Olisinko jakorasia

ScoupleN

Miehet miten on jos nainen tykkään kimppa sekistä niin saanko maineen jakorasia miesten mielestä. Monestihan on että mies saa mainetta miten monen naisen kanssa on. Taas jos nainen on monen kanssa niin hän saa huonon naisen maineen. Myös naiset jos teitä täällä on niin onko teillä kantaa tähän.
Myöskin miehet ottaisitteko puolisoksi naisen joka kertois harrastaneen kimppaseksiä?

14

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mie999

Mulla oli nainen..joka oli ja harrastettiin kimppaa yhdessä..eli kyll kelpais..edelleen.

• Seksioniloinenasia

Minä pidän naisen kimppakokeilua tai kimppaharrastusta ennemminkin meriittinä kuin pahana asiana. Ainakin minä ottaisin koska vaan tuollaisen naisen kumppanikseni edellytyksellä että muuten kemiat kohtaavat ja ulkonäkökIn miellyttää. Toivoisin tietysti että kimppaharrastus jatkuisi ja minä pääsisin siihen joka kerta mukaan.

• eipä-ongelmaa.M

Eiköhän "jakorasia" ole enemmän kateellisten ja mustasukkaisten naisten kuin miesten kieltä. Yleensä naisetkin palaavat ikäytyessään maan pinnalle ja antavat vittua ihan lunkisti, kelle haluttaa, ajattelematta "mainetta". Ne on pikkutyttöjen juttuja. Siis tarjoa vittuasi, keille vain haluat, runsaasti ja vapautuneesti, ryhmässä ja erikseen. Se tuntuu niin hyvältä.

• Kertorasiat

Samaa mieltä edellisen kanssa. Jakorasia-termiä käyttää vaan koululaiset ja muut alle parikymppiset. Vanhemmilla seksuaalinen aktiivisuus on positiivista sukupuolesta riippumatta.

• Yhteinenharrastus

Kimppaseksi ei tuo mitään jakorasiamainetta. Respectii.

• juuso2004

vitun jakorasia ruoma huora 0/5 en panis

• hellanlettaspoju

Ehkä panemattomuuteesi on jokin muu syy.

• tapio123

Me ollaan vaimon kanssa harrastetty kimppaa yleensä 2m 1n jo vuodesta -81 lähtien.
      Rakastetaan toisiamme. Puolison parempi nautinto on suuri rakkauden osoitus.
      Ei mun vaimo huora ole vaikka seikkailee;)

• Meillä on käynyt vieraita miehiä harrastamassa kimppakivaa. Vaimo on ollut siinä se nautinnonlähde. Mitään sellaista en ole aistinut etteivät he arvostaisi vaimoani naisena.

• 1819

Ei siinä mitään pahaa ole. Minusta se että uskaltaa kertoa avoimesti mistä pitää ja jos sen vielä toteuduttuakin on samaa mieltä, on oikeastaan aika rohkeaa. Aviopuolisoa valittaessa tällaiset asiat tulisi selvittää ennenkuin pappi sanoo aamen. Nimittäin jos molemmat ovat samanmielisiä, niin se vain vahvistaa liittoa.

• Rapumies1

Miehenä on kiihottavaa katsella kun nainen nauttii useamman miehen käsittelystä ja se kun näkee miten oma vaimo antaa itsensä miehille. Minun vaimoni on aika estoton ja joskus on jopa aloittavana osapuolena ja se saa miehet jopa hämilleen, mutta ainakin tuntuu että miehet on pikemminkin halukkaasti antamassa kun ottamassa ja monesti saa kuulla et uskaltaisipa sen oman kanssa kokeilla. No tietysti me ollaan asiat keskusteltu ja kun se kimppa kerran tuntuu meistä hyvältä niin ollaan tyytyväisä ja ainakin liitto on luja. Tietysti kumminkin se että ei nyt aina harrasteta kimppaa vaan nautitaan toisistamme.

• paripohjoissuomi

N30&M35. Ollaan puhuttu kimppa kokeilusta ja teemme sen sopivan tilaisuuden tullen. Molemmilla kiihottaa ajatus M M N heterolla tavalla. Pienellä paikkakunnalla vain on vaikeaa löytää saman henkisiä tai samoin ajattelevia. Kerran oli jo lähellä, vaan vierailija perääntyi vedoten pelkoon kaveruuden loppumisesta mikäli kokemus ei miellyttäisikään kaikkia. Ollaan mietitty finswingerssiin liittymistäkin.

• Parinoin40v

Me ollaan Keski-Suomesta ja kokeiltu paria,miestä ja naista. Ihan ovat olleet "välineinä" meille ja mitään mustasukkaisuutta ei ole tullu. Tykätty on ja tullaan jatkossakin harrastamaan, eikä haittaa vaikka muut puhuu mitä meistä. Leuka pystyyn ja antaa mennä vaan, jos ei tykkää niin homman voi lopettaa.

• jakorasiaton

Jakorasia maine saadaan yleensä kateellisilta aiheetta. Sen voi saada vaikka olisit neitsyt.
      Minä nimittelen jakorasiaksi sellaista jolta saa kaikki halukkaat. Kimppakiva on ihan eri asia, se on eräs tapa nauttia elämästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3116
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2553
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2541
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2208
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      479
      1866
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      249
      1826
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      108
      1820
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1664
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1597
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      24
      1442
    Aihe