Ei ole kapinallinen näkemys, vaan vanha väite, että jos ei mitään tee, ei tule vahinkojakaan. Oikeaksi väite osoittautuu nyt siinä, että hallituspuolueiden kannatus on pysynyt hyvänä, kun hallitus ei ole vielä mitään tehnyt. Eihän se tyka-sopimuskaan ollut hallituksen, vaan työmarkkinajärjestöjen teko.
Tuoreen gallupin mukaan kepun kannatus on pysynyt vaalien tasolla, kokoomuksen vähän noussut ja persujen vähän laskenut. Kokoomuksen kannattajat ovat tyytyväisiä hallitusohjelmaan ja uskovat kokoomusministerien pitävän siitä kiinni. Persuja äänestäneissä alkaa jo olla pettymystä siihen, ettei puolue saanut vaalilupauksiaan hallitusohjelmaan. Kepun toistaiseksi ennallaan pysynyt kannatus lienee vielä vaalivoittohurmosta.
Uskon varassa vielä ollaan. Toivottavasti pian aletaan nähdä hallitukselta tekojakin. Tämän hallituksen kokoonpanon pitäisi edeltäjäänsä paremmin mahdollistaa teotkin, kun sillä ei ole samanlaista sisäistä ristivetoa. Sitäkin voi kyllä tulla. Tässä tilanteessa hallitus on pakotettu tekoihin, jotka eivät voi olla mieleen kaikille persuja tai kepuakaan äänestäneille. Se alettaneen nähdä gallupeisssakin. Kokoomuksen kannatuksen säilyminen on turvatuinta, jos hallitus ohjelmassaan pysyy, jota toivon.
No, onhan hallitukselta tullut jo tekokin, tuossa autoverossa. Uusien autojen ostohintaa se alentaa, mutta vanhoilla ajavien kustannuksia nostaa, kun auton käyttövero nousee. Ei tuokaan liene kaikkien kepua tai persuja äänestäneiden mieleen. Vai olisivatkohan he kaikki autoaan uuteen vaihtamassa?
Eipä tuo kepupolitiikka tai politiikka yleisemminkään tätä parempaa aihetta nyt anna. Mutta näin halusin pitää lupaukseni piristää teitä avauksellani vielä ennen matkalle lähtöäni. Kun minua on tänne jo kaipailtu. Näin lyhyen avauksen luultavasti pystyvät nuo kaipailijanikin lukemaan. Ja pääsevät sitten puhumaan kepupolitiikasta, tietenkin vain siitä;))
En osallistu siihen lauantain pride-kulkueeseen, jota eräät näkyvät suositelleen. Heille tuollaiset asiat lienevät läheisiä, kun ne ovat tällä palstallakin aina mielessään. Juhlamieltä heille siellä kulkueessa samanhenkisten parissa! Minun seksuaalinen suuntutumiseni on toinen. Huomenna tulee luokseni naisystäväni ja sitten alamme valmistautua lähtemään synttärimatkalleni. Tälle avaukselleni mahdollisesti tuleviin viesteihin saatan vastailla vielä tänään ja huomenna aamupäivällä, mutta en enää sen jälkeen.
Tulen kyllä vielä käymään täällä synttärimatkani ja sitä välittömästi seuraavan pienen kotimaan matkan jälkeen. Vaikka tikusta kepupoliittista asiaa tehden. Samalla voin tuoda lomaterveisiäni niille, jotka matkojenikin ajan tunnollisesti palstaa päivystävät.
Varmin tapa välttää vahinkoja
49
60
Vastaukset
- Kapiseosaa
Onneksi panit keput taas tulille, on sen verran koleaa ja kepulaista lämmittää viha parempiosaisia kohtaa. Jälleen kerran oikein hyvää reissua ja tietysti taas nautit herkkuruokaa ja loistavia punaviinejä avec.. Pidä keput kuumina!
- Jompenjohto
Kyllä minä pidän HV:ni huomattavasti itseäni heikompiosaisena, erityisesti henkisesti ja läheisten ihmissuhteiden osalta.
Fyysisesti HV:ni on täysin rapakuntoinen minuun verrattuna. 12 km:n metsälenkki tuli tänäänkin tehtyä. - HyväAlku
Hyvinhän se alkoi tämäkin ketju. Kapia kaikista eniten kaivanneen viestillä.
HyväAlku kirjoitti:
Hyvinhän se alkoi tämäkin ketju. Kapia kaikista eniten kaivanneen viestillä.
>>Hyvinhän se alkoi tämäkin ketju. Kapia kaikista eniten kaivanneen viestillä<<
Niinpä näkyy tapahtuneen. Ei yllätä, sillä hän ”asuu” palstalla, kun muuta elämää ei raukalla ole. Kauhea näkyy olleen kaipauksensa, tuskaisesti hän on minua odottanut taas koko poissaolonikin ajan. Ja alkanut sitten taas ”nähdä” minut yhdessä ja toisessa. Onneksi ei sentään itsessään, vielä.
Yhden yleisen väärinkäsityksen hänen henkilöllisyydestään haluaisin korjat. Ei hän voi olla tuo Ossia A, joksi häntä luullaan. Ei voi olla, sillä Ossi A on ollut oikeasti toimiupseeri, jollainen tuo sekopää ei ole voinut olla. Ilmeisesti itse noita Ossi A:ta koskevia avauksia tehden ja tätä koskevia vanhoja viestejä nostelemalla yrittää ylläpitää käsitystä, että hän olisi tuo kyseinen henkilö.
Sotaväkeäkään tuskin tuo hörhö on käynyt, niin ”omalaatuiset” ovat hänen käsityksensä sotaväestä ja sen henkilökunnan tehtävien merkityksestä ja arvostuksesta. Onhan hän viime aikoina näköjään eräillä viesteillään alkanut halveeratakin ali/toimiupseereita, jollainen on muka ollut ja niissä tehtävissä sitä ”johtajuuttaan” päässyt toteuttamaan - vaikka nyttemmin hän kyllä nikissään sanoo olevansa minun ”johtajani ja kouluttajani”;))
Pelkkänä pellenä, trollina, häntä kauan pidin, mutta kyllä trollikin olisi jo kyllästynyt jatkamaan aina tuota samaa, joka ei voi enää ketään huvittaa, pitkästyttää vain. Joten vakavammasta täytyy olla kyse: hyvin vakavasta henkisestä nyrjähtämisestä, kohtalokkaasta suistumisesta pois heikoilta raiteiltaan. Mistä se johtuneekaan.
Itseäni en pidä hänen tilaansa syyllisenä, vaikka siltä voisi näyttää. Se, ettei hän hetkeksikään saa minua pois mielestään johtunee elämänsä tyhjyydestä, ja kateudesta minua kohtaan siksi, kun tietää minun elämäni olevan toisenlainen. Ja kun päästään seonnut on, ei ymmärrä olla totuutta itsestään näyttämättä.- Jompenkoujohto
kapi_ kirjoitti:
Niinpä näkyy tapahtuneen. Ei yllätä, sillä hän ”asuu” palstalla, kun muuta elämää ei raukalla ole. Kauhea näkyy olleen kaipauksensa, tuskaisesti hän on minua odottanut taas koko poissaolonikin ajan. Ja alkanut sitten taas ”nähdä” minut yhdessä ja toisessa. Onneksi ei sentään itsessään, vielä.
Yhden yleisen väärinkäsityksen hänen henkilöllisyydestään haluaisin korjat. Ei hän voi olla tuo Ossia A, joksi häntä luullaan. Ei voi olla, sillä Ossi A on ollut oikeasti toimiupseeri, jollainen tuo sekopää ei ole voinut olla. Ilmeisesti itse noita Ossi A:ta koskevia avauksia tehden ja tätä koskevia vanhoja viestejä nostelemalla yrittää ylläpitää käsitystä, että hän olisi tuo kyseinen henkilö.
Sotaväkeäkään tuskin tuo hörhö on käynyt, niin ”omalaatuiset” ovat hänen käsityksensä sotaväestä ja sen henkilökunnan tehtävien merkityksestä ja arvostuksesta. Onhan hän viime aikoina näköjään eräillä viesteillään alkanut halveeratakin ali/toimiupseereita, jollainen on muka ollut ja niissä tehtävissä sitä ”johtajuuttaan” päässyt toteuttamaan - vaikka nyttemmin hän kyllä nikissään sanoo olevansa minun ”johtajani ja kouluttajani”;))
Pelkkänä pellenä, trollina, häntä kauan pidin, mutta kyllä trollikin olisi jo kyllästynyt jatkamaan aina tuota samaa, joka ei voi enää ketään huvittaa, pitkästyttää vain. Joten vakavammasta täytyy olla kyse: hyvin vakavasta henkisestä nyrjähtämisestä, kohtalokkaasta suistumisesta pois heikoilta raiteiltaan. Mistä se johtuneekaan.
Itseäni en pidä hänen tilaansa syyllisenä, vaikka siltä voisi näyttää. Se, ettei hän hetkeksikään saa minua pois mielestään johtunee elämänsä tyhjyydestä, ja kateudesta minua kohtaan siksi, kun tietää minun elämäni olevan toisenlainen. Ja kun päästään seonnut on, ei ymmärrä olla totuutta itsestään näyttämättä.Älä viitsi lässyttää paskaa. Sinä toit nimen tänne suuressa kaikkivoipaisuudessasi ja nyt myös nostelet sitä.
Levittelit oman elämäsi tänne hyvin, hyvin harkintakyvyttömästi ja nyt olet kai huomannut, ettei muita samanlaisia ole. Eli olet uniikki, jonka kädenjälki näkyy kirkkaasti.
Parhaani olen kouluttajanasi tehnyt, mutta ei ole oppi perille mennyt. Liekö vastaanotossa vikaa, vikaa ... ? Jompenkoujohto kirjoitti:
Älä viitsi lässyttää paskaa. Sinä toit nimen tänne suuressa kaikkivoipaisuudessasi ja nyt myös nostelet sitä.
Levittelit oman elämäsi tänne hyvin, hyvin harkintakyvyttömästi ja nyt olet kai huomannut, ettei muita samanlaisia ole. Eli olet uniikki, jonka kädenjälki näkyy kirkkaasti.
Parhaani olen kouluttajanasi tehnyt, mutta ei ole oppi perille mennyt. Liekö vastaanotossa vikaa, vikaa ... ?Jos sekopää tarkoitat tuota Ossi A:n nimeä, vannon vaimoni muiston, lasteni onnen, sieluni autuuden ja minkä tahansa arvon kautta, että MINÄ EN OLE TUOTA OSSI A:N NIMEÄ TÄNNE TUONUT, EN OLE YHTEENKÄÄN HÄNESTÄ TEHTYYN VIESTIIN VASTAUKSIANI LAITTANUT.
Sinun nimeäsi en ole voinut tänne tuoda, kun en sitä tiedä, ja jos tietäisinkin, tuskinpa viitsisin niin tehdä, kun olet minulle aivan yhdentekevä turhimus, jollainen lienet kaikille muillekin niin nyt täällä, kuten missä tahansa muuallakin, niin aina ennen kuin nytkin. ENKÄ OLE YHDEN YHTÄ AVAUSTA SINUSTA MUUTENKAAN KOSKAAN TEHNYT, senkin vannon.
Ylil evp:nä tänne tulit ja hetken uskoin, että sellainen olisit, mutta se uskoni päättyi lyhyeen, sillä käsityksesi sotaväestä, toimiupseerikunnasta ja sen tehtävien oikeista arvostuksista olivat niin erikoiset, ettei sellaisia voisi olla kenelläkään entisellä toimiupseerilla. Ei, vaikka olisi urallaan kuinka heikosti menestynyt ja siitä katkeroitunut.
Jos et lopeta pelleilyäsi noilla nikeilläsi ja hölötystäsi siitä, että niitä joku varastelisi, sillä ehdottoman pitävästi todistat olevasi hullu. Nikin voi rekisteröidä, jolloin kukaan ei sitä pysty ”varastamaan”. En ole nähnyt kenenkään noita puskanikkejäsi rekisteröitynä käyttäneen. Sillä, että ”näet” minut jatkuvasti hyvin monissa muissa, annat vahvaa lisätodistetta hulluudestasi.
Joten mene jo hyvä mies lääkärille ja kerro tuosta nikkiesi ”varastelusta” ja ”näyistäsi”, niin lääkäri varmaan hoitaa sinut paikkaan, jossa näet Napoleonin ja Mannerheimin ja itsekin voit olla siellä Kekkonen. Tai ainakin Väyrynen.
Meniköhän perille seonneeseen päähäsi? Ellei mennyt, lisää et minulta saa.- Jompenkoujohto
kapi_ kirjoitti:
Jos sekopää tarkoitat tuota Ossi A:n nimeä, vannon vaimoni muiston, lasteni onnen, sieluni autuuden ja minkä tahansa arvon kautta, että MINÄ EN OLE TUOTA OSSI A:N NIMEÄ TÄNNE TUONUT, EN OLE YHTEENKÄÄN HÄNESTÄ TEHTYYN VIESTIIN VASTAUKSIANI LAITTANUT.
Sinun nimeäsi en ole voinut tänne tuoda, kun en sitä tiedä, ja jos tietäisinkin, tuskinpa viitsisin niin tehdä, kun olet minulle aivan yhdentekevä turhimus, jollainen lienet kaikille muillekin niin nyt täällä, kuten missä tahansa muuallakin, niin aina ennen kuin nytkin. ENKÄ OLE YHDEN YHTÄ AVAUSTA SINUSTA MUUTENKAAN KOSKAAN TEHNYT, senkin vannon.
Ylil evp:nä tänne tulit ja hetken uskoin, että sellainen olisit, mutta se uskoni päättyi lyhyeen, sillä käsityksesi sotaväestä, toimiupseerikunnasta ja sen tehtävien oikeista arvostuksista olivat niin erikoiset, ettei sellaisia voisi olla kenelläkään entisellä toimiupseerilla. Ei, vaikka olisi urallaan kuinka heikosti menestynyt ja siitä katkeroitunut.
Jos et lopeta pelleilyäsi noilla nikeilläsi ja hölötystäsi siitä, että niitä joku varastelisi, sillä ehdottoman pitävästi todistat olevasi hullu. Nikin voi rekisteröidä, jolloin kukaan ei sitä pysty ”varastamaan”. En ole nähnyt kenenkään noita puskanikkejäsi rekisteröitynä käyttäneen. Sillä, että ”näet” minut jatkuvasti hyvin monissa muissa, annat vahvaa lisätodistetta hulluudestasi.
Joten mene jo hyvä mies lääkärille ja kerro tuosta nikkiesi ”varastelusta” ja ”näyistäsi”, niin lääkäri varmaan hoitaa sinut paikkaan, jossa näet Napoleonin ja Mannerheimin ja itsekin voit olla siellä Kekkonen. Tai ainakin Väyrynen.
Meniköhän perille seonneeseen päähäsi? Ellei mennyt, lisää et minulta saa.Vain ja ainoastaan Sinulla on riittävän voimakas motiivi. Käyttää tai ei nikkejäni, samapa tuo.
- Jompenkoujohto
kapi_ kirjoitti:
Jos sekopää tarkoitat tuota Ossi A:n nimeä, vannon vaimoni muiston, lasteni onnen, sieluni autuuden ja minkä tahansa arvon kautta, että MINÄ EN OLE TUOTA OSSI A:N NIMEÄ TÄNNE TUONUT, EN OLE YHTEENKÄÄN HÄNESTÄ TEHTYYN VIESTIIN VASTAUKSIANI LAITTANUT.
Meniköhän perille seonneeseen päähäsi? Ellei mennyt, lisää et minulta saa.Johtamaan oppii vain johtamalla.MOT Et taida vieläkään snaijata asiaa.
Kyllä Sinun kädenjälki näkyy aina ja kirkkaasti kun on oppinut tuntemaan. - HyväKapi
kapi_ kirjoitti:
Itseäni en pidä hänen tilaansa syyllisenä, vaikka siltä voisi näyttää. Se, ettei hän hetkeksikään saa minua pois mielestään johtunee elämänsä tyhjyydestä, ja kateudesta minua kohtaan siksi, kun tietää minun elämäni olevan toisenlainen. Ja kun päästään seonnut on, ei ymmärrä olla totuutta itsestään näyttämättä.Niin, ensimmäinen vastaaja oli nimimerkki "kapiseosaa" josta Kapi kertoo seuraavaa:
" ...hän ”asuu” palstalla, kun muuta elämää ei raukalla ole. Kauhea näkyy olleen kaipauksensa, tuskaisesti hän on minua odottanut taas koko poissaolonikin ajan. Ja alkanut sitten taas ”nähdä” minut yhdessä ja toisessa. Onneksi ei sentään itsessään, vielä." - Kapitollolle_
HyväKapi kirjoitti:
Niin, ensimmäinen vastaaja oli nimimerkki "kapiseosaa" josta Kapi kertoo seuraavaa:
" ...hän ”asuu” palstalla, kun muuta elämää ei raukalla ole. Kauhea näkyy olleen kaipauksensa, tuskaisesti hän on minua odottanut taas koko poissaolonikin ajan. Ja alkanut sitten taas ”nähdä” minut yhdessä ja toisessa. Onneksi ei sentään itsessään, vielä."Hohhohhooooo....
Kapi se osaa.
Tuo ensimmäinen josta kapi sanoo, että asuu palstalla on tietysti Kapi itse. Eihän kukaan muu voi niin alas vajota, että Kapia kehuisi. Silloin ei enää lääkärikään auttaisi, silloin eutanasia olisi ainoa tepsivä lääke. - PerhonSpedet
Kapitollolle_ kirjoitti:
Hohhohhooooo....
Kapi se osaa.
Tuo ensimmäinen josta kapi sanoo, että asuu palstalla on tietysti Kapi itse. Eihän kukaan muu voi niin alas vajota, että Kapia kehuisi. Silloin ei enää lääkärikään auttaisi, silloin eutanasia olisi ainoa tepsivä lääke.Tai Perhon Eki navetan takainen;-)))
Jompenkoujohto kirjoitti:
Vain ja ainoastaan Sinulla on riittävän voimakas motiivi. Käyttää tai ei nikkejäni, samapa tuo.
Mikä helevatin motiivi minulla voisi olla sinun suhteen? Sinun, minulle kuten varmaan muillekin täysin yhdentekevän sekopää turhimuksen? Jos tarkoitat sitä, että vain sinä minun perässäni aina roikut ja puhut törkeyksiäsi minusta, muidenkin suihin omiasi pannen, vähät minä siitä välitän.
Mutta tämän palstan edes jotenkuten asiallisena pysymisestä välitän sen verran, että nyt ensimmäisen kerran tein sinusta ylläpidolle seuraavat kaksi ilmoitusta (piti tehdä kahdessa erässä, kun ilmiantosarakkeen avaamalla tulee viestille niin lyhyt tila, että siihen ei mahtunut se, jonka halusin sanoa).
Seuraavat viestit lähetin ja niiden lähettäjäksi merkitsin pyydetyn sähköpostiosoitteeni:
>>Tuo perässäni roikkuva ja muuttuvilla nikeilläänkin minua herjaamaan pyrkivä tyyppi on tullut jo sellaiseksi häriköksi keskustan palstalle, että pyydän toimenpiteitänne hänen suhteen. Jos ette voi sulkea hänen tietään tälle palstalle, hankkikaa palstalle luotsi, joka hänen törkyjään poistelisi<<
>>Kun tuo häirikkö luulee, että minä olisin tehnyt avauksia tai kirjoittanut viestejä Ossi A:sta, joka hän ilmeisesti vihjailee olevansa, saatte luvallani kertoa, olenko niin tehnyt. En siis ole. Ja kertokaa hänelle, olenko puhunut hänestä rekisteröitymättömänä. En siis ole<<
Enempää en tästä jatka, enkä tämän jälkeen enää sanomisiisi puutu, sillä ei kai minusta sinulle apua olisi, mielitautien erikoislääkärin apua tarvitsisit - vaikka tuskin sekään sinua raukkaa enää voisi auttaa.HyväKapi kirjoitti:
Niin, ensimmäinen vastaaja oli nimimerkki "kapiseosaa" josta Kapi kertoo seuraavaa:
" ...hän ”asuu” palstalla, kun muuta elämää ei raukalla ole. Kauhea näkyy olleen kaipauksensa, tuskaisesti hän on minua odottanut taas koko poissaolonikin ajan. Ja alkanut sitten taas ”nähdä” minut yhdessä ja toisessa. Onneksi ei sentään itsessään, vielä."Yrität kai olla näsäviisas. Lienet kakara, yritystä sellaiseen on niillä kersoilla, joilla kykyjä parempaan viisauteen ei ole. Tai jos olet aikuinen, oletpa todella tyhmä pölvästi, jos et ymmärtänyt, ketä tuossa tarkoitin.
- Miksiannatvedättää
kapi_ kirjoitti:
Mikä helevatin motiivi minulla voisi olla sinun suhteen? Sinun, minulle kuten varmaan muillekin täysin yhdentekevän sekopää turhimuksen? Jos tarkoitat sitä, että vain sinä minun perässäni aina roikut ja puhut törkeyksiäsi minusta, muidenkin suihin omiasi pannen, vähät minä siitä välitän.
Mutta tämän palstan edes jotenkuten asiallisena pysymisestä välitän sen verran, että nyt ensimmäisen kerran tein sinusta ylläpidolle seuraavat kaksi ilmoitusta (piti tehdä kahdessa erässä, kun ilmiantosarakkeen avaamalla tulee viestille niin lyhyt tila, että siihen ei mahtunut se, jonka halusin sanoa).
Seuraavat viestit lähetin ja niiden lähettäjäksi merkitsin pyydetyn sähköpostiosoitteeni:
>>Tuo perässäni roikkuva ja muuttuvilla nikeilläänkin minua herjaamaan pyrkivä tyyppi on tullut jo sellaiseksi häriköksi keskustan palstalle, että pyydän toimenpiteitänne hänen suhteen. Jos ette voi sulkea hänen tietään tälle palstalle, hankkikaa palstalle luotsi, joka hänen törkyjään poistelisi<<
>>Kun tuo häirikkö luulee, että minä olisin tehnyt avauksia tai kirjoittanut viestejä Ossi A:sta, joka hän ilmeisesti vihjailee olevansa, saatte luvallani kertoa, olenko niin tehnyt. En siis ole. Ja kertokaa hänelle, olenko puhunut hänestä rekisteröitymättömänä. En siis ole<<
Enempää en tästä jatka, enkä tämän jälkeen enää sanomisiisi puutu, sillä ei kai minusta sinulle apua olisi, mielitautien erikoislääkärin apua tarvitsisit - vaikka tuskin sekään sinua raukkaa enää voisi auttaa.>Meniköhän perille seonneeseen päähäsi? Ellei mennyt, lisää et minulta saa.<
- Eiköhän_olisi
kapi_ kirjoitti:
Enempää en tästä jatka, enkä tämän jälkeen enää sanomisiisi puutu, sillä ei kai minusta sinulle apua olisi, mielitautien erikoislääkärin apua tarvitsisit - vaikka tuskin sekään sinua raukkaa enää voisi auttaa.viisainta kun voitelisit persettäsi ja menisit kulkueeseen?
Kyllä noin typerän paskan jaanaamisessa ei ole tolkun häivää. Häpeä mölli, jos osaat. - Jompenkoujohto
kapi_ kirjoitti:
Enempää en tästä jatka, enkä tämän jälkeen enää sanomisiisi puutu, sillä ei kai minusta sinulle apua olisi, mielitautien erikoislääkärin apua tarvitsisit - vaikka tuskin sekään sinua raukkaa enää voisi auttaa.Eipä ole kukaan muu ilmoittautunut nimen nostoon. Sitäpaitsi oli soittanut Haminaan ja selvittänyt nimen.
Motiivi on edelleen Sinulla ja vain Sinulla.
Turhaan vannot, ei sillä ole mitään merkitystä. - Tyhmäkö
kapi_ kirjoitti:
Yrität kai olla näsäviisas. Lienet kakara, yritystä sellaiseen on niillä kersoilla, joilla kykyjä parempaan viisauteen ei ole. Tai jos olet aikuinen, oletpa todella tyhmä pölvästi, jos et ymmärtänyt, ketä tuossa tarkoitin.
Tietenkin tarkoitit sitä, joka ensimmäisenä riensi avayuksellesi. Ketäpä muutakaan? Vai tarkoititko sitä palstalle kirjoittajaa, joka on aina mielessäsi ?
- ItkuKapi
kapi_ kirjoitti:
Enempää en tästä jatka, enkä tämän jälkeen enää sanomisiisi puutu, sillä ei kai minusta sinulle apua olisi, mielitautien erikoislääkärin apua tarvitsisit - vaikka tuskin sekään sinua raukkaa enää voisi auttaa.Hohhohoooooo
Olisit mennyt taas kepun puoluetoimistoon itkemään, ylläpito nauraa tuollaisille itkuillesi - Jompenkoujohto
kapi_ kirjoitti:
Enempää en tästä jatka, enkä tämän jälkeen enää sanomisiisi puutu, sillä ei kai minusta sinulle apua olisi, mielitautien erikoislääkärin apua tarvitsisit - vaikka tuskin sekään sinua raukkaa enää voisi auttaa.Eipä kestänyt esikuntamiehen ahteri merivettä vaikka itse heittelyn aloitti.
Halveeraavasti en ole Sinusta kirjoittanut. Käyt näköjään niin kuumana, ettet tajua sitä.
Halveeraamista ei ole jos väitän, ettei papereita plaraamalla opita johtamaan ihmisiä! Se nimittäin pitää paikkansa.
- Mestariavaus
Hyvin sait Kapi taas keputolliskot kiehumaan ja annoit kuin säälistä elämänkipinää näille peräkammarin uunoille, suorastaan riehautuivat, kun suvaitsi vähän sivaltaa heitä hienolla avauksella!
Tympäännyin niin tuohon avaukselleni heti kiiruhtaneeseen älyttömyyksiään suoltaneeseen sekopäähän, että meni mielenkiinto seurata edes sitä, tulisiko tälle asiallisempaa, joka voisi antaa virikettä keskusteluun. No, tulihan tosin heti asiallinen huomio tuolta nimimerkiltä ”Kapi se osaa”, josta kiitän, mutta ei sekään nyt innosta pitämään niitä kepulien hiillostamistulia enempää liekeissä.
En ole aikaisemmin välittänyt tehdä tuosta hörhöstä edes ilmoitusta palstan valvonnalle, mutta nyt tein, kuten viestissäni klo 15.23 kerron. En tiedä, tuottaako se tulosta. Samapa se, sillä en minä nyt ainakaan vähään aikaan ole palstan menoa seuraamassa.
Mutta jos tyyppi ei seuraavien kahden viikon - siis lomieni aikana - täällä ole minua kaipailemassa, ylläpito on sulkenut hänen tiensä palstalle. Ei sille muuta selitystä voisi olla. Eihän tuolla turhimuksella ole mitään muuta elämää kuin tämä palsta, ja täälläkin ainoa todellinen mielenkiintonsa kohde olen vain minä. Minä, jonka hän on alkanut ”nähdä” yhä useammissa, ja lienee vain ajan kysymys, kun hän itse alkaa uskoa olevansa minä, kapi.
Joo, nyt alan valmistautua lähtemään niitä herkkuruokia ja hyviä punaviinejä avec nauttimaan maisemiin, joissa varmaan on lämmintä ja muutakin mukavaa, paljon mielenkiintoista nähtävää ja tapahtumaa. Jos minulle synttärionnitteluja tulee, niistäkin kiitän vasta palattuani, sillä kahteen viikkoon en tätä palstaa avaa.
Mutta kyllä minä sitten tuon tänne lomaterveiseni ja ehkäpä alan sanoa lopullisia helliä jäähyväisiäni tälle palstalle. Niin teen varmasti, jos tänne ei tule luotsia, joka palstaa edes vähän asiallisempana pitäisi. Jos edellinen luotsimme aito-arska vielä käy palstalla ja tämän huomaa, pyytäisin kohteliaasti häntä harkitsemaan, josko hän taas voisi ryhtyä palstan luotsiksi, jossa tehtävässä hän oli todella hyvä.
Näkemiin!- Merivesi_kirvelee
tollon persposkia pahan kerran :)))
- Jompenkoulujohto
Haluat siis saitin omien oksennusten alustaksi?
- Kapiseosaa
"..tulihan tosin heti asiallinen huomio tuolta nimimerkiltä ”Kapi se osaa”, josta kiitän näin: hän ”asuu” palstalla, kun muuta elämää ei raukalla ole. Kauhea näkyy olleen kaipauksensa, tuskaisesti hän on minua odottanut taas koko poissaolonikin ajan. Ja alkanut sitten taas ”nähdä” minut yhdessä ja toisessa. Onneksi ei sentään itsessään, vielä."
Kapi se osaa. - Arvioidaanajatuksella
Arvio pari vuotta sitten, joka pätee yhä:
”On olemassa vähemmistö kapin kaltaisia asiakirjoittajia, on toki muitakin kuten esimerkiksi pystyyn kuollut, mielipidepankki, Seppo_Ilmarinen ja muitakin. Mutta sitten on isompi joukko näitä räkänokkia jotka oikeasti eivät osaa muuta kuin kirjoitella näitä homomunakarvamongerruksiaan eikä heille kannata edes mitään vastata, koska ei niin alhaiselle älyllisyyden tasolle ole kenenkään syytä laskeutua. Näihin spanielhupseihin, yleisjohtajiin, sonnimiehiin, kilikalleihin ei voi millään muotoa suhtautua vakavasti.
En tiedä näiden räkijöiden motiiivia toiminnalleen. Luultavasti ainakaan mitään järkeenkäypää motiivia ei ole olemassakaan. He ovat todennäköisesti saman tyyppisiä kuin nämä nuoret jotka paksuilla tusseillaan ja spraymaaleillaan heittävät tagejaan kaupungilla sotkien ympäristöään, vailla mieltä ja järkeä, kunhan saavat vain sotkua aikaiseksi. Täällä nämä harrastavat sitten tätä virtuaalista spreijaamista, missä on aivan yhtä vähän järkeä.
Toinen syy minkä vuoksi täällä nämä räkänokat voivat räkiä on se, että voivat tehdä sen anonyymisti ja vailla vastuuta. Tuolla oikeassa live-elämässä kun ihmiset juttelevat asioista ei kukaan tule ja ala haistatella tai puhua homo-munakarvamongerruksiaan toisille, mutta täällä nämä järjestä köyhät voivat sen tehdä. Oikeassa live-elämässä palstan tyypillinen homomunakarva-mongertaja yleisjohtaja/spanielhups/sonnimies/kilikalle saisi oikeasti turpaansa niin, että oikeasti tukka hulmuaisi :)”
Kapia pyydän huomaamaan ensimmäisessä kappaleessa sanotun. Niin et malta aina tehdä, ja siitä tuo tarkoittamasi järjestä köyhä saa lisäpuhtia. Siihen ainoaan tekemiseen, johon hänen kykynsä ja mahdollisuutensa riittävät.
Synttärilomallasi juhlistanet kymmenvuosiasi, joita on kai kertynyt jo oktaavin verran. Juhlimisen arvoinen päivä. Onnitteluni! Oikein hyvää lomaa! - Jompenkouljohtoa
Arvioidaanajatuksella kirjoitti:
”On olemassa vähemmistö kapin kaltaisia asiakirjoittajia, on toki muitakin kuten esimerkiksi pystyyn kuollut, mielipidepankki, Seppo_Ilmarinen ja muitakin. Mutta sitten on isompi joukko näitä räkänokkia jotka oikeasti eivät osaa muuta kuin kirjoitella näitä homomunakarvamongerruksiaan eikä heille kannata edes mitään vastata, koska ei niin alhaiselle älyllisyyden tasolle ole kenenkään syytä laskeutua. Näihin spanielhupseihin, yleisjohtajiin, sonnimiehiin, kilikalleihin ei voi millään muotoa suhtautua vakavasti.
En tiedä näiden räkijöiden motiiivia toiminnalleen. Luultavasti ainakaan mitään järkeenkäypää motiivia ei ole olemassakaan. He ovat todennäköisesti saman tyyppisiä kuin nämä nuoret jotka paksuilla tusseillaan ja spraymaaleillaan heittävät tagejaan kaupungilla sotkien ympäristöään, vailla mieltä ja järkeä, kunhan saavat vain sotkua aikaiseksi. Täällä nämä harrastavat sitten tätä virtuaalista spreijaamista, missä on aivan yhtä vähän järkeä.
Toinen syy minkä vuoksi täällä nämä räkänokat voivat räkiä on se, että voivat tehdä sen anonyymisti ja vailla vastuuta. Tuolla oikeassa live-elämässä kun ihmiset juttelevat asioista ei kukaan tule ja ala haistatella tai puhua homo-munakarvamongerruksiaan toisille, mutta täällä nämä järjestä köyhät voivat sen tehdä. Oikeassa live-elämässä palstan tyypillinen homomunakarva-mongertaja yleisjohtaja/spanielhups/sonnimies/kilikalle saisi oikeasti turpaansa niin, että oikeasti tukka hulmuaisi :)”
Kapia pyydän huomaamaan ensimmäisessä kappaleessa sanotun. Niin et malta aina tehdä, ja siitä tuo tarkoittamasi järjestä köyhä saa lisäpuhtia. Siihen ainoaan tekemiseen, johon hänen kykynsä ja mahdollisuutensa riittävät.
Synttärilomallasi juhlistanet kymmenvuosiasi, joita on kai kertynyt jo oktaavin verran. Juhlimisen arvoinen päivä. Onnitteluni! Oikein hyvää lomaa!Ai Sinä HV:ni siis onnittelet itseäsi? Ho hoo, ho hoo!
Voisi tuo turpiin antoa olla aika vaikeaa. Senkin asian osaan aika hyvin ja Auvo Niinikedon opitkin ovat ihan hyvin harjoiteltuina. - näinontotuus
Synttärilomallasi juhlistanet kymmenvuosiasi, joita on kai kertynyt jo oktaavin verran. Juhlimisen arvoinen päivä. Onnitteluni! Oikein hyvää lomaa!voi sinua kapi-ressukkaa...
olet sinä aivan mielipuoli... - Kapiseosaa
Synttärilomallasi juhlistanet kymmenvuosiasi, joita on kai kertynyt jo oktaavin verran. Juhlimisen arvoinen päivä. Onnitteluni! Oikein hyvää lomaa!Kapi Kapi, voi voi. Itse rupesit sitten itseäsi kehumaan ja vieläpä onnittelemaankin, ja teit sen parhaiten, siis ainoiten, osaamallasi tavalla - kopioimalla.
Nyt en tiedä onnitellako sinua vuosipäivän johdosta, vai sääliäkö mielipuolisuutesi pahenemisesta. Jätetään siis molemmat väliin.
PS. sellainen metriheikki niin fyyisesti kuin enkisesti kuin sinä ei ketää kykenisi turpiin vetämään. Ei elävässä elämässä eikä edes täällä. - Jompenkouljohtoa
Kapiseosaa kirjoitti:
Kapi Kapi, voi voi. Itse rupesit sitten itseäsi kehumaan ja vieläpä onnittelemaankin, ja teit sen parhaiten, siis ainoiten, osaamallasi tavalla - kopioimalla.
Nyt en tiedä onnitellako sinua vuosipäivän johdosta, vai sääliäkö mielipuolisuutesi pahenemisesta. Jätetään siis molemmat väliin.
PS. sellainen metriheikki niin fyyisesti kuin enkisesti kuin sinä ei ketää kykenisi turpiin vetämään. Ei elävässä elämässä eikä edes täällä.Taitava mies HV:ni toki on ainakin paperien pläräämisessä. Johtamaan siinä ei kuitenkaan opi.
Kova on kiihko Mkva-Jompella kun fyysisellä väkivallalla jo uhkailee, minua rauhan miestä, joka haluaa lähimmäiselle pelkkää hyvää:-)) - KapinKaveri1
Synttärilomallasi juhlistanet kymmenvuosiasi, joita on kai kertynyt jo oktaavin verran. Juhlimisen arvoinen päivä. Onnitteluni! Oikein hyvää lomaa!Tuliko vahinko Kapi, kun nyt ammuit noin pahasti itseäsi jalkaan?
Kerroit kerran "ihan piruuttasi" kirjoitelleesi tuolla nimimerkillä, ja nyt kopsaat sitä ikäänkuin vieraana. Alkaako muisti pätkiä? - Toivoisin_minäkin
että ”perskärpäsesi” tie palstalle suljettaisiin, sillä suurin syypää hän on palstan pilalle menoon. Mutta ei sitä kai voida tehdä. Rekisteröity nimimerkki voidaan ns. bannata, jolloin sillä ei palstalle päästä. Mutta ei rekisteröimättömiä. IP-osoitteen perusteella ei voida sulkea, jos tietokone ei ole jossakin puhelinliittymässä kiinni, laajakaistassa IP-osoite vaihtuu jatkuvasti.
Pystyisikö palstan webmestari kuitenkin estämään myös rekisteröimättömän nimimerkin käytön? Olisiko siinä selitys sille, että tuo jatkuvasti vaihtaa nimimerkkejään?
Ps.
Rekisteröitykin voi kirjoittaa myös rekisteröimättömillä nimimerkeillä. On minullakin rekisteröity, mutta nyt kirjoitan näin ”puskasta”, kun en halua häntä itsenikin perskärpäseksi. - Jompenkouljohtoa
Toivoisin_minäkin kirjoitti:
että ”perskärpäsesi” tie palstalle suljettaisiin, sillä suurin syypää hän on palstan pilalle menoon. Mutta ei sitä kai voida tehdä. Rekisteröity nimimerkki voidaan ns. bannata, jolloin sillä ei palstalle päästä. Mutta ei rekisteröimättömiä. IP-osoitteen perusteella ei voida sulkea, jos tietokone ei ole jossakin puhelinliittymässä kiinni, laajakaistassa IP-osoite vaihtuu jatkuvasti.
Pystyisikö palstan webmestari kuitenkin estämään myös rekisteröimättömän nimimerkin käytön? Olisiko siinä selitys sille, että tuo jatkuvasti vaihtaa nimimerkkejään?
Ps.
Rekisteröitykin voi kirjoittaa myös rekisteröimättömillä nimimerkeillä. On minullakin rekisteröity, mutta nyt kirjoitan näin ”puskasta”, kun en halua häntä itsenikin perskärpäseksi.Olkoon sana edelleen vapaa, ilman sensuuria. Jos joku ei pidä tekstistä, niin sietokyky siinä vaan kehittyy.
Ei kuumakallen täällä tarvitse roikkua. - TotuusTuostakin
Toivoisin_minäkin kirjoitti:
Ps.
Rekisteröitykin voi kirjoittaa myös rekisteröimättömillä nimimerkeillä. On minullakin rekisteröity, mutta nyt kirjoitan näin ”puskasta”, kun en halua häntä itsenikin perskärpäseksi.Kun ei tiedä mitä tietoa käyttäjistä ja miten se netissä liikkuu, ei kannattaisi noita bannaus menetelmiä pohtia. Sillä tavalla antaa vaan itsestään yksinkertaisen kuvan.
Selitys sille miksi "tuo" vaihtaa jatkuvasti nimimerkkiään on sekin ihan ilmeinen, mutta et ilmeisesti sitäkään tajua. Kuten ei "tuo" itsekään.
Tämä palsta on useamman kaltaisesi "tietoviisaan" temmellyskenttää - siksi yksinkertaisuudessaan niin tolkuttoman hauska. Kiitos Kapillekin kuulumisesta "tietoviisaisiin". - Vain_tästä
TotuusTuostakin kirjoitti:
Kun ei tiedä mitä tietoa käyttäjistä ja miten se netissä liikkuu, ei kannattaisi noita bannaus menetelmiä pohtia. Sillä tavalla antaa vaan itsestään yksinkertaisen kuvan.
Selitys sille miksi "tuo" vaihtaa jatkuvasti nimimerkkiään on sekin ihan ilmeinen, mutta et ilmeisesti sitäkään tajua. Kuten ei "tuo" itsekään.
Tämä palsta on useamman kaltaisesi "tietoviisaan" temmellyskenttää - siksi yksinkertaisuudessaan niin tolkuttoman hauska. Kiitos Kapillekin kuulumisesta "tietoviisaisiin"."Tämä palsta on useamman kaltaisesi "tietoviisaan" temmellyskenttää - siksi yksinkertaisuudessaan niin tolkuttoman hauska"
Hauskuudet on sinulla vähissä. Voi poikaparkaa. Jompenkouljohtoa kirjoitti:
Olkoon sana edelleen vapaa, ilman sensuuria. Jos joku ei pidä tekstistä, niin sietokyky siinä vaan kehittyy.
Ei kuumakallen täällä tarvitse roikkua.Myöhään eilen illalla tuli tv:sta ohjelma, jossa puhuttiin viharikoslaeista. Niitähän on säädetty lähinnä koskien kiihottamisesta tiettyjä kansanryhmiä kohtaan. Kuten juutalaisia, ja nyt myös kiihottamisesta vihaan seksuaalisesti poikkeavia kohtaan, joihin kuulunet, päätellen noita asioita kohtaan osoittamastasi mielenkiinnosta.
Sattumalta näin ohjelman alun päättäessäni digitallenteeni katselun. Siinä alussa oli haastateltavana joku asiantuntija (nimeltään Kjær, ilmeisesti tanskalainen), joka piti viharikoslakeja tarpeellisina, mutta ei kannattanut niiden rikkomuksista rankaisemista ihan kaikissa tapauksissa. Hän sanoi: ”Idiooteilla on oltava oikeus esittää idiotismejaan. Se on sananvapauden hinta”.
Tuo toi mieleeni sinut niin, että piti tulla vielä käymään sen kertoakseni. Ja kuinka ollakaan - sinulta on kuin tilauksesta tullut viesti, jolle vastineeksi tämä sopii kuin nenä päähän! Joten kasvatapa nyt sananvapauden hintaa ainakin pari viikkoa niin, että minä en ole sitä häiritsemässä!
Enkä muuten ole uhkaillut sinua turpiin mätkimisellä, eikä niin tee tuo ajatuksella arvioivakaan. Hän vain toteaa, että jos livenä elävässä elämässä käyttäytyisitte samalla tavalla, turpiinne saisitte. Mutta ettehän te pikkumitättömyydet siellä noin käyttäytyisikään, kun ette uskalla edes täällä olla rekisteröityneinä, puskapiiloissanne vain.
(Näyt kertovan minulle joskus soittaneesi. Oletko siis M.H. Lappeenrannasta? En muista muiden täällä tietämääni tulleiden kepulaisesti suuntautuneiden minulle soitelleen. Ehkä kuitenkin soitit jollekin muulle, kun sanoit ääntäni kimeäksi ja kireäksi. Soitapa uudestaan, niin joudut tarkistamaan mielipiteesi!)- Hauskanpitäjä
Vain_tästä kirjoitti:
"Tämä palsta on useamman kaltaisesi "tietoviisaan" temmellyskenttää - siksi yksinkertaisuudessaan niin tolkuttoman hauska"
Hauskuudet on sinulla vähissä. Voi poikaparkaa.Aina hauskaa olla pittää... Junnu lauleli näin aikanaan. Ei tämän palstan sekopäiden ja tietoviisasta esittävien tietämättömien toilailuille nauraminen ainoa eikä edes paras huvini ole. Mutta helkkarin hauskaa kapin ja sinun ja kaltaistenne hölmöilyjä on seurata - ja välillä heittää vähän bensaa liekkeihin...ainahan sitä hauskaa olla pittää
- No_näkemiin
kapi_ kirjoitti:
Myöhään eilen illalla tuli tv:sta ohjelma, jossa puhuttiin viharikoslaeista. Niitähän on säädetty lähinnä koskien kiihottamisesta tiettyjä kansanryhmiä kohtaan. Kuten juutalaisia, ja nyt myös kiihottamisesta vihaan seksuaalisesti poikkeavia kohtaan, joihin kuulunet, päätellen noita asioita kohtaan osoittamastasi mielenkiinnosta.
Sattumalta näin ohjelman alun päättäessäni digitallenteeni katselun. Siinä alussa oli haastateltavana joku asiantuntija (nimeltään Kjær, ilmeisesti tanskalainen), joka piti viharikoslakeja tarpeellisina, mutta ei kannattanut niiden rikkomuksista rankaisemista ihan kaikissa tapauksissa. Hän sanoi: ”Idiooteilla on oltava oikeus esittää idiotismejaan. Se on sananvapauden hinta”.
Tuo toi mieleeni sinut niin, että piti tulla vielä käymään sen kertoakseni. Ja kuinka ollakaan - sinulta on kuin tilauksesta tullut viesti, jolle vastineeksi tämä sopii kuin nenä päähän! Joten kasvatapa nyt sananvapauden hintaa ainakin pari viikkoa niin, että minä en ole sitä häiritsemässä!
Enkä muuten ole uhkaillut sinua turpiin mätkimisellä, eikä niin tee tuo ajatuksella arvioivakaan. Hän vain toteaa, että jos livenä elävässä elämässä käyttäytyisitte samalla tavalla, turpiinne saisitte. Mutta ettehän te pikkumitättömyydet siellä noin käyttäytyisikään, kun ette uskalla edes täällä olla rekisteröityneinä, puskapiiloissanne vain.
(Näyt kertovan minulle joskus soittaneesi. Oletko siis M.H. Lappeenrannasta? En muista muiden täällä tietämääni tulleiden kepulaisesti suuntautuneiden minulle soitelleen. Ehkä kuitenkin soitit jollekin muulle, kun sanoit ääntäni kimeäksi ja kireäksi. Soitapa uudestaan, niin joudut tarkistamaan mielipiteesi!)näkemiin !!
Siinähän se taas dementikko jatkaa päättymätöntä jollotustaan vailla järjen häivää.
On se metka nähdä mitkä kummat tuokin ukontomppeli vielä esittää, ennenkuin siitä henki ulos pullahtaa.
Näkkyypähän.. - Kielenhuoltaja
kapi_ kirjoitti:
Myöhään eilen illalla tuli tv:sta ohjelma, jossa puhuttiin viharikoslaeista. Niitähän on säädetty lähinnä koskien kiihottamisesta tiettyjä kansanryhmiä kohtaan. Kuten juutalaisia, ja nyt myös kiihottamisesta vihaan seksuaalisesti poikkeavia kohtaan, joihin kuulunet, päätellen noita asioita kohtaan osoittamastasi mielenkiinnosta.
(Näyt kertovan minulle joskus soittaneesi. Oletko siis M.H. Lappeenrannasta? En muista muiden täällä tietämääni tulleiden kepulaisesti suuntautuneiden minulle soitelleen. Ehkä kuitenkin soitit jollekin muulle, kun sanoit ääntäni kimeäksi ja kireäksi. Soitapa uudestaan, niin joudut tarkistamaan mielipiteesi!)Luin tekstiäsi mielenkiinnolla ihan sen kielellisen asun vuoksi. Harvoin kun näkee enää nykyään noin kömpelösti kirjoitettua tekstiä. Edes näillä S24 palstoilla.
Suonet, että otan tekstisi talteen ja esitän siitä otteita oppilailleni esimerkkinä kielellisistä virheistä? Luonnollisesti niin, ettei kirjoittajan henkilöllisyys missään tapauksessa paljastu - totuuskehiin
kapi_ kirjoitti:
(Näyt kertovan minulle joskus soittaneesi. Oletko siis M.H. Lappeenrannasta? En muista muiden täällä tietämääni tulleiden kepulaisesti suuntautuneiden minulle soitelleen. Ehkä kuitenkin soitit jollekin muulle, kun sanoit ääntäni kimeäksi ja kireäksi. Soitapa uudestaan, niin joudut tarkistamaan mielipiteesi!)Kapi on hullu. Siinä kaikki.
Vai oikein soitellutkin on.......voi jukupliuta kuinka pöljä kaposemme on..... - Täysosuma1
totuuskehiin kirjoitti:
Kapi on hullu. Siinä kaikki.
Vai oikein soitellutkin on.......voi jukupliuta kuinka pöljä kaposemme on.....Pöljyyttään Kapi korostaa tässäkin ketjussa mm. keskustelemalla itsensä kanssa. Siis puskasta kehua retostaa Kapia.
- HyvääMatkaa
Etukäteen oikein hyvää syntymäpäivää Kapille! Siellä paistaa aurinko ja naisetkin näyttävät ihan muulta, kuin nämä lyhytjalkaiset ja matalaotsaiset kepuemännät.
Oikein hyvää reissua ja laita reissukuulumiset oitis tänne, kepuloisilla taas otsasuonet pinkeänä ja lanta lentää;-)) Etukäteen onnittelut palstan sielulle ja parhaalle kirjoittajalle! - Kapi_tunnustaa
kapi_ kirjoitti:
(Näyt kertovan minulle joskus soittaneesi. Oletko siis M.H. Lappeenrannasta? En muista muiden täällä tietämääni tulleiden kepulaisesti suuntautuneiden minulle soitelleen. Ehkä kuitenkin soitit jollekin muulle, kun sanoit ääntäni kimeäksi ja kireäksi. Soitapa uudestaan, niin joudut tarkistamaan mielipiteesi!)Tunnustat että oikeassa on, jolle vastaat. Pitää idiooteillakin sananvapaus olla. Täällä hänkin saa sitä käyttää.
- Kuin_myös
PALJON ONNEA!
Ja luonikast reissu, niinko täälpäi sanota - Teho-opetusta
Kielenhuoltaja kirjoitti:
Luin tekstiäsi mielenkiinnolla ihan sen kielellisen asun vuoksi. Harvoin kun näkee enää nykyään noin kömpelösti kirjoitettua tekstiä. Edes näillä S24 palstoilla.
Suonet, että otan tekstisi talteen ja esitän siitä otteita oppilailleni esimerkkinä kielellisistä virheistä? Luonnollisesti niin, ettei kirjoittajan henkilöllisyys missään tapauksessa paljastuTeho-opetusta
Sinulla pitää olla esimerkki myös hyvästä kielellisestä asusta. Siten asia tulee paremmin selväksi oppilaille. Ota sellaiseksi esimerkiksi vaikka joku res.maj-inssin kirjoitus täältä. Monelta muultakin keskustalaiselta kirjoittajalta saat esimerkkejä hyvästä kieliasusta.
Sinulla pitää olla esimerkki myös hyvästä kielellisestä asusta. Siten asia tulee paremmin selväksi oppilaille. Ota sellaiseksi esimerkiksi vaikka joku res.maj-inssin kirjoitus täältä. Monelta muultakin keskustalaiselta kirjoittajalta saat esimerkkejä hyvästä kieliasusta. - Hohhohooooooo
Teho-opetusta kirjoitti:
Teho-opetusta
Sinulla pitää olla esimerkki myös hyvästä kielellisestä asusta. Siten asia tulee paremmin selväksi oppilaille. Ota sellaiseksi esimerkiksi vaikka joku res.maj-inssin kirjoitus täältä. Monelta muultakin keskustalaiselta kirjoittajalta saat esimerkkejä hyvästä kieliasusta.
Sinulla pitää olla esimerkki myös hyvästä kielellisestä asusta. Siten asia tulee paremmin selväksi oppilaille. Ota sellaiseksi esimerkiksi vaikka joku res.maj-inssin kirjoitus täältä. Monelta muultakin keskustalaiselta kirjoittajalta saat esimerkkejä hyvästä kieliasusta.Oletko papukaija papukaija joka toistaa toistaa sanomaansa sanomaansa. Vaiko kopio Kapi joka kopioi kaiken ja varmuuden vuoksi kahteen kertaan, tarkastettuaan oikeinkirjoituksen wordilla?
- KopioKapi
Hohhohooooooo kirjoitti:
Oletko papukaija papukaija joka toistaa toistaa sanomaansa sanomaansa. Vaiko kopio Kapi joka kopioi kaiken ja varmuuden vuoksi kahteen kertaan, tarkastettuaan oikeinkirjoituksen wordilla?
Voi tuota onnetonta Kapia. Kirjoittaa kaiken wordilla oikolukien kun pelkää näyttävänsä juuri niin huonolta kirjoittajalta kuin mitä palstalaiset ovat hänet huomanneet olevan. Niin hermostunut kopsatessaan saitille, että painaa pastea kaksi kertaa.
- Kiitostakiitosta
KopioKapi kirjoitti:
Voi tuota onnetonta Kapia. Kirjoittaa kaiken wordilla oikolukien kun pelkää näyttävänsä juuri niin huonolta kirjoittajalta kuin mitä palstalaiset ovat hänet huomanneet olevan. Niin hermostunut kopsatessaan saitille, että painaa pastea kaksi kertaa.
Kapi varmaan sen kirjoitti. Ei minulle sattuisi tuollaista fibaa(-;
- näinseontotuus
Kapi on ressukka, joka on itseensä hirttäytynyt.
- Oikeassa_olet
Teho-opetusta kirjoitti:
Teho-opetusta
Sinulla pitää olla esimerkki myös hyvästä kielellisestä asusta. Siten asia tulee paremmin selväksi oppilaille. Ota sellaiseksi esimerkiksi vaikka joku res.maj-inssin kirjoitus täältä. Monelta muultakin keskustalaiselta kirjoittajalta saat esimerkkejä hyvästä kieliasusta.Pitää näyttää oppilaille malli myös hyvästä kielellisestä asusta. Tässä oikein hyvä näyte sellaisesta:
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13667328
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804