YLLÄPITO HERÄTYS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IsabellaHolmTulee

Ettekö te kuule ,että Isabella tulee taas kovaa voihkien ,nyt kaikki fanit Isabellalle mastiurboimaan rajusti !

P.S ottakaa omat K-4 voiteet mukaan ?

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • YllÄPITOLA

      Kyllä me kuullaan täällä ylläpidossa teidän fanien toiveet härskeimmistä kirjoituksista ,mutta emme nyt viitsi puuttua niihin kun vedämme piriä porukalla ja nauramme itsemme kipeiksi katsomalla ääliöden touhua Pihlajakadulla !

      • Yöjayönainen

        Hienoa ,että teihin voi luottaa ,nyt voinkin rauhassa mennä saunalle runkkaamaan hyv ötä !


      • JäTiLäisryhmyrionkiva

        Mä olen nyt Isben oven luona ja täällähän joku myy pääsylippuja sessioon ? Kova on meteli ,Isabella vinkuu jo täysillä ,taitaapi tulla jo ekan kerran ,voi hitsi kun pääsisi jo sisälle ,onneksi otin jätti-ryhmyn mukaan tänne HMMMMM !


      • PälläPito

        Tuu sisään vaan täällä on ainakin kymmenen ylläpitolaista ja toi valittaja ,joka ei muuten osaa edes runkata itseään ?


      • VinkujaPöljä

        Se valittaja ,joka vinkuu ylläpidon perään on muuten transsu-homo meidän naapurista ! Se kertoi meidän iskälle eilen sängyssä ,että se pyytää ylläpitoa apuun ?Onneksi mun äiti saa Isabellalta pillua aina kun se menee kaupungille ,siksi se antaa mun iskän touhuta ton transsu-homon kanssa sängyssään mitä vaan !


    • ei.ole.luotseja
      • VäkeväLuotsi

        Kyllä on ,minä olen väkevä luotsi ja luotsaan kaikki Myllypuron hoitokodin saunalle katsomaan kun sisäkumipää-Seppo yrittää juoda juoppo-Maaritin kanssa keskenkäynyttä kiljua tonkallisen käymättä väli-paskalla


      • Kauheakiljunen

        Ei onnistu ,se on hirveetä paskaa ,koska se on tehty mädistä omenoista ja vessapaperirullien jämistä ,sekä Maaritin yrjöstä HYI OLKOON !


    • Kyylläävaaan

      Eikös Maarit pantu raudoissa häkkiin ,kun varasti Myllypuron hoitokodin talkkarin rahat ja tappoi sen ?

    • MunRakkasNännipihallinen

      Mä pääsen tänään Isabellan kanssa saunomaan sen mökille ,meillä on varattuna valtavia tuoreita kurkkuja ,meinaan jos sattuu tulemaan nälkä kesken saunomisen ,illalla nähdään Inkoossa rakas Isabella
      P.S muista pitää nännit jäykkinä !

      • NSirivonbach

        Voi kun käy sua kateeksi ,mun tyttöystävälläni on ihan pikkuriikkisen pienet rinnat ,niitä ei voi edes puristella ,mutta onneksi mulla on valtavat rinnnat ja siitä mä nautin kun tyttöystäväni imee nännejäni lujaa ,mä kuvittelen kylläkin ,että se on Isabella joka imee mun rintoja Heh !


      • vulvaaniinsootanasti

        Yksinäiseltä vaikuttaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 190
      2234
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2054
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      165
      1830
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      164
      1675
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    6. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      18
      1280
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      14
      1168
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1168
    Aihe