Hirveä ikävä

Surunmurtama

Minulla oli kani se ehti olla minulla vuoden ja äitini Sai sellaisen jutun päähänsä että en hoida sitä hyvin pidin sitä melkein joka päivä huoneessani ja yöksi omaan huoneeseensa kani ei ollut laiha vaan hyvinvoiva hyvin ruokittu ja kaikkea mutta se silti myytiin ja olen siitä lähtien itkenyt aina kun näin jotain joka liittyy vähänkään pupuuni: lehdessä olevaan kaninkuvaan pureskeltu paperi tai johto painajaiset joita olen nähnyt siitä lähtien kun kanini myytiin: toinen koiristamme ottaa sen kiinni ja puree sitä että se kuolee ja olen herännyt kasvot ja tyynyt märkinä kyyneleistä jopa ruoho tai pyyhkeet saavat minut itkemään en tiedä onko se normaalia sureeko ihminen yleensä viikkoja eläimen muuttoon toiselle perheelle itkemällä kun kävelee nurmikon läpi ja ajattelee että tuostakin pupuni olisi voinut syödä. tuntuu kuin se olisi kuollut koska ne painajaiset joita näen tuntuvat niin todelta viimeksi itkin niin paljon unissaan kun näin unta ainoan oikean ystäväni kuolemasta kaikki muut kaverit tuntuvat olevan kavereitani vain siksi että minulla on kaksi ponia. Pupuni saa uudessa kodissaan varmaankin poikasia koska sillä "alalla" omistajat näyttivät olevan voin mennä kulma katsomaan sinne niitä milloin vain

2

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koin myös suuren menetyksen toisen kanini menehdyttyä syöpään😭 mutta olen päässyt niiltä osin siitä yli ettei joka asia itketä:) mutta on ihan ok surra lemmikkiä joka on varmasti ollut rakas tsemmppejä sinne<3

    • Anonyymi

      asioita on monenlaisia. Ja lemmikkeihin kiintyy. Itselläni oli pihalla isossa verkkohäkissä pari kania. 60-luvulla siis. Saatiin kanit keväällä kotiin, Syötettiin niitä voikukilla ja heinillä ja muilla kasviksilla. Kanit kasvoivat ja pulskistuivat.
      Syksy tuli ja sitten kaneille tuli loppu. Söimme höyryävää kanisoppaa keittiössä. Vähän kovalta se tuntui kun oli niihin tullut luotua se oikea tunnesidekin. Sen jälkeen ei kaneja otettu kotiin lemmikeiksi. Näin se ihmiselämä menee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe