Kreikan kultavarannot

Maeiummarra

Miksi Kreikka ei käytä ensin kulta varantojaan velkojensa maksuun?
Kreikan kulta varannot ovat moninkertaiset esim.Suomeen verrattuna.
Jos niitä kerätään pahojen päivien varalle.Milloin ne pahat päivät tulee?
Mielestäni Kreikalla on jo nyt tarpeeksi pahat päivät,jotta kulta varantoja voisi
käyttää velkojen maksuun.

8

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinmiksi

      Miksi käyttää omia varoja tai hikoilla töissä, kun EU kylvää rahaa nollakorolla ja ilman takaisinmaksuvelvoitetta?

      • EU_sucks

        Eilen joku professori kertoi tv:ssä että Saksa on itse asiassa TIENANNUT Kreikan tapauksella, eikä menettänyt senttiäkään!


      • EuroOliJaOnHaitake

        Ja sitten on varsin kattava armeija, jossa on iso joukko uudenuutukaisia hävittäjiä ja sun muita. Rahaa on laitettu niihin himmeleisiin sellaisella volyymillä, että Pohjoismaat kalpenevat sen rinnalla -> https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_military_expenditure_per_capita

        Kreikan isorikkaat taasen pitävät rahansa ulkomaisilla tileillä. Veronmaksuhaluja heillä ei ole ja veronkierto yleistä. Lieneekö ne Kreikan kassakoneet vieläkään sellaisia, että vaatimus kuittipakosta on toteutunut?

        http://www.talouselama.fi/uutiset/tekaistuja kuitteja peukaloituja kassakoneita nailla keinoilla kreikkalaiset yrittajat kiertavat veroja/a2195879

        Ja sama meno senkun jatkuu:

        http://www.talouselama.fi/uutiset/kreikan turismisesonki alkoi kankeasti laiton majoittuminen laajenee veronkiertotiena/a2311066

        http://www.tekniikkatalous.fi/talous/2012-04-09/Kreikkaan-hankittiin-ohjelmistoja-veronkierron-kitkemiseksi---makaavat-käyttämättöminä-3308716.html

        Kreikkaa ei yksinkertaisesti olisi pitänyt päästää mukaan EU:hun. Syyksi väitetään joidenkin mukaan, ei pelkästään vain Kreikan tilastokaunisteluja, vaan myös sitä, että "länsi" on ollut aina huolissaan Kreikan strategisesta sijainnista. Se on haluttu pitää osana heidän reviiriään. Se saattaisi osaltaa selittää loputtomat jahkaamise ja kokoustamiset, joilla ei ole muuta kuin näytösluonne. Nehän jatkuvat kuudetta vuotta.


      • Ei_se_Merkel
        EU_sucks kirjoitti:

        Eilen joku professori kertoi tv:ssä että Saksa on itse asiassa TIENANNUT Kreikan tapauksella, eikä menettänyt senttiäkään!

        Kataiselle komissaarin paikkaa järjestänyt ainakaan Kataisen matemaattisten kykyjen takia.


    • huijarimaa
    • Miks ei reikassa järjestetä olympialaisia, siellähän ne on keksittykkin?

    • glkhds

      Eli Kreikka on strategisesti tärkeä alue EU:lle kuten Krim Venäjälle jonne EU nyt yrittää levittäytyä nato vanavedessä.

      • nettomaksaja-

        Ja myös strategisesti tärkeä alue USA:lle (Natomaa).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe