Olen yrittänyt lukea netistä, mutta missään ei kerrota asiallista tietoa tästä asiasta.
Minulla kun täysi rakko painaa jotain hyvää kohtaa ja siksi aina pissahädässä panettaa ja saatan itsetyydyttää ja saada orgasmeja monia putkeen ennen kuin käyn vessassa. Vessassa käyminen kun tyhjentä rakon ja silloin se ei paina enää mitään vasten. Ymmärrän, että tätä on vaikea kuvitella jos itsellä ei ole tätä, mutta periaatteessa pissahädässä kun alavatsan päältä painaa rakkoa niin tuntuu siltä kuin muna menisi sisään. Se rakko jollain tavalla painaa jotain hyvää kohtaa. Jos tässä panetustilassa harrastan seksiä ja olen yhdynnässä niin voin saada orgasmin muutamilla työnnöillä. Jonkun asiantuntijakommentin mukaan jossain sivustolla se rakko voisi painaa klitoriksen sisäisiä hermoja, mutta itselläni tuli mieleen, että voisiko se olla juuri g-pisteen kohdalla se rakko?
Olisi kiva jos tälle "tilalle" olisi jokin nimi sillä on todella ärsyttävää aina selitellä uusille kumppaneille miksi minun tarvitsee juoda paljon ennen seksiä. En pysty saamaan orgasmia seksin aikana jos minulla ei ole lainkaan pissahätä ja monet kummastelevat tätä. Ei ole myöskään kiva koulussa/töissä kun tulee pissahätä koska pitää heti lähteä vessaan ennen kuin alkaa kunnolla kiihottamaan. Minulle tulee kaiken lisäksi pissahätä todella usein...
Onko kellään samaa ongelmaa/siunausta ja oletteko puhuneet asiasta jonkun asiantuntijan kanssa? Muuttuuko esimerkiksi anatomia synnytyksen jälkeen niin, että rakon paikka siirtyy ja tämä tunne katoaa? Itse kun haluaisin pitää tämän ja saada sille vain nimen jonka kerron tulevilla kumppaneilleni.
Pissahädässä panettaa - Rakko painaa g-pistettä?
enolefriikki
2
2300
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on ihan sama ja oon kanssa yrittänyt etsiä tietoa. 🤔
- Anonyymi
Joo, itelläki iha sama, eikä missään tietoa tästä ilmiostä.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit876042KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3285240Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202668Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841865Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1041682- 1121546
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1211430Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393