Kertokaapa mitä teillä on taskussa niin tiedän kannattaako tulla taskuvarkaisiin?
Mitä teillä on taskussa
33
112
Vastaukset
- taskumasa
Tarkoitatko pers - vai etutaskua ? Perstaskussa on yleensä lompsa ja etutaskussa matti. Ei kannata tulla.
Oikea etutasku/lompakko
Vasen etutasku http://i1124.photobucket.com/albums/l563/Toni_Smolander/Vasen etutasku_zps3ywvxd8q.jpg
Vasen takatasku/nenäliina
Oikea takatasku/kampa
https://www.youtube.com/watch?v=bwXlj3zI_8c- hähhöh
toni kirjoitti:
Oikea etutasku/lompakko
Vasen etutasku http://i1124.photobucket.com/albums/l563/Toni_Smolander/Vasen etutasku_zps3ywvxd8q.jpg
Vasen takatasku/nenäliina
Oikea takatasku/kampa
https://www.youtube.com/watch?v=bwXlj3zI_8cMihin oot unohtanu etälamauttimes?
- taskumattikukkarossa
Mun tyhjää taskua on turha tulla varastamaan! Se on ommeltu vaatteeseen kiinni...
- fifty-fifty-
Tukko seteleitä ja toisessa hiirenloukku. En kerro kumpi kummassa. :D
- Ändi-Mäc-Goi-sija
Mul on aina kolkyt donaa povitaskus
kun on kliffaa ostaa jotain kivaa
uus skitta pitäis saada
ja lierihattu.
Gimmoil on povi taskut. Niille taskuille on kiva mennä. - Käsintehty
Käet
- TASKUSSA
Käet taskussa tietenkin :)
- dfgthdyjtfukgio
AHHAHAAH Ihan oikein noille "prankstereille". Oppisivat kunnioittamaan ihmisiä.
- fdfdfds
käteistä tietenkin, isoja summia.
- KiittiVsti
Löysät tunnottomat tuhkamunat.
- tosi_on
20 senttiä.
- lectio
minulla tyhjä lämä ja hyvä mieli..no kolikoilla ostan ruisleipää ja maksamakkaraa se on siinä))
Minun takataskuni ovat tyhjät koska pidän lompsaa rintataskussa.
Tulepas kokeilemaan saatko varastettua rahani. SULLE KÄY HUONOSTI ! !- homåfaenkkaen
Aina vähintään 10000e, ettei koirat kuse kintuille
- Secrid6575e34754373
Takataskuus ilmaa
Etummaases vasemmas taskus joskus vasen käsi ja oikees etutaskus joskus oikee käsi.
Mut yleensä vasemmas etutaskus o kolikot ja oikees etutaskus o Secrid - kukkuu..x
Taskussa kukkaro ja siellä matti. Joskus käet taskussa.
- HuolimatonPyykkäri
Nöyhtää.
Jäänyt kai viime pyykissä nenäiina taskuun. - Allerginen
Housuissa: oikeella huulirasva, vasemmalla kännykkä. Kesällä molemmissa taskuissa paljon nenäliinoja.
- mulkujareikänetasku
Reikä etutaskussa ja mulkku sujahtaa siitä aina ulos välillä. Varsinkin nyt kesåäisin ku on silmänruokaa..
- varonvarasta
Minulla onkin taskussa erittäin vihainen pieni vahtikoira taskuvarkaitten varalta.
- Pocketfulofsunshine
Avaimet, toisessa taskussa Apple 5 - musiikkia korville. Ei kannata varastaa !
- peevonen
Leikkasin etutaskut pois. Eli pikkuveli sieltä tulee vastaan
Maallista omaisuuttani.. lompsa jne..
- kurre1
Mulla on ollut taskuissa rahaa siitä saakka kun mutsi ompeli taskut housuihini,nyt hankin käytetyn paalutus koneen että saan setelit niputettua pienempään tilaan että ei tarvitse mönkijän peräkärryyn laittaa ryppysiä seteleitä,mahtuu paremmin joka taskuihin muutama tonni,johan on kiva kulkea kun on kyhnyä.
- mustjoell
1 rahaa ei paljoakaan 2.kortsuja erillaisia 3.avaimet 4.avaimet työkalupakkiin 5.kännykkä Ja vieläpä,koskapa me Suomessa elämme ns tasa-arvoisessa yhteiskunnassa jossa kaikilla pitäisi olla ja onkin samanlaiset oikeudet ilmeisesti myöskin kavaltajilla varkailla maahanmuuttajilla jne.niin teretulemas vaan:) ne kortsut saat viedä mutta muuta en kyllä anna se varma!
- ami-go
Helppo nakki, Lyijykynä paperilappu kännykkä, muutama euro, nenäliina, hakaneula, vessapareri muutama pala, silmät selässä, eihän sitä reeenattu mies muuta, kuin reipasta mieltä. hyvää kesää.
- Betoni-Arska
Taskumatti ja kortonkeja.
- LONKERO2
OLET KYLLÄ TAIKURI JOS LÖYDÄT MINULTA RAHAA!! LOMPAKKO ON KUIN LIITO-ORAVA. 2VUOTTA SITTEN KUN ULOS-OTTO POMMITTI MINUA KERKESINPÄ OMAISUUTENI LAITTAA POIS NÄKYVISTÄ VEROTTAJALTA JA SUOMEN PASKA HALLITUS/PÄÄTTÄJILTÄ!!
- medium_taskussa
Mulla on farkun taskussa reikä, josta pujotan skilkkerin taskun puolelle. Alushousuja en käytä. Paikallisjunissa ja tavaratalon ruuhkissa saan usein vieraita käsiä tunnustelemaan puolikovaa miehuuttani. Ruiskaisinpa lemmenkuset erään lähi-idästä saapuneen taskuvarkaan sormille, kun aikansa kopeloi taskujani. Annoin kaksi euroa tippiä tuosta hekumasta. Taskussa oli 5 sentin kolikko ja 20 senttiä raakaa lihaa. viis senttinen katosi taskusta majoneesin kanssa.
- Viivipiste
Mulla oli joskus takataskussa kolikoita, mutta nyt mä olen tuhlannut nekin...
- taskuton
Taskus ei oo mitään kun ei oo taskuja..
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823732
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322549Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä942116Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201637Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261468- 281451
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71404Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671367Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101257Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?201241