Hirveä ikävä

Surunmurtama

Minulla oli kani se ehti olla minulla vuoden ja äitini Sai sellaisen jutun päähänsä että en hoida sitä hyvin pidin sitä melkein joka päivä huoneessani ja yöksi omaan huoneeseensa kani ei ollut laiha vaan hyvinvoiva hyvin ruokittu ja kaikkea mutta se silti myytiin ja olen siitä lähtien itkenyt aina kun näin jotain joka liittyy vähänkään pupuuni: lehdessä olevaan kaninkuvaan pureskeltu paperi tai johto painajaiset joita olen nähnyt siitä lähtien kun kanini myytiin: toinen koiristamme ottaa sen kiinni ja puree sitä että se kuolee ja olen herännyt kasvot ja tyynyt märkinä kyyneleistä jopa ruoho tai pyyhkeet saavat minut itkemään en tiedä onko se normaalia sureeko ihminen yleensä viikkoja eläimen muuttoon toiselle perheelle itkemällä kun kävelee nurmikon läpi ja ajattelee että tuostakin pupuni olisi voinut syödä. tuntuu kuin se olisi kuollut koska ne painajaiset joita näen tuntuvat niin todelta viimeksi itkin niin paljon unissaan kun näin unta ainoan oikean ystäväni kuolemasta kaikki muut kaverit tuntuvat olevan kavereitani vain siksi että minulla on kaksi ponia. Pupuni saa uudessa kodissaan varmaankin poikasia koska sillä "alalla" omistajat näyttivät olevan voin mennä kulma katsomaan sinne niitä milloin vain

2

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Koin myös suuren menetyksen toisen kanini menehdyttyä syöpään😭 mutta olen päässyt niiltä osin siitä yli ettei joka asia itketä:) mutta on ihan ok surra lemmikkiä joka on varmasti ollut rakas tsemmppejä sinne<3

• Anonyymi

asioita on monenlaisia. Ja lemmikkeihin kiintyy. Itselläni oli pihalla isossa verkkohäkissä pari kania. 60-luvulla siis. Saatiin kanit keväällä kotiin, Syötettiin niitä voikukilla ja heinillä ja muilla kasviksilla. Kanit kasvoivat ja pulskistuivat.
      Syksy tuli ja sitten kaneille tuli loppu. Söimme höyryävää kanisoppaa keittiössä. Vähän kovalta se tuntui kun oli niihin tullut luotua se oikea tunnesidekin. Sen jälkeen ei kaneja otettu kotiin lemmikeiksi. Näin se ihmiselämä menee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      164
      3004
    2. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      33
      2824
    3. Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin

Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii
      Maailman menoa
      39
      1846
    4. Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki

Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K
      Maailman menoa
      26
      1821
    5. Kaivattusi silmin

Minkälaisen kuvan olet omasta mielestäsi antanut itsestäsi kaivatullesi?
      Ikävä
      188
      1723
    6. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      206
      1536
    7. "Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...

...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig
      Maailman menoa
      325
      1493
    8. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      101
      1451
    9. Toivottavasti myös pysyy häkissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �
      Suomussalmi
      17
      1269
    10. Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa

Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,
      Perussuomalaiset
      71
      1235
    Aihe