Olen yrittänyt lukea netistä, mutta missään ei kerrota asiallista tietoa tästä asiasta.
Minulla kun täysi rakko painaa jotain hyvää kohtaa ja siksi aina pissahädässä panettaa ja saatan itsetyydyttää ja saada orgasmeja monia putkeen ennen kuin käyn vessassa. Vessassa käyminen kun tyhjentä rakon ja silloin se ei paina enää mitään vasten. Ymmärrän, että tätä on vaikea kuvitella jos itsellä ei ole tätä, mutta periaatteessa pissahädässä kun alavatsan päältä painaa rakkoa niin tuntuu siltä kuin muna menisi sisään. Se rakko jollain tavalla painaa jotain hyvää kohtaa. Jos tässä panetustilassa harrastan seksiä ja olen yhdynnässä niin voin saada orgasmin muutamilla työnnöillä. Jonkun asiantuntijakommentin mukaan jossain sivustolla se rakko voisi painaa klitoriksen sisäisiä hermoja, mutta itselläni tuli mieleen, että voisiko se olla juuri g-pisteen kohdalla se rakko?
Olisi kiva jos tälle "tilalle" olisi jokin nimi sillä on todella ärsyttävää aina selitellä uusille kumppaneille miksi minun tarvitsee juoda paljon ennen seksiä. En pysty saamaan orgasmia seksin aikana jos minulla ei ole lainkaan pissahätä ja monet kummastelevat tätä. Ei ole myöskään kiva koulussa/töissä kun tulee pissahätä koska pitää heti lähteä vessaan ennen kuin alkaa kunnolla kiihottamaan. Minulle tulee kaiken lisäksi pissahätä todella usein...
Onko kellään samaa ongelmaa/siunausta ja oletteko puhuneet asiasta jonkun asiantuntijan kanssa? Muuttuuko esimerkiksi anatomia synnytyksen jälkeen niin, että rakon paikka siirtyy ja tämä tunne katoaa? Itse kun haluaisin pitää tämän ja saada sille vain nimen jonka kerron tulevilla kumppaneilleni.
Pissahädässä panettaa - Rakko painaa g-pistettä?
enolefriikki
2
2271
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on ihan sama ja oon kanssa yrittänyt etsiä tietoa. 🤔
- Anonyymi
Joo, itelläki iha sama, eikä missään tietoa tästä ilmiostä.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään13813202Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen843658Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,952914Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?361389Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2751384Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1511329Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151274Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141204- 811071
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin205989