Mitä teillä on taskussa

Taskuvaras

Kertokaapa mitä teillä on taskussa niin tiedän kannattaako tulla taskuvarkaisiin?

33

112

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taskumasa

Tarkoitatko pers - vai etutaskua ? Perstaskussa on yleensä lompsa ja etutaskussa matti. Ei kannata tulla.

• taskumattikukkarossa

Mun tyhjää taskua on turha tulla varastamaan! Se on ommeltu vaatteeseen kiinni...

• fifty-fifty-

Tukko seteleitä ja toisessa hiirenloukku. En kerro kumpi kummassa. :D

• Ändi-Mäc-Goi-sija

Mul on aina kolkyt donaa povitaskus
      kun on kliffaa ostaa jotain kivaa
      uus skitta pitäis saada
      ja lierihattu.
      Gimmoil on povi taskut. Niille taskuille on kiva mennä.

• Käsintehty

Käet

• TASKUSSA

Käet taskussa tietenkin :)

• dfgthdyjtfukgio

AHHAHAAH Ihan oikein noille "prankstereille". Oppisivat kunnioittamaan ihmisiä.

• fdfdfds

käteistä tietenkin, isoja summia.

• KiittiVsti

Löysät tunnottomat tuhkamunat.

• tosi_on

20 senttiä.

• lectio

minulla tyhjä lämä ja hyvä mieli..no kolikoilla ostan ruisleipää ja maksamakkaraa se on siinä))

• Minun takataskuni ovat tyhjät koska pidän lompsaa rintataskussa.
      Tulepas kokeilemaan saatko varastettua rahani. SULLE KÄY HUONOSTI ! !

• homåfaenkkaen

Aina vähintään 10000e, ettei koirat kuse kintuille

• Secrid6575e34754373

Takataskuus ilmaa
      Etummaases vasemmas taskus joskus vasen käsi ja oikees etutaskus joskus oikee käsi.
      Mut yleensä vasemmas etutaskus o kolikot ja oikees etutaskus o Secrid

• kukkuu..x

Taskussa kukkaro ja siellä matti. Joskus käet taskussa.

• HuolimatonPyykkäri

Nöyhtää.
      Jäänyt kai viime pyykissä nenäiina taskuun.

• Allerginen

Housuissa: oikeella huulirasva, vasemmalla kännykkä. Kesällä molemmissa taskuissa paljon nenäliinoja.

• mulkujareikänetasku

Reikä etutaskussa ja mulkku sujahtaa siitä aina ulos välillä. Varsinkin nyt kesåäisin ku on silmänruokaa..

• varonvarasta

Minulla onkin taskussa erittäin vihainen pieni vahtikoira taskuvarkaitten varalta.

• Pocketfulofsunshine

Avaimet, toisessa taskussa Apple 5 - musiikkia korville. Ei kannata varastaa !

• peevonen

Leikkasin etutaskut pois. Eli pikkuveli sieltä tulee vastaan

• Maallista omaisuuttani.. lompsa jne..

• kurre1

Mulla on ollut taskuissa rahaa siitä saakka kun mutsi ompeli taskut housuihini,nyt hankin käytetyn paalutus koneen että saan setelit niputettua pienempään tilaan että ei tarvitse mönkijän peräkärryyn laittaa ryppysiä seteleitä,mahtuu paremmin joka taskuihin muutama tonni,johan on kiva kulkea kun on kyhnyä.

• mustjoell

1 rahaa ei paljoakaan 2.kortsuja erillaisia 3.avaimet 4.avaimet työkalupakkiin 5.kännykkä Ja vieläpä,koskapa me Suomessa elämme ns tasa-arvoisessa yhteiskunnassa jossa kaikilla pitäisi olla ja onkin samanlaiset oikeudet ilmeisesti myöskin kavaltajilla varkailla maahanmuuttajilla jne.niin teretulemas vaan:) ne kortsut saat viedä mutta muuta en kyllä anna se varma!

• ami-go

Helppo nakki, Lyijykynä paperilappu kännykkä, muutama euro, nenäliina, hakaneula, vessapareri muutama pala, silmät selässä, eihän sitä reeenattu mies muuta, kuin reipasta mieltä. hyvää kesää.

• Betoni-Arska

Taskumatti ja kortonkeja.

• LONKERO2

OLET KYLLÄ TAIKURI JOS LÖYDÄT MINULTA RAHAA!! LOMPAKKO ON KUIN LIITO-ORAVA. 2VUOTTA SITTEN KUN ULOS-OTTO POMMITTI MINUA KERKESINPÄ OMAISUUTENI LAITTAA POIS NÄKYVISTÄ VEROTTAJALTA JA SUOMEN PASKA HALLITUS/PÄÄTTÄJILTÄ!!

• medium_taskussa

Mulla on farkun taskussa reikä, josta pujotan skilkkerin taskun puolelle. Alushousuja en käytä. Paikallisjunissa ja tavaratalon ruuhkissa saan usein vieraita käsiä tunnustelemaan puolikovaa miehuuttani. Ruiskaisinpa lemmenkuset erään lähi-idästä saapuneen taskuvarkaan sormille, kun aikansa kopeloi taskujani. Annoin kaksi euroa tippiä tuosta hekumasta. Taskussa oli 5 sentin kolikko ja 20 senttiä raakaa lihaa. viis senttinen katosi taskusta majoneesin kanssa.

• Viivipiste

Mulla oli joskus takataskussa kolikoita, mutta nyt mä olen tuhlannut nekin...

• taskuton

Taskus ei oo mitään kun ei oo taskuja..

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      82
      3732
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      32
      2549
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      94
      2116
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      20
      1637
    5. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1468
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1451
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      7
      1404
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1367
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1257
    10. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      20
      1241
    Aihe