Mukavaa tiistaita

27

58

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onnittelija

      Yök, herhiläisiä. Mukavaa tiistaita sinullekin. Kommentoin hassuja :)

    • KivaKipale

      Kuin myös Onnille:)

      • Olkaa hyvä! Kiitos samoin :)


    • mahdotonsoittaa

      Thank you for the Music! Ikävästä täällä ei kaikesta päätellen saa puhua (päivän saldo), mutta onneksi edes kanssasi rupatella - kunhan ei vain ala kaipailemaan juuri sinua;)
      (Anteeksi, ironiaa, joka ei nyt liity lainkaan sinuun.)

      • Jotenkin miellän kyseisen kappaleen takkaa - ajoon. En tiedä mistä se johtuu :)


      • TämäEiOleParodiaa

        Kaipaillaan me , siis Onnia (silti), se on päivän saldo ;)


      • en_kaipaa_Onnia
        TämäEiOleParodiaa kirjoitti:

        Kaipaillaan me , siis Onnia (silti), se on päivän saldo ;)

        Puhu vaan omasta puolestasi :D


      • TämäEiOleParodiaa kirjoitti:

        Kaipaillaan me , siis Onnia (silti), se on päivän saldo ;)

        Näin teemme :D


    • asesupermarketti
      • asesupermarketti

      • asesupermarketti kirjoitti:

        Katson jos katsot ensin asesupermarketin.

        En katso vähämielisiä juttuja, enkä ihmisiä ;)


      • asesupermarketti
        Onnii kirjoitti:

        En katso vähämielisiä juttuja, enkä ihmisiä ;)

        No ehkä vähämielisiä, mutta erittäin hauskoja sekä viihdyttäviä juttuja. Katso edes tahattoman koomisuuden takia, ole avoin erilaiselle! Ajattele vaikka että "ne ovat niin huonoja että ne ovat hyviä". Jos ei muuta niin katso ne ja naura vähämielisille ihmisille kuten minulle ja videon tekijälle, jos se tekee päivästäsi paremman.


      • asesupermarketti kirjoitti:

        No ehkä vähämielisiä, mutta erittäin hauskoja sekä viihdyttäviä juttuja. Katso edes tahattoman koomisuuden takia, ole avoin erilaiselle! Ajattele vaikka että "ne ovat niin huonoja että ne ovat hyviä". Jos ei muuta niin katso ne ja naura vähämielisille ihmisille kuten minulle ja videon tekijälle, jos se tekee päivästäsi paremman.

        Kieltäydyn katsomasta!


    • mahdotonsoittaa

      Onni,
      mikäs päivä se tänään onkaan....?
      Ei ainakaan mun onnenpäivä, kun auto hajos ja poliisikin soitteli. Laita jotain lohduttavaa, osaat varmastikin.


      • kiitoskuitenkintästäkinv
        Onnii kirjoitti:

        Tämä auttaa :)

        http://m.youtube.com/watch?v=II1O-2rfrMA

        Yritän sulatella huumorilla (katso, hieno tekohymy!).. Purukumit, jalakset.. Vaan ei lukkiutuneen hälytysjärjestelmän särkijää että saisi oman autonsa liikkeelle:(


      • kiitoskuitenkintästäkinv kirjoitti:

        Yritän sulatella huumorilla (katso, hieno tekohymy!).. Purukumit, jalakset.. Vaan ei lukkiutuneen hälytysjärjestelmän särkijää että saisi oman autonsa liikkeelle:(

        Toivokaamme autosi pikaista paranemista.


    • näintänään

      Ostin tänään tiskiharjan, se maksoi 2 euroa.

      • Hieno ostos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe