Olisiki täällä naisia jokka haluais viedä poikuuteni.
Vastaukset 8
- vaasalainennuori
Tai nuoria.
- gdffgfdg
Olet 16-vuotias. Mikä idea se puolikas on siihen heittää päälle? Heitä samantien kuinka monta päivää olet ollut 16. Miespuolisena tuskin tulet mitään seuraa saamaan ja vaikka saisitkin, niin tuskin sitä henkilöä voisi vähempää kiinnostaa, että olet "jo" 16 ja puoli vuotta vanha.
- VasaBeibe99
Mä voisin ;) Tuu torille tänä iltana klo 20. Mä oon blondi ja punaisessa kesä mekossa. Pidetään lystiä :DDD
- vaasalainennuori
Käykö ensiviikolla.Mutta annakko puhelin numerosi tai sähköpostiosoitteesi
- VasaBeibe99
Joo, käyhän se ;DD
Ens viikol tulee tosin yks mun vakipano kylään mut päästän sut kyl vaik jälkiliukkaille XD
Pistä meiliä mulle vaik tänne:
[email protected] - vaasalainennuori
Laitoin meiliä
- vaasalainennuori
Laitoin meiliä
- ehdotusko
Mltä kuulostaisi ikäisesi somalipojat joukolla ottaisivat neitsyytesi,sormea pyllyyn ja runkkaisivat samalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1061344Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91807- 54696
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124604Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30551Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32526Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö185519Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31517- 60505