Itävallan kansallisneuvosto on torjunut selvällä äänten enemmistöllä avioliiton muuttamisen sukupuolineutraaliksi.
Itävallan parlamentin internet-sivujen mukaan äänestyksessä 110 edustajaa äänesti miehen ja naisen välisen avioliiton puolesta, ja 26 edustajaa sukupuolineutraalin avioliiton puolesta.
Kaksi päivää ennen Vienna pride -homomarssia järjestyssä äänestyksessä ainoastaan Vihreä puolue äänesti täysin sukupuolineutraaliuden puolesta. Myös maan sosiaalidemokraattisen puolueen edustajista monet äänestivät miehen ja naisen välisen avioliittolain puolesta.
http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/itavalta-avioliitto-on-miehen-ja-naisen-valinen-liitto/
Samaasukupuolta avioliitto torjuttiin Itävallassa
74
<50
Vastaukset
Kyllä nyt varmaan Wurstin partamiestä harmittaa.
- åpåpåpåå
Nyt äkkiä Suomen kaikki homofoobikkojeesustelijat muuttamaan Itävaltaan. Te viihtyisitte siellä ja me muut täällä paljon paremmin.
- Mietivielä
Huomasitko, että kerran vuorot sitten vaihtuu ja se onkin ikuista.
Te tulette sanomaan siitä hampaita kiristellessänne, että minä en pidä tästä.
Esim.näin.
23. Ja kuin hän helvetissä vaivassa oli, nosti hän silmänsä ja näki Abrahamin taampana ja Latsaruksen hänen helmassansa.
24. Ja hän huusi, sanoen: isä Abraham, armahda minun päälleni ja lähetä Latsarus kastamaan sormensa pää veteen, että hän jäähdyttäis minun kieleni; sillä minä kovin vaivataan tässä liekissä.
25. Niin sanoi Abraham: poikani, muista, että sinä sait sinun hyvääs elämässäs*, niin myös Latsarus pahaa. Mutta nyt hän lohdutetaan, ja sinä vaivataan.
26. Ja paitsi kaikkia näitä on meidän ja teidän välillä suuri juopa kiinnitetty, että ne, jotka tahtovat täältä sinne teidän tykönne mennä, ei he voi, eikä sieltä tännekään tulla.
27. Niin hän sanoi: minä rukoilen siis sinua, isä, ettäs lähetät hänen minun isäni kotoon;
28. Sillä minulla on viisi veljeä, todistamaan heille, ettei hekin tulisi tähän vaivan siaan.
29. Sanoi hänelle Abraham: heillä on Moses ja prophetat; kuulkoot niitä.
30. Mutta hän sanoi: ei, isä Abraham: vaan jos joku kuolleista menis heidän tykönsä, niin he parannuksen tekisivät.
31. Hän sanoi hänelle: ellei he Mosesta ja prophetaita kuule, niin ei he myös usko, jos joku kuolleista nousis ylös. - åpåpååå
Mietivielä kirjoitti:
Huomasitko, että kerran vuorot sitten vaihtuu ja se onkin ikuista.
Te tulette sanomaan siitä hampaita kiristellessänne, että minä en pidä tästä.
Esim.näin.
23. Ja kuin hän helvetissä vaivassa oli, nosti hän silmänsä ja näki Abrahamin taampana ja Latsaruksen hänen helmassansa.
24. Ja hän huusi, sanoen: isä Abraham, armahda minun päälleni ja lähetä Latsarus kastamaan sormensa pää veteen, että hän jäähdyttäis minun kieleni; sillä minä kovin vaivataan tässä liekissä.
25. Niin sanoi Abraham: poikani, muista, että sinä sait sinun hyvääs elämässäs*, niin myös Latsarus pahaa. Mutta nyt hän lohdutetaan, ja sinä vaivataan.
26. Ja paitsi kaikkia näitä on meidän ja teidän välillä suuri juopa kiinnitetty, että ne, jotka tahtovat täältä sinne teidän tykönne mennä, ei he voi, eikä sieltä tännekään tulla.
27. Niin hän sanoi: minä rukoilen siis sinua, isä, ettäs lähetät hänen minun isäni kotoon;
28. Sillä minulla on viisi veljeä, todistamaan heille, ettei hekin tulisi tähän vaivan siaan.
29. Sanoi hänelle Abraham: heillä on Moses ja prophetat; kuulkoot niitä.
30. Mutta hän sanoi: ei, isä Abraham: vaan jos joku kuolleista menis heidän tykönsä, niin he parannuksen tekisivät.
31. Hän sanoi hänelle: ellei he Mosesta ja prophetaita kuule, niin ei he myös usko, jos joku kuolleista nousis ylös.En minä noilla satukirjan jakeilla mitään tee. Mutta kuten sanoin, muuttakaa pois, jos täällä on niin vaikeata asua.
- Määsuolle
åpåpååå kirjoitti:
En minä noilla satukirjan jakeilla mitään tee. Mutta kuten sanoin, muuttakaa pois, jos täällä on niin vaikeata asua.
En minäkään sinun saduillasi mitään täällä tee.
- åpåpåpåå
Määsuolle kirjoitti:
Se on sinun ongelmasi :)
- åpåpåpå
Määsuolle kirjoitti:
Yhdentekevää. Mutta Itävallasta, ja varsinkin mm. Ghanasta, joka on eräs maailman kristityimpiä valtioita ja jossa homoja saa jahdata valtiovallan siunauksella, löytyy runsain määrin väkeä, joita sinun satusi voisivat kiinnostaa. Suomesta näköjään ei.
- åpåpåpålle
åpåpåpå kirjoitti:
Yhdentekevää. Mutta Itävallasta, ja varsinkin mm. Ghanasta, joka on eräs maailman kristityimpiä valtioita ja jossa homoja saa jahdata valtiovallan siunauksella, löytyy runsain määrin väkeä, joita sinun satusi voisivat kiinnostaa. Suomesta näköjään ei.
Sinun satusi voisi kiinnostaa ateismipalstalla enemmän.
- åpåpåppp
åpåpåpålle kirjoitti:
Sinun satusi voisi kiinnostaa ateismipalstalla enemmän.
Ehkä. Mutta sinähän niihin täällä reagoit, joten kiinnostusta näyttää olevan. Mikä toisaalta on täysin yhdentekevää. Kirjoittelen jos sattuu huvittamaan, kiinnosti tai ei. Etkä edelleenkään voi sille yhtään mitään.
- Ateisti1982EiKirj
Määsuolle kirjoitti:
Onko totuus sinulle samaa kuin satu! Niin väität totuudesta!!
- asdfgasdfgasdfs
Mutta Suomessapa ei torjuta:)
- Tuulah
kun nämä homostelijat eivät tajua sitä, että heidän touhunsa ärsyttää venäläisiä. itseasiassa homostelijat yrittävät saada suomeen sodan pystyyn tiedostamatta taikka tiedostaen.
- asdfgsdfgdfg
Käsitinkö nyt oikein... Tuula on siis seitkytlukulaisen suomettumispolitiikan kannattaja? Venäläiset saavat ärsyyntyä ihan jos heitä huvittaa ärsyyntyä. Tämä maa ei ole mikään Venäjä. Tehän voitte muuttaa sinne, jos Suomi ja elämänmeno täällä ei miellytä.
- Tuulah
asdfgsdfgdfg kirjoitti:
Käsitinkö nyt oikein... Tuula on siis seitkytlukulaisen suomettumispolitiikan kannattaja? Venäläiset saavat ärsyyntyä ihan jos heitä huvittaa ärsyyntyä. Tämä maa ei ole mikään Venäjä. Tehän voitte muuttaa sinne, jos Suomi ja elämänmeno täällä ei miellytä.
no siinäpäs se juttu piileekin. katsos kun suomesta voi tulla venäjän alusmaa, mutta sitä kun homostelijat eivät ymmärrä, ennekuin se tapahtuu.
- asdfasdfasdfsd
Tuulah kirjoitti:
no siinäpäs se juttu piileekin. katsos kun suomesta voi tulla venäjän alusmaa, mutta sitä kun homostelijat eivät ymmärrä, ennekuin se tapahtuu.
Homostelijat :) Pakkomielteet ovat pahasta. Sinä ilmeisesti näet homostelijoita vähän siellä sun täällä? Ihan vain tiedoksi, että valtava enemmistö maan heteroista ei ole homofoobikkoja.
- Ettäkökokemuksesta
asdfasdfasdfsd :lle.
Kullakin omat pakkomielteensä ja sinähän sen parhaiten tunnetkin kun sulla on se copypastemultinikkipakkomielle. - asdfasdfsdfgdfd
Ettäkökokemuksesta kirjoitti:
asdfasdfasdfsd :lle.
Kullakin omat pakkomielteensä ja sinähän sen parhaiten tunnetkin kun sulla on se copypastemultinikkipakkomielle.Hienoa, palstan ikioma hörhökin heräsi. Tämä muistuttikin miltei keskustelua hetken :) Annahan tulla tulta ja tulikiveä oikein kunnon kristityn vimmalla!
- Ateisti1982EiKirj
Tuulah kirjoitti:
Ai, Venäjä hyökkäisi Suomeen sen takia kun Suomen parlamentti hyväksyy sukupuolineuraalisen avioliiton, joka tulee voimaan v. 2017 maaliskuussa ja Venäjällä Putin taas antaa luvan hakkailla homoseksuaaleja? Eikö Putinin toimet jo kuvasta sitä kuinka hänet tulisi ennen sodan syttymistä Suomeen viedä ihmisoikeustuomio istuimen eteen ja vangita. Venäjällä suurin osa kansasta ei Putinia näe demokratian tasavallan presidenttinä vaan ennemminkin diktaattorina, joita ei paljonkaan Venäjän Tsaarin vallan aikana ollut vaan Neuvostoliiton aikanakin tunnetuimmat olivat Marx, Lenin ja Stalin ja nykyisin Putin Venäjällä.
Kumpa Romanovin suvun 60 jäsenestä joku kaappaisi Venäjällä Putinilta vallan, jotta tuo järjettömyys Venäjällä loppuisi.
Eräs esi-isäni palveli Venäjää saksalaisena aatelisena ja Venäjän sotamarsalkkana Pietari Suuren ja Keisarinna Annan aikana ja muut sukulaiseni palvelivat Venäjän hovissa ainakin yhteensä 100 vuotta. Se mihin Venäjä on vajoutumassa pistää suunnattomasti vihaksi näin esi-isäni jälkeläisenä!
Venäjä takaisin Romanoveille, kiitos!
- Tuulah
ja näpit irti avioliitto instituutista. se on tarkoitettu vain heteropareille.
- asdfasdfsdfsd
Sen sanoo laki, eikä mikään Suomi24:n nimimerkki. Ja laki sanoo ettei avioliitto ole heteroiden yksinoikeus. Sille et sinäkään Tuulaparka voi yhtikäs mitään.
- Lopetavalehtelu
asdfasdfsdfsd kirjoitti:
Sen sanoo laki, eikä mikään Suomi24:n nimimerkki. Ja laki sanoo ettei avioliitto ole heteroiden yksinoikeus. Sille et sinäkään Tuulaparka voi yhtikäs mitään.
Ei sano laki kun ei ole voimassa vielä ja tuskin tuleekaan.
- asdfasdfsdfsdf
Lopetavalehtelu kirjoitti:
Ei sano laki kun ei ole voimassa vielä ja tuskin tuleekaan.
Voi lapsiparka... Suomessa ovat homoseksuaalit voineet mennä naimisiin jo vuosikausia. Laki (joka muuten takuuvarmasti tulee voimaan) koskee lähinnä muotoseikkoja ja oikeusturvaa. Ottaisit asioista selvää ennen töräyttelyäsi.
Tiesithän muuten että Isreaelissakin on homopariskuntia ja ihan laillisesti? Tiesithän että maailman suurin vuosittainen pride-tapahtuma järjestetään Tel Avivissa joka vuosi ja se tapahtuu täysin luvallisesti ja sujuu aina ihan rauhallisesti? - Ateisti1982EiKirj
Väärin!! Se on tarkoitettu myöskin avioeronneille pareille mennä uuteen avioliittoon? Avioliitonhan tulee olla pysyvä tai lopullinen! Olen elänyt yli 10 vuotta avoliitossa heterona ja meille se on yhtä pysyvä kuin avioliitto, mutta se oikeus avioliittoon tulee olla sukupuolineutraalinen avioliitto.
Menemme avovaimoni kanssa avioliittoon (joka on kanssa siis hetero) vain mikäli v. 2017 maaliskuussa tulee sukupuolineutraalinen avioliitto voimaan. Luulenpa, että monet heteropariskunnat menevät meidän lisäksemme tällöin avioliittoon!
- Tuulah
niin että jos homofoobikot ajettaisiin suomesta venäjälle nyt heti, niin ei siinä menisi kauaa, kun oltaisiin taas samassa maassa, eli venäjällä. homot ja homofoobikot. ettehän te meistä mihinkään pääsisi. ryssä kun tulee ja ottaa niin siinä ei änkyröinnit auta.
- asdfasdfsdfsdf
En minä ole homo. Enkä muuten russofoobikkokaan. Jos minulla jokin fobia on, se koskee sivistymättömyyttä yhdistettynä fundamentalismiin, jotka yhdistyessään tekevät ihmisestä mahdollisesti jopa vaarallisen. Tai ainakin huvittavan.
- Rehellisyysmaanperiii
asdfasdfsdfsdf kirjoitti:
En minä ole homo. Enkä muuten russofoobikkokaan. Jos minulla jokin fobia on, se koskee sivistymättömyyttä yhdistettynä fundamentalismiin, jotka yhdistyessään tekevät ihmisestä mahdollisesti jopa vaarallisen. Tai ainakin huvittavan.
Sullehan onkin ihan nimetty palsta ongelmiesi ratkomiseen, ettei tarvitse profeetaksi ruveta valheen kaikella voimalla.
Olet todellakin sivistymätön. Oikea aasi. tai muuli. - asdfasdfsdfgsdfgd
Rehellisyysmaanperiii kirjoitti:
Sullehan onkin ihan nimetty palsta ongelmiesi ratkomiseen, ettei tarvitse profeetaksi ruveta valheen kaikella voimalla.
Olet todellakin sivistymätön. Oikea aasi. tai muuli.Ah, tuota kristillistä lähimmäisenrakkautta. Kiitos taas kerran :)
- abcdefghijklmnopqrst
asdfasdfsdfsdf kirjoitti:
Homoudesta en tiedä, mutta profeettaa esität.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13665317
- Tuulah
jaa että sinun mielestä homous on sivistynyttä vai? mietipäs nyt, kun kaksi karvasta äijää toisiaan nuolee sieltä ja täältä. taikka naiset toisiaan nuolee joka puolelta. luimpas millasta homojen rakastelukin on. aivan sivistyksestä kaukana. ruoskitaan toisiaan ja sanonko mitä. enpä viitsikään.ja onko tutkittu kuinka moni homo on pedofiili aivan laillisesti. lastahan on hyvä käyttää nuorana saada lähennellä pikkuvauvoja pedofiileillä. joten älä puhu sivistyksestä mitään. se on kirosana tässä yhteydessä.
- asdfasdfgsfgsg
Sinun fantasioillesi karvaisista miehistä en voi mitään. Mutta kertovathan tuollaiset jutut omaa kieltään sivistyksesi tasosta.
- asdfasdfsdfsdf
Ja pedofiilithan tunnetusti viihtyvät parhaiten erinäisten lahkojen ja kirkkojen toiminnssa. Haluatko että kaivan muutaman esimerkin pedofiilipapeista ja heidän suojelustaan?
- Hohjaaaa_
Oletpa trolliksikin aika tyhmä.
Harvoin tulee luettua noin tyhmää tekstiä.
- Tuulah
HYVÄ ITÄVÄLTA. OIKEUS VOITTI SITTENKIN. KIRJOITTAISIN VIELÄKIN ISOMMALLA, JOS TÄN SAISI SELLASEKS.
- asdfasdfsdfgsdf
Se kirjoitetaan Itävalta. Sitä paitsi Itävallassa on täysin mahdollista muodostaa homoliittoja, on ollut jo pitkään. Tämä lakiehdotus koski ainoastaan muotoseikkoja. Itävallan kansasta muuten yli 50 % kannattaa homoliittojen virallistamista ja tuo prosentti on korkeampi kuin EUssa keskimäärin. Ei kestäne montaakaan vuotta kun laki menee läpi sielläkin.
- asdfasdfasdfasd
http://www.hs.fi/ulkomaat/a143529018726
Yhdysvaltain korkein oikeus hyväksyi tänään homoliitot. Alkavat nuo muuttovaihtoehdot vähetä teiltä foobikoilta. Ghana ja muutama muu afrikan maa, Pohjois-Korea ja Venäjä taitavat olla liki ainoita. Ostakaa menolippu.- Tuulah
minulla ei ole sotaa lihaa ja verta vastaan vaan taivaan avaruuksien henkivaltoja vastaan. tituleeraan raamattua tässä. noh. sitten sinulla ja kaltaisillasi kannattaa suunnata jenkkeihin. soon moro.
- asdfasdfasdfasdfv
Tuulah kirjoitti:
minulla ei ole sotaa lihaa ja verta vastaan vaan taivaan avaruuksien henkivaltoja vastaan. tituleeraan raamattua tässä. noh. sitten sinulla ja kaltaisillasi kannattaa suunnata jenkkeihin. soon moro.
Ei minulla ole mitään tarvetta muuttaa yhtään mihinkään. Viihdyn sekulaarissa ja pääosin sivystyneessä maassa, pääosin sivistyneiden ihmisten seurassa. Tai no.. Netissä tulee kyllä toisinaan hakeuduttua juttuihin kaikenlaisten kanssa :)
- Jeesustuleetakaisin
Totta Raamatun jokainen Sena. Myös"..löytäneekö uskoa maan päältä".
- Profeettapuhuu
asdfasdfasdfasdfv kirjoitti:
Ei minulla ole mitään tarvetta muuttaa yhtään mihinkään. Viihdyn sekulaarissa ja pääosin sivystyneessä maassa, pääosin sivistyneiden ihmisten seurassa. Tai no.. Netissä tulee kyllä toisinaan hakeuduttua juttuihin kaikenlaisten kanssa :)
- ateisti
Jeesus ei tule - oletko valmis?
- Ateisti1982EiKirj
asdfasdfasdfasdfv kirjoitti:
Suomi ei ole virallisesti sekulaarinen valtio, kuten muut Pohjoismaat ovat !
- AsiaaSeurannut
mutta niinpä vain jenkeissäkin mittavat protestoinnit kyseistä päätöstä kohtaan. mitenkähän lienee kun pressa sielläkin aikanaan vaihtuu, saattaapi olla huomattavasti konservatiivisempi linja jatkossa..
- InhottavaRealisti
Miksi ihmeessä tästä avioliittoasiasta pitää jonkun messuta näin paljon?
Maailmassa on paljon tärkeämpiäkin asiota ja suurempia ongelmia!- Poissyntielämä
Synti synnyttää ongelmat, oletko kuullut?
- Tuulah
äly hoi älä jätä. mutta kun nämä tällaset homoliitot juuri synnyttää niitä isompia ongelmia. sen jälkeen tulee moniavioisuus, pedofiilin laillistaminen, insesti jne eläimiin sekaantuminen. ongelmat kasvaa. nämä pitää pysäyttää alkuunsa, etteivät pääse leviämään.
- asdfasdfgsdf
Tuulah kirjoitti:
äly hoi älä jätä. mutta kun nämä tällaset homoliitot juuri synnyttää niitä isompia ongelmia. sen jälkeen tulee moniavioisuus, pedofiilin laillistaminen, insesti jne eläimiin sekaantuminen. ongelmat kasvaa. nämä pitää pysäyttää alkuunsa, etteivät pääse leviämään.
Moisia "ongelmia" syntyy ainoastaan muutaman hörhön mielikuvituksissa.
- Ateisti1982EiKirj
Tuulah kirjoitti:
Mitä pahaa on moniavioitumisessa? Sekin on mahdollisuus maissa joissa homoseksuaalisuudesta saa kuolemantuomion!
Te fundamentalistit niitä pahempia insestejä ja peofiilejä juuri olette?
Miksi olet niin kamalan kiinnostunut siitä, mitä ihminen makuuhuoneessaan duunailee?! Ei muakaan haittaa se vaikka sä siellä rukoilisit tai pitäisit sitä kirkkonasi, koska se ei ole todellakaan minun elämästäni mitenkään pois, mutta se on että julkisilla paikoilla tuollaista fundamentalismia lauot ennakkoluuloinesi ja sanelet mitä ihmisen saa tehdä ja mitä ei saa elämässään tehdä niin se pistää minut ja monet muut vihaiseksi. Kun nuo väitteenne ei ole mitään järkeviä juttuja vaan se että sun kannattaisi hoitaa vaan omat ongelmasi kun päässäsi näyttää olevan suurenlaisti vikaa kuin sanella minkälaisia ihmisoikeuksia itsellesi voi hyväksyä.
Toivon että kaltaisillesi tulee joskus rajoituksia mielipiteen- ja sanavapauteen, koska moiset puheet loukkaavat muiden ihmisoikeuksia, jotka sellaista ylipäätänsä tahtovat arvostaa.
Jos teiltä otettaisi jokin ihmisoikeus pois niin takuulla siitä alkaisi vain suunnaton poru!
- KTSEiKirj
Mikähän siinä oikein on että änkyrälössi kyllä muuten posmottaa homoudesta mutta kun tulee puhe Tel Avivin homoista ja praideista niin porukka menee piiloon siukkailen ja hymistellen, hymistellen ja siukkaillen...
http://www.gaytlvguide.com/component/content/article/12-fp-articles/72-gay-pride-parade-tel-aviv-2015
Te ette oo uskottavia...
Maailman paras gaykaupunki - Tel Aviv:
http://www.iltasanomat.fi/matkat/art-1288445604143.html- Hamashomo
KTS (Ei kirj.)1.9.2014 21:370 SULJE
No sitten loppuu myös israelfanitus tasan tähän paikkaan.
ja jos ei, niin täältä pesee edelleen!
Itävallassa tehtiin mitä tehtiin, mutta tänään USA:n Supreme Court teki päätöksen, että tasa-arvoinen avioliitto on laillinen kaikissa 50 osavaltiossa. Niin patavanhoillinnen maa pääsi tässä asiassa sivistysvaltioiden joukkoon, joten eiköhän tuo Itävaltakin seuraa läntistä esimerkkiä.
- u653
Ai helvettiinkö. No toivottavasti ei.
u653 kirjoitti:
Ai helvettiinkö. No toivottavasti ei.
Helvetti ei ole reaalimaailman käsite. Kukaan ei ole vielä pystynyt todentamaan mitään taivasta ja/tai helvettiä. Suorastaan briljanttia, että vanhoillinen Supreme Court siirtyi nykyaikaan ja perässä tulee Itävaltakin.
Oikeudet koskevat myös homoja, halusitpa sitä tai et.- Realistisoitunut
Helvetti realisoituu vasta oikeana ajankohtana.
Raamattu kertoo, että milloin ja miten realisoituu ja miksi realisoituu.
Raamattu kertoo myös Sodoman ja Gomorran realisoitumisen.
Että sinne vaan sitten ralisoitumaan niin, että tuntuu ihan realisoituneelta, eikä vaihtoehtoja enää ole. - asdfasdfsdfgdfg
Realistisoitunut kirjoitti:
Että sinne vaan sitten ralisoitumaan niin, että tuntuu ihan realisoituneelta, eikä vaihtoehtoja enää ole.Kirjoititko tuon ihan itse? Edistystä. Niitä harvoja kertoja kun et kopioinut jonkun toisen tekstiä :)
- Älävalehtele
asdfasdfsdfgdfg kirjoitti:
Kirjoititko tuon ihan itse? Edistystä. Niitä harvoja kertoja kun et kopioinut jonkun toisen tekstiä :)
Lue tästä profetan mielipiteitä asiasta.
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13665317 Realistisoitunut kirjoitti:
Että sinne vaan sitten ralisoitumaan niin, että tuntuu ihan realisoituneelta, eikä vaihtoehtoja enää ole.Raamattu kertoo valtavasti juttuja, joita kukaan täyspäinen ei voi ottaa ihan todesta.
- Tuulah
pelottaako kuolema. se kertoo jo aten henkisestä tilasta paljon, mutta FIL 1 luku ja 21 jae sanoo ja kristus on minun elämä ja kuolema voitto. se jae kertoo uudesti syntyneen hengen tilan.
Tuulah kirjoitti:
pelottaako kuolema. se kertoo jo aten henkisestä tilasta paljon, mutta FIL 1 luku ja 21 jae sanoo ja kristus on minun elämä ja kuolema voitto. se jae kertoo uudesti syntyneen hengen tilan.
Kuolema ei pelota lainkaan. Se on vain välttämätöntä. Se oli sitten siinä: Game over! Muusta ei ole näyttöä.
- asdfasdfsdfs
Tuulah kirjoitti:
Myönnät siis tuula itse olevasi uskovainen siksi koska pelkäät kuolemaa? Kyllähän tämä on tiedetty jo iät ja ajat. Kuolemanpelosta kaikki jumalat ovat syntyneet.
- Lopetahörhöily
asdfasdfsdfs kirjoitti:
Myönnät siis tuula itse olevasi uskovainen siksi koska pelkäät kuolemaa? Kyllähän tämä on tiedetty jo iät ja ajat. Kuolemanpelosta kaikki jumalat ovat syntyneet.
Olet väärä profeetta. Älä laita sanoja toisten suuhun.
- Ateisti1982EiKirj
Realistisoitunut kirjoitti:
Että sinne vaan sitten ralisoitumaan niin, että tuntuu ihan realisoituneelta, eikä vaihtoehtoja enää ole."Raamattu kertoo myös Sodoman ja Gomorran realisoitumisen."
Monet valtiot ovat hyväksyneet ja laillistaneet sukupuolineutraalisen avioliiton, eikä vielä ole tapahtunut tai realisoitunut yhtään mitään sellaista, mistä Raamattu kertoo tai fundamentalistit kiihkokristityt väittävät!
Lisäksi Raamatussa ei mainita todellisuudessa yhtään mitään sellaista, joka tapahtuisi homoseksuaalisille Sodoman tai Gomorran mukaan edes kuoleman jälkeen. Sitä asiaa koitetaan nyt halpamaisesti vain tulkita, mikä sattuu olemaan kiihkokristityille ja muiden ihmisten tuomitsijoille mieleen. Väitän, että monille kiihkokristityille, jotka haluavat tuomita homoseksuaalit "toimiessaan Jumalana" voi kyllä kuoleman jälkeen käydä eri tavoin johon eläessään uskoivat, ettei saakaan sitä taivaspaikkaansa vaan joutuisivat kärvistelemään siellä ikuisesti, mihin muita usutatte.
Mä kuitenkin maadun sielujeni ja ruumiini kanssa krematorion jälkeen, kun kuolen vaikka toisaalta tahtoisinkin kuoltuani esi-isieni pariin, mutten ateistina siihen usko. En halua ikuiseksi orjaksi oli minua odottamassa sitten 7 neitsyttä taivaassa ja ne kaikki minun esi-isäni tai helvetin kärsimykset. Jos pitää ajatella kuin te kuoleman jälkeistä elämää niin siinä Jumalanne tekisi väärin jos passittaisi ihmiset kuolemansa jälkeen eri "laareihin" uskonnollisesta kannasta riippumatta (helvetissä tulisi olla tällöin kaikki muslimit ja muut ei-kristityt jne. ja muslimien taivaassa taas kaikki islamilaiset ja kristityt helvetissä). Jos ihminen on ollut kaikille uskonnoille ateisti niin sehän olisi vääryys, mikä ei kuulu joukkoon otettaisi mukaan kuoltuaan uskonnollisiin riitteihin.
Suomalainen näyttelijä kaunotar Jasmin Hamid, joka on on tullut tunnetuksi Salatuista Elämistä Katariinana tunnetuksi on oikeasti taustaltaan muslimi ja suomentataari. Ei tainnut olla hänellä huntua päässä näytellessään Katariinaa Salatuissa, kuten ennakkoluuloineen siihen hurahdetaan? Seksikäs oli bikinitkin päällä kuvauksissa mielestäni "seksikäs" verrattuna keskimäärin suomalaisiin naisiin: https://fi.wikipedia.org/wiki/Jasmin_Hamid !!
- vieteltykansa
Jeesus ainoastaan tuo ilon ja rauhan sekä luonnon järjestyksen, kuten sen on itse tarkoittanutkin. Mieheksi ja naiseksi hän heidät loi. Jeesus sanoi selkeästi, että kaikkein vähimmäisten viettelijä ansaitsee myllynkiven kaulaansa?! On viettelystä päivästä päivään julkisen lain sallimana! On vanhemmuuteen kuuluvan valvonnan menetys lain käskemänä. Siis maamme laki antaa vapaat kädet viettelijöille jopa koulujen opetustuntien muodossa, mutta laki estää vanhemmilta lastensa kokoaikaisen valvonnan. Siis valtakunta itse viettelee kansansa täysin vapaasti!
Laki ajaa "pakolaiskansaa" pois niin Venäjältä, Itävallasta kuin joka puolelta maailmaa maista, missä laki ei hyväksy homoutta. Minne muualle voisivatkaan "paeta" kuin maihin, missä heidät otetaan avosylin vastaan suvaitsevaisen lain turvin. Miksi Suomeen pitää väellä ja voimalla saada tuo lakimuutos kiireellä ja hädällä?
Siksikö, että sitä odottaa itärajan takana valtavan suuri joukko "tänne vapauteen pääsyä". Venäjällä taannoin tehtiin siitäkin jo laki, miten lapset on suojeltava tällaiselta pornosaastan näkemiseltä kaikilta osin.
Suomalaislapset ovat jo yli 40 vuotta saaneet vapaata pornokasvatusta tv:n, ruokakauppojen Jallujen ja nyt mielettömän mediasaastan näkemisen kautta. Kun nyt jäjet näkyvät nuoren kansanosan lakimuutosten pyytämisinä, niin näin he osoittavat olleensa erittäin hyväoppisia kymmenien vuosiensa "pornosaastaopiskelussaan". Perillemeno sataprosenttista!
Nyt uskovainen kansakin viimein herää, jotta hyi hyi? Miksi ei kukaan peräänkuuluta, miten kansamme sielunelämä rakennettiin, kun äideiltä vietiin lastensa kasvatusoikeus ja -velvollisuus, sekä riistettiin heiltä pitkien työpäiviensä orjuutuksessa kokonaan jälkeläistensä valvonta.
Media otti valvontavastuun ja todellakin 100 %:sti valvoi saastaopetuksen perillemenon.Ihmeellistä! Kirjoitit sanasta sanaan saman tekstin kuin nimimerkki "näinsenäkyy" toisessa ketjussa. Kyseessä on oltava siis suora Jeesuksen viesti, jonka hän välitti teille uskoville tapansa mukaan täysin yhtäpitävinä versioina ilman mitään tulkinnan mahdollisuutta.
Suuri herätys on ovel(l)a!- haisevathomot
eikö sun pitänyt olla pride-marssilla friikkinä? unohdit senkikin, vaikka ko.asia on elämäsi.
- asfgasdfsdf
haisevathomot kirjoitti:
eikö sun pitänyt olla pride-marssilla friikkinä? unohdit senkikin, vaikka ko.asia on elämäsi.
Et haistelisi homoja jos hajunsa ei sinua miellytä.
- Väittely_seis
"Vääryyden tekijä tehköön edelleen vääryyttä ja joka on saastainen, saastukoon edelleen ja joka on vanhurskas, vanhurskautukoon edelleen. Katso minä tulen pian ja minun palkkani on minun kanssani"
Jeesus Kristus, uusi testamentti, ilmestyskirja. - InhottavaRealisti
Tuota... Homous ei taida maailmasta mihinkään kadota, vaikka tämä avioliittolaki ei voimaan tulisikaan. Kyse on ennen kaikkea siitä, että uskon nimissä pitää päästä tuomitsemaan! Se on se ykkösjuttu.
Kun katsomme niitä alueita vaikkapa USA:sta, joissa asioita päätetään uskonnon pohjilta, ei tilanne kovin hääppäiseltä vaikuta. Teiniraskauksia riittää ja olennaisinta on se, miltä asiat näyttävät eikä se, miten ne oikeasti ovat.
Oivan esimerkin antaa fundamentalistikristityn presidentiksikin halunneen Sarah Palinin perhe, jossa kohellusta riittää. - Ateisti1982EiKirj
Suomessa on kuitenkin hyväksytty ja monissa muissakin Euroopan maissa sukupuolineutraalinen avioliitto ja muuallakin maailmassa. Yleensä kunkin maan päättäjällä on ollut hyvin positiivinen asennoituminen tähän asiaan.
Tuolla jo eräs tuumikin, että homovastustajat ja Aito Avioliiton kannattajat voivat halutessaan muuttaa Suomesta Itävaltaan, jollei Suomessa tehty päätös miellytä tai puolestani muuttaa halutessaan valtioon, jossa homoseksuaalisuudesta jaetaan kuolemantuomioita tms. jos asia niin paljon tulee häiritsemään näiden omaa elämää.
Totuus on että niissä maissa jaetaan kuolemantuomioita paljon pienemmistäkin asioista kuin homoseksuaalisuudesta, joihin ei edes suomalainen kiihkokristitty ja homofobiitikko olisi Suomessa eläessään edes uskonut ihmisen saavan kuolemantuomiota. Siellä maissa joissa jaetaan nykypäivänä vielä kuolemantuomioita niin eläminen on paljon vain tuurista kiinni!!
Yhdysvalloissa jaetaan kyllä kuolemantuomioita, muttei homoseksuaalisuudesta. Huomioikaa sekin seikka, että Yhdysvallat on maailman kristillisin maa, mutta valtio on irrottautunut uskonnoista!!
https://fi.wikipedia.org/wiki/Samaa_sukupuolta_olevien_avioliitto- 9yiuo
Huomioduksi tulee kyllä aikanaan kaikki päätökset.
Silloin on vain myöhäistä kääntyä.
16:23 Ja kun hän nosti silmänsä tuonelassa, vaivoissa ollessaan, näki hän kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan.
16:24 Ja hän huusi sanoen: 'Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään minun kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!' >> Jakeen lisätiedot
16:25 Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus samoin sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa.
16:26 Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.'
16:27 Hän sanoi: 'Niin minä siis rukoilen sinua, isä, että lähetät hänet isäni taloon
16:28 - sillä minulla on viisi veljeä - todistamaan heille, etteivät hekin joutuisi tähän vaivan paikkaan.'
16:29 Mutta Aabraham sanoi: 'Heillä on Mooses ja profeetat; kuulkoot niitä.'
16:30 Niin hän sanoi: 'Ei, isä Aabraham; vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä, niin he tekisivät parannuksen.'
16:31 Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös.'" - Ateisti1982EiKirj
9yiuo kirjoitti:
Huomioduksi tulee kyllä aikanaan kaikki päätökset.
Silloin on vain myöhäistä kääntyä.
16:23 Ja kun hän nosti silmänsä tuonelassa, vaivoissa ollessaan, näki hän kaukana Aabrahamin ja Lasaruksen hänen helmassaan.
16:24 Ja hän huusi sanoen: 'Isä Aabraham, armahda minua ja lähetä Lasarus kastamaan sormensa pää veteen ja jäähdyttämään minun kieltäni, sillä minulla on kova tuska tässä liekissä!' >> Jakeen lisätiedot
16:25 Mutta Aabraham sanoi: 'Poikani, muista, että sinä eläessäsi sait hyväsi, ja Lasarus samoin sai pahaa; mutta nyt hän täällä saa lohdutusta, sinä taas kärsit tuskaa.
16:26 Ja kaiken tämän lisäksi on meidän välillemme ja teidän vahvistettu suuri juopa, että ne, jotka tahtovat mennä täältä teidän luoksenne, eivät voisi, eivätkä ne, jotka siellä ovat, pääsisi yli meidän luoksemme.'
16:27 Hän sanoi: 'Niin minä siis rukoilen sinua, isä, että lähetät hänet isäni taloon
16:28 - sillä minulla on viisi veljeä - todistamaan heille, etteivät hekin joutuisi tähän vaivan paikkaan.'
16:30 Niin hän sanoi: 'Ei, isä Aabraham; vaan jos joku kuolleista menisi heidän tykönsä, niin he tekisivät parannuksen.'
16:31 Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös.'"Kukaan järki-ihminen ei tule huomioitsemaan noita Raamatun kohtia sivistysyhteiskunnassa enää 2010-luvulla. Ihmisiä Raamatulla "päähän lyöminen" on hyvin asiatonta teiltä vähemmistöltä ja hyvin rasittavaa moneltakin kantilta. Neuvo sinulle ja muille kaltaisille: Alkaisitte jo vihdoinkin ajattelemaan asioita omillanne aivoillanne, jos teillä semmoinen ihan oikeasti on!?
Vain aivottomat ajattelevat kuten kaltaisesi ihmiset asioita ajattelevat. Raamattu ei vain ole sama kuin ihmisten aivot, vaikka sitä kuinka väitätte sen Raamatun olleen aivonne!
- TodellinenKUOLEMA
16:31 Mutta Aabraham sanoi hänelle: 'Jos he eivät kuule Moosesta ja profeettoja, niin eivät he usko, vaikka joku kuolleistakin nousisi ylös.'" - Olkoot.he.siunatut
Siunausta Itävallan kansalle oikean päätöksen johdosta, Jeesuksen nimessä.
- Ateisti1982EiKirj
Haise jo vitulle!
- Turkulainen78
Hyvä Itävalta! Olen runsaasti siunattu Jeesuksen Kristuksen nimessä! Voi teitä,jotka hylkäätte Jumalan ja kuljette omia polkujanne. Jotka kuvittelette ettei tuomiota ole,ei kadotusta eikä Jumalaa. Mieletön sanoo sydämessään: "Ei Jumalaa ole" Jotka näin ajattelevat,ovat turmeltuneita ja tekevät iljettäviä tekoja. (Psalmi 14:1). Eräs nainen ennen kuin suomessa äänestettiin sukupuolineutraalin avioliitolain puolesta profetoi, että jos äänestys meni läpi niin Suomen talous lähtee jyrkkään laskuun,ja miten on käynyt? Mitä! Te siellä nauratte uskoville ja pilkkaatte Herraa ja Raamattua. Jumala ei tule koskaan siunaamaan syntiä,ei koskaan,vaikka te siellä kuvittelisitte mitä tahansa. Herra on Pyhä. Hän antaa anteeksi jokaiselle katuvalle joka Hänen luokseen tulee. Jeesus kutsuu tänäänkin ja ojentaa kätensä puoleesi. Tahdotko tarttua siihen? Hän rakastaa sinuakin ja on valmis antamaan anteeksi pilkan jonka kohditstat Häneen. Valinta on sinun,yksin sinun. Kaikki valinnat ja päätökset tehdään täällä maan päällä,mitään et voi tehdä enää sen jälkeen kun viimeinen henkäys on vedetty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Köyhien ruoka-avun rahat virtasivat perussuomalaisen poliitikon tilille
"Kyse on ruoka-apua Vantaalla välittävän Joosua Mission avustuksista, jotka ovat siirtyneet suoraan kaupunginvaltuutetun2132470En tule löytämään
Koskaan sunlaista rakkautta. Ei ole toista sinua. ❤️ tiedät miten paljon halusin muttet sä ollut itse valmis enempään.522201- 1151921
- 621656
- 171496
- 701395
Milloin salassa tehdyt varkaudet tuodaan julki?
Ähtärin kaupunkihallitus on salaisissa pykälissä myönnellyt rahaa miljoonia euroja. Anastanut siis kaupungin ja kaupunki141188Unkari lopettaa Pride-marssit lailla
Pride-marsille osallistumisesta yli 500 euron sakko https://www.hs.fi/maailma/art-2000011107644.html2711049Farmi-tippuja Henna Kalinainen puhuu suunsa puhtaaksi kuvauksista - Yllättyi rajusti: "Ajattelin..."
Ohhoh, aikamoista tykitystä! Menneiden vuosien reality-tähti Henna Kalinainen oli pitkästä aikaa tv:ssä, mutta tippui e191041Perhekokki konkkaan ja työttömiä lisää
Perhekokki on mennyt konkurssiin Lieksan lehden verkkosivulla juttu Lieksa kaatuu kokonaan on vain paljon eläkeläisiä nu921040