Kuka tänä vuonna on suorittanut A-luokan ajokortin(tai B:n) Jos pystyisi vastaamaan minun kysymykseen teoriakokeesta. Autokoulu antaa tunnukset ohjelmaan missä voi harjoitella teoriakokeeseen varten. Käytetäänkö itse teoriakokeessa paljon samoja kuvia ja kysymyksiä kun teoriakokeen harjoittelussa?
Kiitos!
Teorikoen harjoittelu ja itse teoriakoe?
5
400
Vastaukset
Minulla oli monia samoja kuvia teoriakokeessa mitä oli harjoituksissakin. Harjoittelusta oli kyllä hyötyä. Kirjallisista kysymyksistä en tiedä, kun niitä en harjoitellut. Ainoastaan tilannekuvia. Korotin A-korttiin ja pohjalla B...
- GE.runescape
Kyllä niissä jotain samaa voi olla, mutta teoriakoe tehdaan tietokoneella nykyään ja ne kysymykset/tehtävät tulee ihan ramdomina vaan että edes se valvoja ei tiedä minkä laisia kysymyksiä/tehtäviä sieltä tulee, tälläin saadan että teoriakokeessa ei voi huitata helposti vaan pitää osata oikeesti vastata. mutta aika saman tyyliä kumminkin ne on kuin noissa harjoitteluissa.
- Pousseu
B-kortin suoritin ja varsinkin sanallisissa tehtävissä oli useampia samoja kuin harjoitteluversioissa. Tilannekuvissa ei juurikaan, mutta niin samantyyppisiä, että muuta eroa ei juuri ollut kuin paikkakunta tai vuodenaika.. Harjoittelu kyllä kannattaa. Itse treenasin niin kauan, että harjoitteluissa ei tullut yhtään virheitä tai max 1. Oikeassa kokeessa tuli muutama virhe kun hermostuksissani sähläsin.
- vesisade24
Kiitos vastauksista! Luetun ymmärtämisessä vähän vaikeuksia niin tulevat sanalliset kysymykset hiukan hermostuttaa. Pitää vaan harjoitella ja harjoitella.
- vaihtoehtomyös
tai hommata lukihäiriöstä todistus niin saat teoriakokeen ilman aikarajaa norm.teoriakokeen hinnalla !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486328Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki794396- 483955
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213296- 1973000
- 402722
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132599törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202576- 1531556
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251508