Pari kertaa viikossa istahdan vessanpöntölle ja ajelen höylän kanssa pilluni kunnolla ja tulee muuten ihanan silee. Seuraavan päivän iltana jo kauhee pistelevä sänki ja sheivaaminenkin sattuu. Seuraavana aamuna onkin ala kerta täynnä punaisia pilkkuja.
Onko se karvan kasvu oikeesti noin nopeeta ja voisko sitä sitä saada hidastumaan jollain konsteilla?
Kokoajan kauhee sänki
6
192
Vastaukset
- minnius
yksilöllistä, mulla pystyy posliinisena vajaan viikon. näppyjä ei tuu kun oikein hyvin ensin vedellä pehmittää ja sit seivaa. lopuksi vetää siihen vaikka pepanthenia
- rennosti-m
Kyllä se on niin nopeata. Miehenkin pitää ajaa partansa joka päivä, jos aikoo olla edustuskunnossa, joskus jopa kahdesti päivässä, kun joutuu edustamaan sekä varhain aamulla että myöhään illalla.
Ongelmaa pahentaa, että vittu hautuu ja tulehtuu herkemmin kuin parta. Kesällä voi olla hameessa ilman pöksyjä, mutta kasvuahan se ei vähennä, hautumista kylläkin. Sitäpaitsi se on söpöä. Kannattaa kokeilla myös Veet-voidetta. Ainakaan vaimolleni ei tule sillä näppyjä, höylällä ja toisella voiteella paljonkin. Kannattaa kokeilla myös RFSU:n sheivauspakettia höylän kera. Mainoksen mukaan ei tule näppylöitä.
Koko asia on ongelmallinen. Kokoposliininen vittu on useimpien miesten mielestä nätimpi, suorastaan ihana, mutta jos ongelmat pysyvät, kannattaa lopettaa. Myös hyvin lyhyt karvoitus, mutta kuitenkin sänkeä pitempi, on kaunis. Silloin kotiparturikone on sopivin, eikä arsyttäviä näppyjä tule.
Valitettavasti ei ole mitään keinoa karvankasvun hitauttamiseksi. Kokonaan se loppuu vain, kun vitun käsittelee karva karvalta laserilla. Se on melko kallista ja vaatii puolenkymmentä käsittelykertaa. Joskus joku on netissä kertonut saaneensa laserkäsittelyn ja on ollut hyvin tyytyväinen. :) - 19v
Oletko höpsö? Sokeroinnilla karvat poistuu jopa kolmeksi viikoksi ja ei sänkeä ollenkaan. Paras konsti ikinä. Mä Jaska itävantaalta
- tympiintynyt
Maksatko mulle sokeroinnin?
- KUULEMMA
On muita keinoja kuin laser! Veetillä on karvan kasvua hidastavia voiteita! Kuulemma toimii oikeasti!
- eitarttenuolla
Minä en tuohon hullutukseen ole lähtenyt. Ihan hullua touhua että jatkuvasti ärsytetään ihoa ja sit se on näppyläisen kalkkunan näköinen.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1943839Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512712Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per741290Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu151230Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va101149- 46934
Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 2019920- 40835
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt211800Kyllä oli tuas maukkaan näköinen herkkupöytä
Mehta Manin uudenvuoden vastaanottajaisissa: kaöjoo ja nakkia ainakin. Savukallookin tais olla ja sinkkua54668