Pissahädässä panettaa - Rakko painaa g-pistettä?

enolefriikki

Olen yrittänyt lukea netistä, mutta missään ei kerrota asiallista tietoa tästä asiasta.

Minulla kun täysi rakko painaa jotain hyvää kohtaa ja siksi aina pissahädässä panettaa ja saatan itsetyydyttää ja saada orgasmeja monia putkeen ennen kuin käyn vessassa. Vessassa käyminen kun tyhjentä rakon ja silloin se ei paina enää mitään vasten. Ymmärrän, että tätä on vaikea kuvitella jos itsellä ei ole tätä, mutta periaatteessa pissahädässä kun alavatsan päältä painaa rakkoa niin tuntuu siltä kuin muna menisi sisään. Se rakko jollain tavalla painaa jotain hyvää kohtaa. Jos tässä panetustilassa harrastan seksiä ja olen yhdynnässä niin voin saada orgasmin muutamilla työnnöillä. Jonkun asiantuntijakommentin mukaan jossain sivustolla se rakko voisi painaa klitoriksen sisäisiä hermoja, mutta itselläni tuli mieleen, että voisiko se olla juuri g-pisteen kohdalla se rakko?

Olisi kiva jos tälle "tilalle" olisi jokin nimi sillä on todella ärsyttävää aina selitellä uusille kumppaneille miksi minun tarvitsee juoda paljon ennen seksiä. En pysty saamaan orgasmia seksin aikana jos minulla ei ole lainkaan pissahätä ja monet kummastelevat tätä. Ei ole myöskään kiva koulussa/töissä kun tulee pissahätä koska pitää heti lähteä vessaan ennen kuin alkaa kunnolla kiihottamaan. Minulle tulee kaiken lisäksi pissahätä todella usein...

Onko kellään samaa ongelmaa/siunausta ja oletteko puhuneet asiasta jonkun asiantuntijan kanssa? Muuttuuko esimerkiksi anatomia synnytyksen jälkeen niin, että rakon paikka siirtyy ja tämä tunne katoaa? Itse kun haluaisin pitää tämän ja saada sille vain nimen jonka kerron tulevilla kumppaneilleni.

1

1931

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla on ihan sama ja oon kanssa yrittänyt etsiä tietoa. 🤔

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe