järjestänyt ainakaan Kataisen matemaattisten kykyjen takia.


    • huijarimaa
    • Miks ei reikassa järjestetä olympialaisia, siellähän ne on keksittykkin?

    • glkhds

      Eli Kreikka on strategisesti tärkeä alue EU:lle kuten Krim Venäjälle jonne EU nyt yrittää levittäytyä nato vanavedessä.

      • nettomaksaja-

        Ja myös strategisesti tärkeä alue USA:lle (Natomaa).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe