Tässsä teille sekopäinen multinikki-copypastehörhö?
Kuten huomaatte ahkerana joka päivä copypastemultinikki profetioineen trollaa palstalla.
Palstanaihealue ko. profeetalle tuntematon.
sdfgasdfgasdf
25.6.2015 17:46
Uusi
Palvoisitte vähän vähemmän väkivaltaista jumalaa.
25.6.2015 13:16
Uusi
Onhan olemassa kolmaskin kategoria. Copypasteprofetointi. Se ei yleensä liity mitenkään palstan aiheeseen, mutta on viestimäärillä mitattuna ylivoimaisesti palstan eniten jauhettu aihe.
24.6.2015 04:41
Ei. Lähinnä se horjuu tuosta yhden vatipään harrrastamasta copypastesotkemisesta.
25.6.2015 10:05
Mistäkysymys kirjoitti:
Luitko aloituksen myös?
En. Ei niitä kukaan lue.
25.6.2015 14:14
Totta kai sinä omat sotkusi luet. Siis jos osaat lukea.
23.6.2015 06:10
asdfasdfasdfs
Ei mikään muu kuin se sinun levittämä copypaste- lahko.
Se on sinusta se oikea,
23.6.2015 06:15
Jovuosialevitaatiota kirjoitti:
asdfasdfasdfs
Ei mikään muu kuin se sinun levittämä copypaste- lahko.
Se on sinusta se oikea,
Näytä lisää
No mikäs siinä sitten. Alahan palvoa.
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
asdfasdfasdfsd
24.6.2015 14:31
Vääräpalsta kirjoitti:
Palvojasi on rajatiedon palstalla.
Onko sielläkin oma sekopäinen multinikki-copypastehörhö?
Vuosisadan profeetta!
7
<50
Vastaukset
- omituinensaivartelija
Tiedätkö että sinä ruokit tätä väittämääsi copy/paste häirikköä näillä aloituksillasi, ellet sitten vielä itse ole ko. copy/paste häirikkö, joka ei sekään ole kylläkään ylläri.
- Sekosekoon
Tuskinpa, sillä kaikissa ketjuissa profetoi jo nyt.
Ihan sama.
- Profeettajatkaa
asdfasdfgasdfgsdf
25.6.2015 07:15
Uusi
Mitäkö tarkoittaa? Näköjään copypastesekoilua ja jatkuvaa häiriköintiä.- Profeetalta
Ja aamulla samaa copypastemultinikkiprofetiaa lisää.
- Oikeinsuuri
Tämä copypastemultinikkiprofeetta luulee itsestään jotain todella suurta.
- Profeetalta
Sivistynyneenä pitää itseään.
asdfasdfsdfsdf
26.6.2015 17:04
En minä ole homo. Enkä muuten russofoobikkokaan. Jos minulla jokin fobia on, se koskee sivistymättömyyttä yhdistettynä fundamentalismiin, jotka yhdistyessään tekevät ihmisestä mahdollisesti jopa vaarallisen. Tai ainakin huvittavan.
- ProfeetallaAsiaa
asdfasdfsdfsdf
26.6.2015 17:47
Ja pedofiilithan tunnetusti viihtyvät parhaiten erinäisten lahkojen ja kirkkojen toiminnssa. Haluatko että kaivan muutaman esimerkin pedofiilipapeista ja heidän suojelustaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei112139Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181206- 891185
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51993Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli239985Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63904- 84786
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253786- 35709
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?43681