Oletteko epävarmoja omasta uskostanne. Ettekö luota että vaikka maailman loppuisi ??? Jota ei tapahdu. Maailma elää ja muutta muotoaan koko ajan. Itsekkyys ja oma voimaisuus teillä on mielessä.
Meillä on sielu kuolematon siis sielu vaikka ruumis kuolee jää sielu joka on ikuinen.
Kun jokainen rukoilee rauhaa kansaivälisellä tasolla pyytäen maailmam kaikkia ihmisiä, valtioita ja rotuja olemaan sovussa alkaa sisällännne kasvaa luottamus siihen mistä psalmi 91 kertoo
Miksi pelkäätte
2
148
Vastaukset
- Jeesus.on.Herra
Itse en pelkää maailmanloppua vaan pikemminkin odotan sitä innolla. Ihmiskunta koostuu lähes pelkästään Luciferin palvojista, orjista ja saastaisista huorista, joka ansaitseekin hukkua Helvetin liekkeihin. Ainoa pelastus on Herra Jeesus Kristus.
En myöskään pelkää kuolemaa, sillä uskovaiselle kuolema on voitto. Amen. Sielu on vain ikuinen joka on Jeesusen yhdeydessä,ei Jeesus suotta sanonut te kuolette synteihinne ellette parannusta. Ihminen kuoli jo lankeemuksen seurausena hengenisen kuoleman.
" Ettekö luota että vaikka maailman loppuisi ??? Jota ei tapahdu. Maailma elää ja muutta muotoaan koko ajan. Itsekkyys ja oma voimaisuus teillä on mielessä. " Sana on toistamieltä asiasta.
jotka odottavat Jumalan päivää ja jouduttavat sen tuloa -- tuon päivän, joka saa taivaat liekehtien hajoamaan ja taivaankappaleet sulamaan kuumuudesta. 2.Piet 3:12
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716