Onko sulla tietoa,mistä h-tistä johtuu,että monille muille palstoille kirjoittaessa ei ole mitään ongelmia (viestin lähetyksen kanssa)? Huuhaalle tulevat viestit junnaavat usein paikallaan tai tulee näyttöön proxy error.Please,viitsisitkö katsoa,onko ylläpidolla jotain..ongelmia?
Moikka,Man-o-Man
10
639
Vastaukset
- Doe-10
Man vastaa klo.7.00 jälkeen.
- ääni yleisöstä
Voi mennä välillä nukkumaan, jos saa jännitykseltä unta ;)
- kippari
huomannut ihan saman homman,muualla tää toimii,mutta huuhaalla tökkii kokoajan.Ainut järkevä selitys olisi että täällä tarinaa tulee pikkusen nopeemmin kuin muualla;=))
- Työn orja
...olen törmännyt itsekin. Usein vasta uusi viesti vapauttaa edellisen näkyviin.
Ei ole tietoa - arveluja vain. Tämän saman ongelman olen huomannut esim. "Maailman menoa"-palstalla - uusimman viestin kellonaika ketjussa kyllä näkyy, mutta itse viestiä ei, kunnes joku toinen tyrkkää sen näkyviin. Ehkä suosituimmat palstat kärsivät tästä eniten, mutta samalla tavalla tökkii kyllä muuallakin. Itsekin usein näpyttelen ns. "pudotusviestin", jolla saan jumissa olevan näkyviin - sitten poistan tuon pudotusviestini. Jos tämä vähän selvensi, niin hyvä sitten. T. MM.
- Työn orja
Pystyykö tavallinen palstalainen jotenkin tuhoamaan OMIA pudotusviestejään/viestejään, vai onko se vain sheriffin/ylläpidon oikeus? Jos pystyy, niin miten se tapahtuu?
- Työn orja
Ei muuta!
Työn orja kirjoitti:
Pystyykö tavallinen palstalainen jotenkin tuhoamaan OMIA pudotusviestejään/viestejään, vai onko se vain sheriffin/ylläpidon oikeus? Jos pystyy, niin miten se tapahtuu?
Pystyy, joo - eli klikkaat haluamasi viestin kohdalta tuota "Ilmoita asiattomasta viestistä"-linkkiä, niin minun postilaatikkooni kolahtaa pian se poistopyyntö, ja poistan sitten sen viestisi. Voithan tietty hieman perustella, miksi haluat viestin poistettavaksi, mutta sillä ei nyt ole suurta merkitystä minulle, miksi joku viesti poistetaan. Ja jos minä en ole "kuulolla", niin ylläpito poistaa, jos kerkiää........, t. MM.
- Doe-10
Kiitos :-))
- ääni yleisöstä
Aplodit MM:lle, jatka samaan malliin! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2847888Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1714158Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1582419Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy272123Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17732026- 471590
- 481547
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s71456Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421274- 1631200