Ajatus iltaasi

Kentillä kasteisilla  

hämärä käy yli maan.  

Valkea niittyvilla  

vielä on valveillaan  

katsoen kummissansa  

kuinka rukoukseen  

kaikkien kukkien kansa  

kumartui hiljaiseen.  

Kuusen latvasta ääni  

pienoisen huilun soi.  

Minäkin kumarran pääni.  

Minunkin sisällä soi  

 

-Aaro Hellaakoski-

39

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KultainenOliAjatus

      Onni olet 24 karaattia.

      • Grattis! Itse olet ;)


    • itken

      Kiitos Elävälle!

      • Grattis oli siis sinulle :)


      • kaukohalaus

        Olet ihana, hassu. (Vaikken tiedä kelle vastaan.) Pärjääthän?


      • itken
        kaukohalaus kirjoitti:

        Olet ihana, hassu. (Vaikken tiedä kelle vastaan.) Pärjääthän?

        Taidat tietää ja itse olet : ) en pärjää enää taaskaan : (


      • itken kirjoitti:

        Taidat tietää ja itse olet : ) en pärjää enää taaskaan : (

        Grattista :)


      • kaukohalaus kirjoitti:

        Olet ihana, hassu. (Vaikken tiedä kelle vastaan.) Pärjääthän?

        Grattis, aina sitä jotenkin pärjää :)


      • kaukohalaus
        itken kirjoitti:

        Taidat tietää ja itse olet : ) en pärjää enää taaskaan : (

        :) Ihana. Mikäs auttais pärjäämään juuri nyt? Me nähdään vielä, minun puolestani.


      • ikäväjaitken
        kaukohalaus kirjoitti:

        :) Ihana. Mikäs auttais pärjäämään juuri nyt? Me nähdään vielä, minun puolestani.

        Minua ei auta kuin hänen näkeminen , ei mikään muu, ikinä!!!!! : (


      • upottaen
        ikäväjaitken kirjoitti:

        Minua ei auta kuin hänen näkeminen , ei mikään muu, ikinä!!!!! : (

        Onko se juuri nyt mahdollista? Jos ei, niin yritän upottaa kirjeeseeni jotain vinkkiä. :)


      • itkenkövielä
        upottaen kirjoitti:

        Onko se juuri nyt mahdollista? Jos ei, niin yritän upottaa kirjeeseeni jotain vinkkiä. :)

        Voisi olla mahdollistakin, jos olet lähellä?


      • koordinaatit
        itkenkövielä kirjoitti:

        Voisi olla mahdollistakin, jos olet lähellä?

        En tiedä missä olet. Itse olen omassa pesässäni. :)


      • itkenkövielä
        koordinaatit kirjoitti:

        En tiedä missä olet. Itse olen omassa pesässäni. :)

        Niin minäkin nyt, mutta missä voisi nähdä, matka ei kai pitkä lie, vai?


      • koordinaatit
        itkenkövielä kirjoitti:

        Niin minäkin nyt, mutta missä voisi nähdä, matka ei kai pitkä lie, vai?

        Ei siis pitkä matka. Happihyppely voisi tehdä hyvää, tuleeko ideoita?


      • vieläköitken
        koordinaatit kirjoitti:

        Ei siis pitkä matka. Happihyppely voisi tehdä hyvää, tuleeko ideoita?

        Se on ihan hyvä idea, ihan nyt heti. Minnepäin?


      • koordinaatit
        vieläköitken kirjoitti:

        Se on ihan hyvä idea, ihan nyt heti. Minnepäin?

        Voisin lähteä Koota kohti, sillat ali ja yli, siinä risteys. Hahmottuu? Vai jossain metsien siimeksessä?


      • kuuluuvaiei
        koordinaatit kirjoitti:

        Voisin lähteä Koota kohti, sillat ali ja yli, siinä risteys. Hahmottuu? Vai jossain metsien siimeksessä?

        Kuuluuko, kuuntelen, kuuluu...


      • hakuammunta

        Monta On paikkaa jotka Koolla alkaa. Vaan pitkäkö On matka K-paikkaan, sen jos kerrot hahmottaminen helpottuisi!


      • itkenkövieläkin
        koordinaatit kirjoitti:

        Voisin lähteä Koota kohti, sillat ali ja yli, siinä risteys. Hahmottuu? Vai jossain metsien siimeksessä?

        Vähän hankala, mutta sinnepäin voin suunnistaa?


      • koordinaatit
        itkenkövieläkin kirjoitti:

        Vähän hankala, mutta sinnepäin voin suunnistaa?

        Eri ryhmä, kuin missä viimeksi kävin. Hahmottuuko?


      • koordinaatit
        koordinaatit kirjoitti:

        Eri ryhmä, kuin missä viimeksi kävin. Hahmottuuko?

        Täältä mennessä ei varmaan sataakaan askelta.


      • itkenkövai
        koordinaatit kirjoitti:

        Eri ryhmä, kuin missä viimeksi kävin. Hahmottuuko?

        Joo, jokatapauksessa lähden nyt, juuri noin mitä kerroit.,


      • nytlähden
        itkenkövai kirjoitti:

        Joo, jokatapauksessa lähden nyt, juuri noin mitä kerroit.,

        Risteys.


      • hetkihetki
        nytlähden kirjoitti:

        Risteys.

        Hetki menee, älä hätäile.


      • jaitkenkö
        hetkihetki kirjoitti:

        Hetki menee, älä hätäile.

        Oon jo matkalla ja puhelin on mukana!,


      • koordinaatit
        jaitkenkö kirjoitti:

        Oon jo matkalla ja puhelin on mukana!,

        Matkalla myös.


      • koordinaatit
        koordinaatit kirjoitti:

        Matkalla myös.

        Ootko missä?


      • itken
        koordinaatit kirjoitti:

        Ootko missä?

        Teit sen taas, vaikka kyllä sitä arvelinkin. Jatkan matkaa kotiin nyt.


    • Grattis! Olkaa hyvä :)

    • onnijoskellä

      Onni se osaa nuo runot. Onnille onnea onnellisten runojen kera.

      • Grattista! Mutta ei ollut omani. :)


      • runoonruno

        Ei haittaa :)


      • runoonruno kirjoitti:

        Ei haittaa :)

        Grattis. No sitten.


    • RunoOnSentäänRuno

      Onnii! Sykähdyttäviä ja sielua hyväileviä sanoja ovat nuo Aaro Hellaakosken runon säkeet. Mistä arvannet, mitkä sanat mieltäni virvoittavat ja kauneuden janoani sammuttavat?

      • Grattis! Rohkenen olla samaa mieltä kanssanne. :)


    • Soi sävel
      Suloinen
      Sisälläni
      Sydämmen
      Salaisuuden
      Säästän sen
      Sinulle
      Suloinen
      Onnen
      Sävel

      • Grattis! Pidän gramofonisi sävelestä :)


    • hassukuinkissantassu

      Samoin täällä, kotosalla. Tavataanko huomenna paikassa, jossa On kolme aakkosta. Klo 10.00 abouttiaralIaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe