Paljastus! USAn trolliarmeija 10x Venäjän

Flemingx

Nyt paljastui että USAn ja Isobritannian trolliarmeija on kymmenkertainen verrattuna Venäjän pikku trolliarmeijaan.

Ja USAn ja Isobritannian tarkoitus on tuplata trolliarmeijansa tulevana vuonna.

Sen vuoksi tämä palsta näyttää siltä kuin se näyttää.

Pian täällä on kymmenen everstiluutnanttia sekoilemassa ja häiriköimässä Naton ihanuudesta.

15

145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Göbbels

Hymylehtikö paljasti?
      Kilpavarustelu jatkunee tälläkin alueella. Se voittaa, jolla on eniten fyrkkaa tai parhaat valheet.

• MinunOnJano

Eihän Venäjäjällä ole trolleja. Tuliko taas vahingossa paljastettua jotain.

• kyrvät

Eivät kerkiä "ajattelemaa"mitä raapustavat. Mitä ne täällä häiriköi? Onko niillä jokin päämäärä?

• Erommel

Normaaleille riittää lehtien lukeminen ja siitä tajuavat miltä suunnalta propagandaa pursuaa.

• Vapaa..Maa

Suomi länsimaa ja lehdissä kerrotaan länsimainen kanta. Toisaalta meillä on lehtiä laidasta laitaan oikealta vasemmalle ja niillä omat näkemyksensä!

Venäjällä kerrotaan pelkkä ylimmän johdon näkemys eikä muita näkemyksiä sitten olekaan!

• Erommel

niin riittää. itä trollit tulee silmille joka päivä täällä. Natoa ja Länsimaita haukkuen ja itää ylistäen.

• niinpä-niin
        Vapaa..Maa kirjoitti:

Suomi länsimaa ja lehdissä kerrotaan länsimainen kanta. Toisaalta meillä on lehtiä laidasta laitaan oikealta vasemmalle ja niillä omat näkemyksensä!

Venäjällä kerrotaan pelkkä ylimmän johdon näkemys eikä muita näkemyksiä sitten olekaan!

"Suomi länsimaa ja lehdissä kerrotaan länsimainen kanta."
        Hahahahahaaa, tuliko lipsahdus:D Nimemomaan Suomen lehdistössä (hesari, iltis, toinen iltapasko, ym) kerrotaan yksipuolisesti länsimainen (naton) kanta.

• varmatieto

Kannattaa siirtyä länsi-trolleihin, palkka on 10-kertainen!

• Hallavalia

Ei näistä uskomattoman suurista Naton trollitehtaista kerrota Bilderberg- mediassa, joka itsekin on Natotrollejen pesäpaikka.

Ainoastaan Venäjän trollitehdas kiinnostaa, vaikka se on pikkuriikkinen.

• varokaa.fascisteja

Olemme täysin fascistien talutusnuorassa. Venäjä on turvamme. Lukekaa sputnikin sivuja tai sitten verkkomedia.org. Totuus selviää. Fascistit johtavat Suomen turmioon Natokiimassaan. Oikea tie on valtioliitto Venäjän kanssa. Eduskunnan voi sitten lopettaa ja jakaa nekin rahat tarvitseville.

• Voi-tiltu-parkaa

Näitkö taas painajaista ja heräsit käsi potassa?

Fasisteja on muuten vain Venäjällä.

• Erommel

Itä trolli sekoilet taas.. Itä trollit fasisteja koka nurkassa mutta totuus on muuta.. länsimaat on vapauttaja Demokraatiisia.. Nato suojaa sen jäseniä idän ja muiden häirikkö valtioiden uholta. Vielä näistä itän mielisistä "lehdistöstä" niitä voi lukea vain huumori mielessä..

• LiirumLaarumLiiLuu

Aivan oikein ja Kokkelipiimä on itäsuomalainen hapatettu maitotuote – piimää, jonka sekaan on sekoitettu kokkelia. Kokkeli on hyytelömäinen, heraton aine, joka muodostuu lämpimässä paikassa seisotetusta ja juoksettuneesta maidosta

• HITONKOVÄLIÄ

Normaali piimä parempaa. Koiratkin juo sitä.

• naurettavaa_pelleilyä

Kyllä siellä on amissioonia, mutta eivät mahda mitään edes pikkurikollisten hakkeroinneille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      143
      2679
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      361
      1984
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1717
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      33
      1584
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1360
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1203
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      937
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      928
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe