kovilille hyvää mainosta kissan tappaja

nlssln

Melko hyvää varmasti tykkää Kovil oy:n esimiehet, kun yksi alaisista huutelee facebookissa tappavansa kissan joka on hänen pihalleen uskaltanut eksyä. Melko kypsää puhetta aikuiselta mieheltä ja somekäyttäytyminenkin on puutteellista.

6

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noneed

No jo on idiootti! Meillä sais kyllä heti esimiehen nuhtelun.

• Koukkuja

Harmi vaan kun kovilia ei enää ole. Ja ei näin ollen kovililla ei esimiehiäkään.

• kuuluisuutta-kerrakseen
    • nolojaTyyppejä

On niitä vieläkin "äijiä", jotka ei uskalla isommilleen uhota, niin purkavat sairasta kiukkuaan viattomiin eläimiin ja lapsiin!!

• Hullu se on kuten parikin lapualaista!
        https://aijaa.com/0QGw3D

Sadistisen persoonallisuus(häiriön) (sadistic personality disorder)
        diagnostiset tutkimus-kriteerit (DSM-III-R 1987: 371)

A Läpikäyvä julman, alentavan ja aggressiivisen käyttäytymisen malli (pattern), joka on
        alkanut varhaiseen aikuisuuteen mennessä ja tulee toistuvasti esiin ainakin
        seuraavista tavoista

4 On huvittunut tai saa mielihyvää muiden psyykkisestä tai fyysisestä kärsimyksestä
        (mukaan lukien eläimet).

.

Saako kissaa pitää irti taajamassa? - Poliisi ja eläinsuojeluneuvoja vastaavat
        Sekä virkavalta että eläinsuojelijat toivovat, että kissat eivät kulkisi irrallaan taajamissa. MIKÄÄN LAKI EI SITÄ KUITENKAAN KIELLÄ.

Villiintyneeksi tai villiksi kissa luokitellaan vasta siinä vaiheessa, kun se käyttää ravinnokseen pelkästään itse pyydystämäänsä ruokaa. Villiintyneiden kissojen loukuttamisesta huolehtivat kuntien ja kaupunkien valvontaeläinlääkärit.

https://lansi-savo.fi/uutiset/lahella/f0c300df-72bb-44f7-8fd3-3573e7bb6f84

• heitteillä
        Hyrre-vainaan-haamu kirjoitti:

Hullu se on kuten parikin lapualaista!
        https://aijaa.com/0QGw3D

Sadistisen persoonallisuus(häiriön) (sadistic personality disorder)
        diagnostiset tutkimus-kriteerit (DSM-III-R 1987: 371)

A Läpikäyvä julman, alentavan ja aggressiivisen käyttäytymisen malli (pattern), joka on
        alkanut varhaiseen aikuisuuteen mennessä ja tulee toistuvasti esiin ainakin
        seuraavista tavoista

4 On huvittunut tai saa mielihyvää muiden psyykkisestä tai fyysisestä kärsimyksestä
        (mukaan lukien eläimet).

.

Saako kissaa pitää irti taajamassa? - Poliisi ja eläinsuojeluneuvoja vastaavat
        Sekä virkavalta että eläinsuojelijat toivovat, että kissat eivät kulkisi irrallaan taajamissa. MIKÄÄN LAKI EI SITÄ KUITENKAAN KIELLÄ.

Villiintyneeksi tai villiksi kissa luokitellaan vasta siinä vaiheessa, kun se käyttää ravinnokseen pelkästään itse pyydystämäänsä ruokaa. Villiintyneiden kissojen loukuttamisesta huolehtivat kuntien ja kaupunkien valvontaeläinlääkärit.

https://lansi-savo.fi/uutiset/lahella/f0c300df-72bb-44f7-8fd3-3573e7bb6f84

Heitteillä oleva eläin tarkoittaa joko koditonta lemmikkieläintä tai sellaista lemmikkieläintä, joka on omistajansa tai haltijansa kotipiirin rajojen ulkopuolella, eikä kenenkään muun omistajan tai haltijan hallinnassa tai suorassa valvonnassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      111
      3627
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      66
      3277
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      434
      2724
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      83
      2561
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      85
      2468
    6. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      42
      2164
    7. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      97
      2113
    8. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      50
      1792
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      22
      1730
    10. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1716
    Aihe