Pissahädässä panettaa - Rakko painaa g-pistettä?

enolefriikki

Olen yrittänyt lukea netistä, mutta missään ei kerrota asiallista tietoa tästä asiasta.

Minulla kun täysi rakko painaa jotain hyvää kohtaa ja siksi aina pissahädässä panettaa ja saatan itsetyydyttää ja saada orgasmeja monia putkeen ennen kuin käyn vessassa. Vessassa käyminen kun tyhjentä rakon ja silloin se ei paina enää mitään vasten. Ymmärrän, että tätä on vaikea kuvitella jos itsellä ei ole tätä, mutta periaatteessa pissahädässä kun alavatsan päältä painaa rakkoa niin tuntuu siltä kuin muna menisi sisään. Se rakko jollain tavalla painaa jotain hyvää kohtaa. Jos tässä panetustilassa harrastan seksiä ja olen yhdynnässä niin voin saada orgasmin muutamilla työnnöillä. Jonkun asiantuntijakommentin mukaan jossain sivustolla se rakko voisi painaa klitoriksen sisäisiä hermoja, mutta itselläni tuli mieleen, että voisiko se olla juuri g-pisteen kohdalla se rakko?

Olisi kiva jos tälle "tilalle" olisi jokin nimi sillä on todella ärsyttävää aina selitellä uusille kumppaneille miksi minun tarvitsee juoda paljon ennen seksiä. En pysty saamaan orgasmia seksin aikana jos minulla ei ole lainkaan pissahätä ja monet kummastelevat tätä. Ei ole myöskään kiva koulussa/töissä kun tulee pissahätä koska pitää heti lähteä vessaan ennen kuin alkaa kunnolla kiihottamaan. Minulle tulee kaiken lisäksi pissahätä todella usein...

Onko kellään samaa ongelmaa/siunausta ja oletteko puhuneet asiasta jonkun asiantuntijan kanssa? Muuttuuko esimerkiksi anatomia synnytyksen jälkeen niin, että rakon paikka siirtyy ja tämä tunne katoaa? Itse kun haluaisin pitää tämän ja saada sille vain nimen jonka kerron tulevilla kumppaneilleni.

1

1540

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla on ihan sama ja oon kanssa yrittänyt etsiä tietoa. 🤔

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2886
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2440
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      18
      2029
    5. 171
      1852
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1846
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1797
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1539
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe