Miksi juutalaiset eivät usko Jeesukseen?

KTSEiKirj

25

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raamatussa_totuus

      Jeesuksesta juutalaisille!

      KTS tahtoo esittää ihmisten eikä Jumalan antamaa Jeesuksesta Juutalaisten Kuninkaana.

      Kaikki Jumalan lupauksen lapset tahtoo juutalaisille esittää Raamatusta Isän Jumalan antamaa Jeesuksesta.

      Tästä myös osaltamme tunnemme ketkä Jumalan lapsia ja ketkä muusta lähtöisin.

      • Ymmärrätkö itse noita käsittämättömiä mongerruksiasi?


      • Kuinka olisi Jeesus voitu naulita ristille jos kaikki Juutalaiset olisivat uskoneet? Ja jos he olisivat ottaneet Jeesuksen senjälkeen ei Evankeliumi olisi levinnyt muualle, mutta vainojen vuoksi Kristityt pakeni Israelista ja Evankeliumi tuli pakanoiden tietoon. Mutta tulee vielä päivä, että myös Juutalaiset ottavat vastaan Jeesuksen.

        ROOM.11:25. Sillä minä en tahdo, veljet - ettette olisi oman viisautenne varassa - pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus - hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut,
        26. ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.


      • typerääTaas
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Kuinka olisi Jeesus voitu naulita ristille jos kaikki Juutalaiset olisivat uskoneet? Ja jos he olisivat ottaneet Jeesuksen senjälkeen ei Evankeliumi olisi levinnyt muualle, mutta vainojen vuoksi Kristityt pakeni Israelista ja Evankeliumi tuli pakanoiden tietoon. Mutta tulee vielä päivä, että myös Juutalaiset ottavat vastaan Jeesuksen.

        ROOM.11:25. Sillä minä en tahdo, veljet - ettette olisi oman viisautenne varassa - pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus - hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut,
        26. ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.

        Höpöä. Juutalaiset ei ole levittäneet evankeliumia. Jos jumala olisi oikeasti olemassa eikä vain mielikuvitusta ihmisten keksimää ja jeesus muutakin kuin pelkkä karismaattinen saarnamies, niin asiathan olisivat ihan eri tavalla mennyt.
        Juutalaisten mielikuvituskirja raamattu on kaiken pahan alku ja juuri.


      • Anonyymi
        typerääTaas kirjoitti:

        Höpöä. Juutalaiset ei ole levittäneet evankeliumia. Jos jumala olisi oikeasti olemassa eikä vain mielikuvitusta ihmisten keksimää ja jeesus muutakin kuin pelkkä karismaattinen saarnamies, niin asiathan olisivat ihan eri tavalla mennyt.
        Juutalaisten mielikuvituskirja raamattu on kaiken pahan alku ja juuri.

        Juutalaiset ovat levittäneet evankeliumia heti kristinuskon syntymästä asti. Kaikki Jeesuksen apostolit olivat juutalaisia. Uusi Testamentti on kokonaan juutalaisten kirjoittama. UT:n kirjeiden välityksellä juutalaiset ovat siis levittäneet evankeliumia ympäri maailman ja vuosisatoja, ja levittävät tälläkin hetkellä.


    • Köklöjen.teologiaa

      Köklöpölöttäjä kiistää juutalaisten itsensä ilmoituksen miksi he eivät tunnusta köklöjen herraa. Hän nimeää KTS:n juutalaiseksi ja väittää sivustoa KTS:n kirjoittamaksi.

      KTS ei ole juutalainen. Eikä muslimikaan, kuten köklö tuppaa valehtelemaan.

      Köklö sentään tunnustaa juutalaiset ihmisiksi, muttei kuitenkaan Jumalan lapsiksi.

      • KTS_llä_virheitä

        eli vääriä todistuksia sen verran paljon, ettei kannata enempää enää vastata.


    • Juutalaiset_apostolit

      Juutalaiset apostolit joista Raamatussa hyvä totuudellinen todistus uskovat ja todistavat Jeesuksen Israelin Herraksi ja Juutalaisten Kuninkaaksi. KTS on ihan muusta lähtöisin. Tietysti uskomme enemmän Isää Jumalaa ja Poikaa Jeesusta ja Totuuden Henkeä ja siinä myös juutalaiset apostolit ovat kirjoituksensa meille kirjoittaneet kauan sitten, ja käännetty suomeksi ja muillakin monilla kielillä.

      Valitettavasti KTS:n kaltaiset ovat kuin Luther ja muut antisemitistit, jotka pyrkivät esillä pitämään vain juutalaisvihaa ja valheita, kuten nähdään. Ei langeta eksytyksiinsä vaan pyhitetään totuudessa, ja on varmuudella Jeesuksessa ja Raamatun pyhissä kirjoituksissa ja Totuuden Hengen voitulun saa jokainen anova ja janoava ihminen, mutta ei tätäkään voi ymmärtää epäuskoiset tietenkään, voi heitä.

      Miksi KTS:n kaltaiset epäuskoiset yleensä ovat Juutalaisuus palstalla, en voi ymmärtää muutoin kuin tietysti sen riidanhalunsa tähden.

      • Saatananlapselle

        KTS laittoi linkin juutalaisen uskonnon omalle sivustolle.

        Omilla sanoillasi olet nyt syyttänyt juutalaisia siitä, mistä luulet syyttäneesi KTS:ää. Paljastit jälleen totuuden itsestäsi. Olet itse juutalaisvastainen.

        Älä yritä, saatananlapsi väittää meitä valehtelijoiksi. Sinua on monta kertaa pyydetty vaikenemaan täällä. Riivaajat sinussa tahtovat häiritä asiallisia keskusteluja juutalaisuudesta.


      • KTSEiKirj
        Saatananlapselle kirjoitti:

        KTS laittoi linkin juutalaisen uskonnon omalle sivustolle.

        Omilla sanoillasi olet nyt syyttänyt juutalaisia siitä, mistä luulet syyttäneesi KTS:ää. Paljastit jälleen totuuden itsestäsi. Olet itse juutalaisvastainen.

        Älä yritä, saatananlapsi väittää meitä valehtelijoiksi. Sinua on monta kertaa pyydetty vaikenemaan täällä. Riivaajat sinussa tahtovat häiritä asiallisia keskusteluja juutalaisuudesta.

        Soffiina on oikees täs.
        Köklöpölöttäjä ei ole sen paremmin juutalaisuuden kuin Jeesuksenkaan seuraaja.
        Hän on saatanan täysiverinen lapsi:

        Johanneksen evankeliumi:
        8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.


      • Anonyymi
        KTSEiKirj kirjoitti:

        Soffiina on oikees täs.
        Köklöpölöttäjä ei ole sen paremmin juutalaisuuden kuin Jeesuksenkaan seuraaja.
        Hän on saatanan täysiverinen lapsi:

        Johanneksen evankeliumi:
        8:44 Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.

        Mitä itse tekisit, jos sinut lapsesta lähtien olisi vakuutettu, että olet Jumalan silmäterä, ja ennen kaikkia muita kansoja? Vaikka olisit lähempänä B3 tai C luokkaa, sisäsiittoiset geenit, et kykene näkemään ilman laseja, mutta et kykenisi ajattelemaan, että paholainen voisi käyttää juuri sen erikoiskansa väitteen takia tietämättömiä hyväkseen? Onhan muslimikin sitä mieltä, että hän on etuoikeutettu oikeauskoinen, ja kaikki keksivät syitä, miksi "vääräuskoiselle" saisi esim. valehdella.


      • Anonyymi
        Saatananlapselle kirjoitti:

        KTS laittoi linkin juutalaisen uskonnon omalle sivustolle.

        Omilla sanoillasi olet nyt syyttänyt juutalaisia siitä, mistä luulet syyttäneesi KTS:ää. Paljastit jälleen totuuden itsestäsi. Olet itse juutalaisvastainen.

        Älä yritä, saatananlapsi väittää meitä valehtelijoiksi. Sinua on monta kertaa pyydetty vaikenemaan täällä. Riivaajat sinussa tahtovat häiritä asiallisia keskusteluja juutalaisuudesta.

        Hyvä esimerkki siitä, miten oppi on tuohonkin mennyt perille. Joten muu muu vaan sinnekin.


    • Raamatussa_totuus

      Jeesuksen juutalaisuudesta ja samoin valitsemiensa apostolien juutalaisuudesta. Autuaat uskovat ja hyvää tahtovat sekä omaan että toisten elämään juutalaisuudesta.

      Aivan selvästi todella pahuutta harjoittavat väärät todistajat täällä mellastavat ja syyttävät ihmisiä eikä heillä ole edes tarkoitus mihinkään hyvään vaan pelkästään mieletöntä esilläpitämään.

    • lopunajat

      Psykopaatit satanistit ja heidän kontrollissaan omaan henkiseen vankilaansa muuraamansa vapaamuurarikätyrit (Goyim - hyödylliset idiootit) ovat hylänneet Jeesuksen ja halveksivat tätä koska odottavat hartaasti omaa messiastaan antikristusta.

    • Messiasta kyllä, ....ei Kristusta, eikä Krisnaa , nämä inkarnaatiot voi leikkiä keskenään.

    • GideonBotoxidi

      Me tapoimme jeesuksen ja olemme ylpeitä siitä.

    • vhjgffgjgchgchhg

      Teenage settler [to Cameraman]: “You asshole!
      You and your fucking Jesus can kiss my ass, ok?!!
      [Not clear who says “Go away!”]
      Teenage settler: “Screw you! Screw your mothers!
      No camera! No camera! I break your camera – don’t take pictures, okay?! Screw you, you Nazi!
      You fuck – don’t take camera! I break your camera; don’t take picture. [something in Hebrew?] We don’t want picture, no picture.
      [teenage settler moves closer to Cameraman]
      Cameraman: “Please, please, you need – you can’t come in here, this is not your house.”
      Teenage settler [now walking away]: “We killed Jesus and we’re proud of it!
      This is our land! Get the fuck out of here!
      This is my land, you fuck!”
      Cameraman: “This is not your land – it belongs to these families.”
      Teenage settler: “You son of a bitch! We’re going to kill you and the Palestinians! you . . . you Nazi, son of a shit!
      [something in Hebrew?]
      This is my land! God gave it to me!
      FUCK YOU! Nazi! call everyone you want, I’m going to kill you!
      Bastards! This is my house! This is my land! God gave it to me! and FUCK you!

      http://wakeupfromyourslumber.com/we-killed-jesus-and-were-proud-it/

      • Anonyymi

        Ei tuossa ole mitään uutta. Kaikki toistavat toistensa mielipiteitä kaavamaisesti. "Minun maa, meidän maa".
        Ja jos kristityt harmistuu siitä, että juutalainen sanoo, että he surmauttivat Jeesuksen, ja ovat siitä onnellisia, mihin reaktio perustuu, paitsi matkimiseen? Juutalaisten mielestä Jeesus oli väärä messias, koska hän ei ollut juutalaisille mieliksi.
        Asia menee samaan kristittyjen puolella. Melkein kuka hyvänsä voi väittää olevansa profeetta tai Jeesus, kunhan puhuu kuten kristityille sopii. Kaltaisistaan ihminen saa ilonsa. Ehkä siksi sanotaan, että lampaat tuntevat paimenensa äänen, koska ulkonäöstä tai puhetavasta eivät voisi arvioida.

        Minulla on kokemusta tuosta. Minulla oli paperilla raamatun ulkopuolisista lähteistä Jeesuksen sanomaksi kerrottua tekstiä. Joku uskovainen (jehovalainen?) tuli, ja annoin paperin hänelle. Hän hetken oli poissa, tuli sitten takaisin ja antoi paperit ja sanoi "mitä minä tunnen Jeesusta, hän ei ole tuollaista sanonut".

        Kristityillä on raamattu, juutalaisilla Toora ja Talmud, islamilaisilla Koraani. Mitä eroa? Ei mitään. Ne ovat kaikki kirjoja, joiden perusteella he sanovat, että tällainen on Jumala tai Jeesus.


    • Sananvapautta.

      • Totta.toinen.puoli

        Juutalaisuuden varjopuolta. Tuota tekstiä saa kristitty turistikin monesti kuulla. Minua on jopa kivitetty, ynnä muuta.

        Mitä tuosta voi sanoa?

        Ensinnäkään emme tiedä, mitä tuossa varsinaisesti tapahtui.

        Itselleni syntyi mielikuva, että pari juutalaismiestä tuli soittamaan suutaan jonkun kristityn kotipihamaalle, tai omistamalle hedelmätarhalle, josta omistaja pyysi heitä poistumaan. Mahd. Länsirannalla, jossa nämä hellantertut asuvat rinnakkain. Siellä sitten kaiketi syntyi kiista kotirauhanhäirinnästä kristityn perheen pihamaalla, josta ed. episodi.

        Toisaalta, nuo kristityt puhuivat englantia. Vaikutti siltä, että englantia puhuvat kuvaajat puolustivat talon asukkaan oikeuksia näitä kipapäisiä häirikköjä vastaan. Sanoi jotain sen suuntaista kuin: "tämä on hänen isänmaansa", eli kyseessä oli ehkä paikalliset kristityt arabit, palestiinalaiset.

        Näin tapahtuman ymmärsin, en todellakaan tiedä.


    • Usko666

      Rahaan on helpompi uskoa. Miksi tämä palsta on tullut näin huonoksi, entinen oli selkeä ja helppo. Pyytävät arvosteluja, mutta pitävät tämän huonon Suomi24:n kuitenkin. Kehitys on mennyt huonoon suuntaan.

    • Anonyymi

      Jaakob ei ollut enää petollinen,viestitti suoraan huoraan,Marja Paukkuselle

    • Anonyymi

      Juutalaisia on paljon uskossa Jeesukseen. Mm. Tel Avivissa on kokonainen kerrostalo täynnä messiaanisia juutalaisia. Sieltä käsin he tekevät evankelioimistyötään auttaakseen juutalaisia löytämään Messiaansa Jeesuksen.
      Kunhan tämä toiminta pysyisi ulkopuolella KAIKKIEN kirkkojen yms. uskonsuuntien. Juutalaisille riittää heidän oma, Golgatan ristiltä alkanut seurakuntamuoto. Apt. 2:37-42.

    • Anonyymi

      3Moos 20:26 Olkaa siis minulle pyhät, sillä minä, Herra, olen pyhä, ja minä olen teidät erottanut muista kansoista olemaan minun omani.
      Mutta kun peite otetaan pois heidän silmiltään silloin he kääntyvät.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      313
      2859
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2203
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1651
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1541
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1345
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1243
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe