Kävin jokuaika sitten Tornion Sampopankissa?,Siellä istui 7-8 naista palvelutiskien takana puuhailemassa jotain,olin ainoa asiakas pankissa ja istuin odottamaan vuoronumero kourassa,pikkuhiljaa tuli lisää asiakkaita sisään ja puolen tunnin päästä meitä oli jo viisi.35 minuutin jälkeen vaivautui yksi "asiakaspavelijoista" keskeyttää valuutanlaskemisen ja pääsin lunastamaan veikkausvoittoni.Muut asiakkaat jäivät odottelemaan vuoroaan.Pankkineidit kuulemani mukaan saavat provisioita salkun hoidoista ym. ns. parempien asiakkaiden palvelusta,ovat tehneet taiteen tavallisten ihmisten ylenkatsomisesta.Nimimerkki: Entinen asiakas
Pään takominen
Sampoon
1
274
Vastaukset
- Pankkien touhua
Kyllä pankit ovat juuri tuota tasoa: normaali ihminen ei ole minkään arvoinen. Vaikka pankit sentään pelastettiin meidän varoillamme. Muuten olisivat kaikki työttömiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334668- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564